Is er interesse in boktmeeting omg. Arnhem?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:57

Jippie schreef:
Als jullie besluiten naar Veenendaal toe te gaan kun je net zo goed aansluiting zoeken bij de jaarlijkse Lunteren-rit van Jurga in september.


Otterlo en Veenendaal liggen nog altijd 20 km uit elkaar en in een ander bosgebied, toch?

Otterlo is niet ver van Arnhem, redelijk bereikbaar, en die huifkar ritten zijn daar gewoon leuk. Echt bij Arnhem is gewoon moeilijk ivm ruiterbewijzen...
Trouwens, de Lunteren-rit is een maand later. En voor eigen paarden....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 01:44

ArwenLune"]
[quote="Jippie schreef:
Als jullie besluiten naar Veenendaal toe te gaan kun je net zo goed aansluiting zoeken bij de jaarlijkse Lunteren-rit van Jurga in september.


Otterlo en Veenendaal liggen nog altijd 20 km uit elkaar en in een ander bosgebied, toch?

Otterlo is niet ver van Arnhem, redelijk bereikbaar, en die huifkar ritten zijn daar gewoon leuk. Echt bij Arnhem is gewoon moeilijk ivm ruiterbewijzen...
Trouwens, de Lunteren-rit is een maand later. En voor eigen paarden....
[/quote]

dat dacht ik ook.....

maar zullen we dan datum prikken... 31 augustus???

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 11:26

Ok, is goed, 31 augustus! Is de laatste dag van mijn vakantie! Daarna moet ik weer naar school, arme ik!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:39

ha ik ben het stalgenootje van arwen, (die ene die hier wel eens rond hangt)....

Het lijkt me onwijs leuk om een rit mee te rijden, en zal dan ook wel mee willen. Maar de planning is dus 31 augustus, maar waar??? of moet dat nog bepaald worden???? Misschien kunnen we iets regelen arwen??? nou ik hoor het wel.

michelle

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:40

ohja wat ik nog zeggen wou, dat van die huifkar huren is een goed plan hoor, en die zijn echt wel betrouwbaar... mijn zus heeft er gewerkt en dat zit echt wel goed....

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 12:52

Gaan we dan ook picknicken? En een rit van hoe lang gaan we dan doen? En hoe is het te bereiken met openbaar vervoer? Bus dus??? Want ik kan het wel fietsen, maar vanaf Velp is het toch wel verrr...

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:18

ja ik weet eigenlijk niet wie de organisatie is.... misschien dat we daar even over kunne babelen??? maar otterlo is goed te bereiken met de bus vanuit velp. ik weet niet hoe, ik bedoel dan welke bus, maar waarschijnlijk pak je de bus naar arnhem en dan naar otterlo... dat is waarschijnlijk de bus "lelystad".... maar dat kunnen we dan nog even uitzoeken. ik ga over 1.5 week op vakantie en ben dan drie weken weg, en dan is het nog 3 weken tot aan de meeting. ik wil best wat regelen maar dat laat ik over aan degene die dit topic geopend heeft en met het idee kwam, net zo eerlijk, misschien kunnen we samen iets regelen, ik wil in iedergeval best helpen.

michelle

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:20

hahaha ik zie net dat jij zelf (mar1986) de oprichtster bent...hahaha dom he van me... maare wie weet kunnen we wat regelen samen. ik kom uit otterlo en heb ook eventueel wel een plek voor de meeting.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:33

Mochten jullie (of wij als ik mee ga) toch zin hebben de tinkerrit in Uden te doen; je kunt er ook mee in huifkarren.
Ik kan wel 3 pers. meenemen in mijn auto naar Uden.
Vanuit arnhem

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:23

De tinkerrit klinkt ook erg leuk. Daar kunnen we dan gewoon op rijden? Of is dat ook met een huifkar? Ik vind rijden eigenlijk ook wel erg leuk. Uden is voor mij ook niet zo ver.
Het andere in Otterlo ben ik ook wel voor in, maar kost me alleen wat meer tijd.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 12:40

Hmmmm... ja lastig. Het lijkt me allebei erg leuk. Otterlo is dichterbij (heb eigenlijk geen idee waar Uden ligt) maar ja, ik heb nog nooit op Tinkers gereden dus lijkt me ook wel erg leuk. Hmmmm....

En ja Michelle, ik ben de oprichster hiervan, maar alle hulp in organisatie ios welkom, ben niet zo'n regelmens, ik had gewoon zin in een meeting hier met leuke mensen, haha.

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:49

Als de 31e op een zondag valt zou ik vooraf even informeren of ze dan wel 'open' zijn. Het is hier nogal christelijk en men houdt erg van de 'zondagsrust'.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:14

Ik wil wel meehelpen met de organisatie en eens wat rond gaan vragen.

Als het op zaterdag 30 augustus wordt omdat ze de zondag dicht zijn, kan ik niet mee. Dan heb ik nl al een andere meeting!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 10:27

Nou maar hopen dus dat het zondag kan, volgens mij komt dat voor bijna iedereen het beste uit.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:51