Foto´s Ameland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:28

Oh dat heb ik dan niet meegekregen, ik las het in de krant Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:01

Tja dronken droppies, smalle weggetjes en een brede M.E bus is dus geen goede combi Extreme duivel

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:26

Starrrrrrrrrrrrrrrukkkkkkk
Haha! Ohhh op hem heb ik ook een strandrit gemaakt...
Ik dacht zo van hmzz die naam van die stal ken ik ergens van.. en toen een foto van strakje.. hmzz da paardje Haha! en zun naam jah Tis hem.. Een paar jaar geleden toen ik op vakantie was op ameland heb ik ook op hem gereden langs het strand Haha! egt gaaaf!! Ik zal even een foto scanne van hem alsk die kan vinden Pling Echt gaaf.. en er stonden toen ook keiveel shetlanders.. Haha! Maah stark is zeker wel sterk Gaaaap ghighi maar wel kei lieff Haha!

Afbeelding
dat issiej Cool dit was in mei 1998

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:38

Is Strark met die enorme brede rug ?? Want als dat zo is, dan heb ik ook op hem gereden. Haha! Alleen wij zaten in een groepje met een meisje die volgens haar zeggen erg goed kon rijden. Helaas bleek het een held op sokken en ze durfde het strand niet op. Snik snik...wij dus ook niet, want we moesten bij elkaar blijven.....

Wat die boot betreft, Er is op een stukje bij het laatste plaatsje meen ik... bij de vuurtoren. Daar ligt een steen ter na gedachtenis aan de paarden die jaaaaren geleden de boot het water in trokken en allemaal verdronken. Huilen

Ik ben vorig jaar op Ameland geweest en dit jaar, in oktober gaan we weer ! Ben helemaal verliefd op Ameland ! Geweldig ! Lekker rustig en mooi !

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:57

Wij willen deze vakantie ook nog een pony huren op Ameland.
Moet je van te voren bellen of kan je gewoon heen gaan???
Hoe duur ong???
Moet je met een groep???

Het lijkt me er errug cool!!!

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:09

Sando: Jah stark had idd een hele brede rug...
Ik was met alleen een meisje van die stal wezen rijden.. en wij hadden wel langs het strand gereden en een stukje door het water Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:06

rodeogirl; je kunt er gewoon heen gaan en vragen of er de komende dag nog plaats is....
je kunt het alleen doen of met een groepje, in je eentje ben je er bijna zeker van dat er plaats is, met veel kun je soms niet tegelijk