welsh keuring Esbeek bokt meeting????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 14:03

Zaterdag is er een welshkeuring in esbeek (tilburg) wij gaan daar heen met ons hengstveulen. is er misschien iemand die daar ook heen gaat??? volgende week zaterdag hebben we de keuring in breukelen. daar gaan we heen met zoraya (de vos) en amber (de allernieuwste aanwinst) dat is hier bij utrecht in de buurt. we zijn heel benieuwd hoe de pony's het doen. onze allernieuwste aanwinst amber hebben we daar ook nog voor bijgeschreven. vooral van haar verwachten we dat ze het heel goed zal doen. maar ja of de jury net zo enthousiast is over onze pony's is natuurlijk afwachten. ik hoop dat ik nog iemand van jullie zal ontmoeten op 1 van deze keuringen. 18 augustes is de centrale keuring te kootwijk. tot nu toe mag 1 van onze pony's erheen. ik hoop natuurlijk dat er twee of 3 meegaan. duimen jullie??

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:06

misschien dat ik er heeb kom Lon.

stuur me effe het adres waar het is.

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:25

hai hai lon

nou ik ga zekker weeten mee hoor. behalve met de centrale keuring niet want dan ben ik op kamp. jammer genoeg

xxxxxjes fren

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:38

het was super gezellie vandaag op de welsh keuring allen hadden we jammer genoeg een 2de premie
nouu ja ook goed

xxxjes fren

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:54

jammer maar volgende week beter he.

Lees het verslag gauw.

groetjes