naar welke bokkers zijn jullie nou benieuwd hoe ze IRL zijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 13:18

Citaat:
Op 2001-07-31 11:33, schreef Kitty:
Het lijkt erop dat niemand mij wil leren kennen...
Ik voel me een beetje eenzaam... Verdrietig

Ik heb al een aantal ontmoet tijdens de bokteling en verder ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar alle bokkers! Ik ben altijd benieuwd wat voor persoon er achter zo'n berichtje schuilt...

Nou, ik ga maar weer eenzaam in mijn hoekje zitten wegkwijnen... Haha!



Nou Kitty!!
Er is ook niemand meer die mij wil meeten hoor! En jij stond bovendien natuurlijk wel op mijn lijstje, grinnik!!!

We'll meet one day soon!!!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 13:32

Men wil jou wel meeten toch? En jij meet al de hele tijd.... Pling

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 13:39

Laten we gewoon binnenkort een supermeeting houden! NIC Zuidlaren! Volgens Marije van 1 tot 4 november. Duurt nog wel even, maar ja...

Ik ben in elk geval van de partij Party!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 16:03

Citaat:
Op 2001-07-31 13:32, schreef Roos:
Men wil jou wel meeten toch? En jij meet al de hele tijd.... Pling



????????????????

Heb je het nu over mij (die net 1 meeting achter de rug heeft) of over Kitty?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 16:12

quote Wjerdo:'de waarheid zeggen is goed, maar het gaat zich vooral op de manier waarom, ik ga hier verder ook niet over uitwijden, want mytens weet denk ik wel wat ik bedoel.'

waarom of waarop, waarop bedoel je denk ik want anders snap ik je zin niet. BTW offtopic. De waarheid is soms hard ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 16:12

Ach Ten, onze werkgever een beetje kennende meeten wij elkaar binnenkort wel op zo'n fijne Startdag...... (joepie, weer een zaterdag naar de kl.....)
Ik moet volgende week trouwens op cursus in Amersfoort (twee dagen, met hotelovernachting). Zit jij er toevallig ook voor 1 of andere cursus?????

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 16:18

er zijn hier eigenlijk 2 topics die elkaar overlappen. effe scheiden hoor;
over de waarheid zeggen. Ik ben net zo direct als mytens, en als ik voel dat mensen de waarheid niet willen zien, wil ik wel eens hakken met de botte bijl. De waarheid mag eigenlijk niet altijd gezegd worden, en daar heb ik moeite mee. Nu kunnen we discusieren over wat is waarheid. Nou, dat is dat enge ding dat sommigen wel kunnen zien, maar niet willen zien, grinnik. als je ermet ze over praat willen ze het wel toegeven, uiteindelijk.

Andere topic; het zijn er zoveel!!!!!!!!!!! ik kan ze niet allemaal opschrijven, dus niemand hoeft zich vergeten te voelen. Een aantal mensen moeten echter genoemd worden omdat ik een iets intensiever contact met ze onderhoud. Dat zijn Tender, Nimber en Mytens. 3 totaal verschillende persoonlijkheden en alledrie keileuke mensen. Dorine moet genoemd worden, want omdat zij zo onbevooroordeeld is, moet je je wel meteen bij haar op je gemak voelen. Naar Susan (maril) ben ik ook nieuwsgierig, ik ken haar al langer ook van de plaza. Laui valt op vanwege die supergirl quote. Dat vind ik ook zo'n mooi liedje. Grinnik.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 00:52

Nou Desiree als je Suuz wilt ontmoeten kun je mij ook wel ontmoeten aangezien we vlakbij elkaar gestald staan en op enkele auto minuten van elkaar af wonen Haha! ....verder wil ik Kitty ook wel weer eens zien hoor en de rest....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 16:20

En ik wil wel eens kijken hoe dat schattige veulentje is geworden nou ie groot is(of heb je 'm niet meer ? )

quote nimber.

Nee die is weg, maar hij loopt in augustus met zijn nieuwe eigenaar tijdens de pavo cup in ermelo, duzze...................als iemand daar heen gaat kijk ff of hij het goed doet, mytens x darwin en ze noemt hem Pèpè ofzo, 4 jaar is hij en bruine met een bleske en linksvoor wit voetje.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:49

de fjordenfreaks zou ik graag een keer ontmoeten!!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:23

myt,

ik bedoelde daarmee..

Dat wij ons ook wel eens in de haren hebben gehad, en dat ging dan niet eens van ons uit maar met probs met jou en mijn zusje, En daar zei je dus dingen ( die je vast nog wel weet) waar ik ontzettend kwaad over ben geworden. En dat is dus niet na mijn idee de waarheid,

Je kunt ook iemand de waarheid vertellen op een zachtere manier, het niet zo hard maken.

Dat wilde ik daar eigelijk mee zeggen.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 22:07

Het lijkt erop dat ik op 1 na niemand ken irl..
Ik heb Kitty ontmoet, leren kennen via haar eigen site geloof ik en dan blijkt ze 100 meter (of minder) bij me vandaan te wonen...
Maar mocht er binnenkort een meeting in de buurt komen, of gewoon een grote meeting, dan ben ik van de partij!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 00:07

TE LAAT!

Had je nu maar moeten komen!!!

Je mist echt wat!!!

groetjes namens de hele bokt clan!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 04:26

Citaat:
Op 2001-08-05 00:07, schreef Sjuimpje:
TE LAAT!

Had je nu maar moeten komen!!!

Je mist echt wat!!!

groetjes namens de hele bokt clan!



Ik weet het! Maar ik moest werken... Boos! anders was ik zeker mee gegaan!! Moeten we maar een x inhalen...

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 09:29

Ik zou de fjordenbende wel eens willen ontmoeten
en Pam en Pinky_Girl en de rest ook natuurlijk.

Maaar niemand wil mij ontmoeten WHEEEEEEHHH Huilen Huilen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 10:11

Ik ken ook niemand IRL. Maar ik ben ook wel benieuwd naar sommige mensen. Enkele mensen naar wie ik wel benieuwd zijn hoe die IRL zijn (in willekeurige volgorde):
Heike, Dorine, Janna, Nimber, Stef, etc.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 10:52

ik ben benieuwd naar *Roos* (gamblerven!!!!), Sanderijn willik ook een keertje ontmoeten, Cody/Marije ook, lijkt me ontzettend leuk persoontje, Dorine lijkt me ook heel lief/
tja verder heb ik ook al mensen gezien dus heb ik niet echt zoiets van Die moet ik echt perse zien.

maar niemand wil mij zien.... Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 10:59

shaienne wil ik ontmoeten, en pam, en pino en paardengek (die woont namelijk vrij dichtbij)
en blah blah hihi

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 14:28

Ehm, in willekeurige volgorde, Kvika, Sibold, Janita, Heleen (ijsjes, bij voorkeur allemaal tegelijk tijdens een strandrit ofzo) Cody, Katrien, Sonja, Dorine (lijken zo aardig/ open,) en verder zou ik de mensen die ik al ken (xandra, vikki, natascha) best nog wel eens willen zien.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 15:49

Ik heb eigelijk geen speciale voorkeur, ik zou jullie allemaal weleens willen ontmoeten!
-Alice-

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 16:17

Voor mij idem dito, ben eigenlijk naar iedereen wel benieuwd, maar in het bijzonder natuurlijk de "barokmensen", dus de Friezen, Andalusiers, Lusitano en Lippizaner freaks hier!! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 16:26

Dan moet je een keer gaan meeten met mijn zus, die heeft een Lipizzaner-merrie, en in de buurt staan er nog een stuk of 10!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 16:36

door dit soort topics chat ik inene veel meer met andere dus verandert mn lijstje ook telkens weer Haha!
*wj, julke en pg (roermond dus)
*yentl (daar chat ik de laatste tijd heel leuk mee *LOL*)
*Apeldoorn (:D)
*Imposante! (donderdag he *LOL*)
eigenlijk heel bokt wel, *hint* Haha!

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 09:48

Haha, jullie kennen mij niet (zit meestal op hippics) maar ik heb wel de eer en het genoegen één van de mensen op diverse verlanglijstje IRL te kennen, namelijk PJ ! We rijden bij dezelfde vereniging.

Haha! Vingers aflikken

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 11:40

Tja, ik behoor niet tot de 'harde kern bokkers' dus ik vond het niet raar dat niemand mij heeft genoemd. Huilen

Maar toch zou ik best wel wat bokkers irl willen ontmoeten:
*Kitty; omdat ik haar ook al een tijdje ken via Hippics.net
*Sonja; omdat ik haar graag een keer wil bewonderen tijdens het rijden met haar oogappel

En natuurlijk een heleboel anderen waar ik interesse in kreeg zoals Phia Bink, Natascha en Suzan!

Doeg Tong uitsteken