Land van Ooit Meeting - 30 augustus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:41

Ik zal het heel hard proberen....weet je wat het irritantste is, dat je opeens een week vrij krijgt in augustus, terwijl je twee andere weken vrij vraagt! lekker ik wil zo graag mee meeten en mee naar sherwood!!!!

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:46

Update!!


--------------------------------------------------------------------------------

*Vinessa
*loekje + Jeroen
*LindavanVugt + Eric
*Frostwood
*STELLAlover
*Greggie
*Brechje
*MarioNISLieF
*Neel + zus (beide misschien)
*LadyJane
*Carin, Hans + kids
*Chilopoda + aanhang
*draumpje
*Peeky
*Moritz
*sonjabelgium + 2 kids + koene ridder
*orri + kids
*Mariekje + aanhang
*Vikki + iemand...
*peeky
*MarijkesTommy + viking Haha!

Hoe laat en waar kun je teruglezen in dit topic.

Goed dan, even quoten:

Citaat:
O.k. 10 uur bij Ooit dan... ik ben bij de fietsenstalling aan de ingang, ik hang daar een papier op met BOKT erop, en ga daaronder zitten .
Tegen half 11 gaan we de 'grens' over!!

Voor theateragenda even kijken op www.ooit.nl. Dan kun je ongeveer zien wat we die dag gaan doen. Belangrijk zijn de riddershow, manegetheater en rak de reiger. Het kan zijn dat de agenda die dag afwijkt, omdat er natuurlijk ook andere paardenshows zijn.
We moeten natuurlijk wel bij Debo gaan kijken.
Voor de kids is sap de aardwortel erg leuk, en die moeten natuurlijk ook nog naar reuzenland, maar dat kan tussendoor ook wel. Daar is ook een terras, dus kan de rest een lekker pintje pakken.

Tussendoor is het eten en drinken, ieder voor zich, stel ik voor, je kunt ook je lunch zelf meenemen. (veel goedkoper!!) We kijken wel wanneer we honger krijgen en wanneer er tijd voor is.

Ben ik nog wat vergeten......
O, ja, ik heb geen plaats in de auto helaas.

Via openbaar vervoer is Ooit makkelijk te berijken. Vanaf Den Bosch, ik geloof lijn 137 richting Tilburg, even tegen de chauffeur zeggen dat je er bij ooit uitmoet, want dan moet hij even van de snelweg af.



Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 12:18

He, weer een nieuwe enthousiastteling! Dat gaat lekker! Haha!

Ik heb er nou veel heel veel zin in. En Ca je gaat mee naar Sherwood dus je gaat ook gewoon mee de 30e.

Ik begin de 25e met mijn stage bij de ezeltjes, dus dan heb ik vast veel te vertellen. Ik ben gister al even op bezoek geweest. Echt lief! Ze hebben ook 1 NF pony van 30 (!!!!) jaar. Daarnaast hebben ze ook twee ezels die voor de kar kunnen en eentje die bereden kan worden!

Nou iedereen die nu nog dit topic leest, schrijf je in en ga mee de 30e!

Tot dan!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:28

loekje schreef:
Update!!


--------------------------------------------------------------------------------

*Vinessa
*loekje + Jeroen
*LindavanVugt + Eric
*Frostwood
*STELLAlover
*Greggie
*Brechje
*MarioNISLieF
*Neel + zus (beide misschien)
*LadyJane
*Carin, Hans + kids
*Chilopoda + aanhang
*draumpje
*Peeky
*Moritz
*sonjabelgium + 2 kids + koene ridder
*orri + kids
*Mariekje + aanhang
*Vikki + iemand...
*peeky
*MarijkesTommy + viking Haha!


Uhm vraagje: tel ik voor 2 of is er een peeky met een kleine letter en een met een hoofdletter? Haha! Knipoog

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:43

dubbel plezier zou ik zeggen! Ikke ga morgen zien of ik vrij ga hebben....

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:23

peeky"]
[quote="loekje schreef:
Update!!


--------------------------------------------------------------------------------

*Vinessa
*loekje + Jeroen
*LindavanVugt + Eric
*Frostwood
*STELLAlover
*Greggie
*Brechje
*MarioNISLieF
*Neel + zus (beide misschien)
*LadyJane
*Carin, Hans + kids
*Chilopoda + aanhang
*draumpje
*Moritz
*sonjabelgium + 2 kids + koene ridder
*orri + kids
*Mariekje + aanhang
*Vikki + iemand...
*peeky
*MarijkesTommy + viking Haha!


Uhm vraagje: tel ik voor 2 of is er een peeky met een kleine letter en een met een hoofdletter? Haha! Knipoog
[/quote]

Haha! Haha! beetje kippig, ikke!!! Nu klopt ie wel!

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:26

Moritz onder voorbehoud dat ik die dag iemand kan vinden die mijn knol rijdt en verzorgt.....

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 13:02

Moritz schreef:
Moritz onder voorbehoud dat ik die dag iemand kan vinden die mijn knol rijdt en verzorgt.....


Je hebt toch een bijrijdster? Die kan je toch wel even lief aankijken. Heeft ze hem de hele dag voor zichzelf, ik zou het wel weten... Lachen

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:09

mijn bijrijdster krijgt hem alleen nog niet eens uit de wei en naar voren! Ze is bovendien net jarig die dag, dus weinig kans... ik denk dat ze dan al bijrijdster-af is, want ze gaat vanaf half augustus heel ver weg werken, nu werkt ze in het dorp en heeft ze al geen tijd om te komen rijden!

koudbloedfreak gezocht in de buurt van Huizen.....

nu heeft Moritz VRIJ want hij heeft op mijn voet gestaan en die is zwart en 3 x zo dik als normaal, dus ik kan geen schoenen met stalen neuzen aan en mijn bijrijdster is zo geschrokken, die heeft de rest van de week afgezegd .......

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 15:11

Ik wil ook wel mee! Maar ik kijk even of ik nog iemand mee kan nemen Lachen

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 22:37

Moritz schreef:
mijn bijrijdster krijgt hem alleen nog niet eens uit de wei en naar voren! Ze is bovendien net jarig die dag, dus weinig kans... ik denk dat ze dan al bijrijdster-af is, want ze gaat vanaf half augustus heel ver weg werken, nu werkt ze in het dorp en heeft ze al geen tijd om te komen rijden!

koudbloedfreak gezocht in de buurt van Huizen.....

nu heeft Moritz VRIJ want hij heeft op mijn voet gestaan en die is zwart en 3 x zo dik als normaal, dus ik kan geen schoenen met stalen neuzen aan en mijn bijrijdster is zo geschrokken, die heeft de rest van de week afgezegd .......


Ohw lekker dan, aan zo'n bijrijdtser heb je dan ook niet echt veel meer En dan ook nog eens zo'n blauwe voet --> Tip: smeer er kilo's Arniflor zalf op (die groene zalf van VSM) Dat helpt echt waar! Je moet alleen een beetje uitkijken, want het geeft wel af.

Maar je moet snel als alles weer een beetje op orde is, maar een keer naar mijn dorpje komen. Ca en ik vinden het wel een uitdaging om een keer op de rug van Morrie te klimmen Knipoog

Kan je gelijk uitrekenen hoever huizen hiervandaan is. Kunnen we Morrie wellicht wat vaker opzoeken Lachen

Maar goed ff wat anders, ik zie dat er weer iemand mee wil. Mooimooi Haha!

*Nieuwste Update*

*Vinessa
*loekje + Jeroen
*LindavanVugt + Eric
*Frostwood
*STELLAlover
*Greggie
*Brechje
*MarioNISLieF
*Neel + zus (beide misschien)
*LadyJane
*Carin, Hans + kids
*Chilopoda + aanhang
*draumpje
*Moritz
*sonjabelgium + 2 kids + koene ridder
*orri + kids
*Mariekje + aanhang
*Vikki + iemand...
*peeky
*MarijkesTommy + viking
*Snowdown + evnt. aanhang

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 06:41

geef de postcode maar waar ik heen moet, kan ik je zo de route sturen en hoe lang het duurt en alles...... Haha!
Moritz loopt overigens niet goed, volgens de kenners op stal heeft ie spat, ik denk dat ie gewoon met rennen op de wei weer eens op zijn muil is geklapt, maar nu is hij zijn evenwicht steeds kwijt met rijden, dan doet ie een stap opzij met een achterbeen en dondert zowat om....... Verward

Mijn voet ziet er niet uit, zwart is ie alsof hij een jaar niet gewassen is en is smeer Arnica gelei dat geeft niet af! Maar ik kan er wel mee rijden, de voet steekt wat af, maar dat valt helemaal niet op met mijn rijstijl *hahaha* Party!!

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 17:58

Dus jullie mankeren allebei wat??? Knipoog Nou veel sterkte dan maar en tot de 30e hopelijk weer op en top gezond

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 11:16

Ik kom even melden dat ik nogsteeds mee wil
Jah sorry ben hele tijd alweer niet op bokt geweest Lachen
maar ik sta gelukkig nog braaf in het lijstje Lachen

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:21

iedereen zit te zeuren dat ik foto's van mijn voet moet laten maken, dus die heb ik gemaakt, zelf, met een fototoestel Haha! Bloos Clown

Als ze ontwikkeld zijn, zal ik ze op Lol met je Knol zetten Cool Schijnheilig

waarom is mijn koudbloed zo lomp en zwaar???? Extreme duivel

mijn voet heeft ongeveer de kleuren van deze Party!! smiley Knipoog

Gelukkig kan ik in mijn jodhpurs met stalen neuzen en kan ik ermee paardrijden, met mijn zit valt het toch niet op dat ik een voet afsteek Frusty

Ach, het kleurt vanzelf weer terug.... Haha!

Wat betreft Moritz, die hebben we gisteren helemaal bevoeld (zijn benen dan hè Tong uitsteken ) en niets opvallends kunnen voelen, behalve dat ie altijd wondjes en sneetjes in zijn achterbenen heeft. Dinsdag komt de smid, zullen we die eens goed laten kijken, voordat ik een DA op laat draven. Een Noriker is nu eenmaal anders van botstructuur dan een Arabier..... 8)


Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 13:56

Nou ik wacht de foto's rustig af! Lachen En ja Moritz is nou eenmaal een apart figuur, dus zo'n actie verbaast me weinig Tong uitsteken Maar ik hoop toch wel voor hem en jou dat ie niks mankeerd. Als die er zelf maar geen last van heeft...

Even ontopic blijven:

We waren je heus niet vergeten hoor Frostwood! Haha! Iedereen van de lijst gaat gewoon mee de 30e!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:30

De kids gaan ook mee Haha! Dus wij komen met zijn 4-en OK dan!

duikpaardje

Berichten: 1476
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 17:40

wij hebben er ook nog steeds zin in !
als het goed is zijn we dan op orde in ons nieuwe huisje en dan hebben we wel een uitje verdient.

groetjes van marijke en haar viking.

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 18:19

Update!!

*Vinessa
*loekje + Jeroen
*LindavanVugt + Eric + 2 kids
*Frostwood
*STELLAlover
*Greggie
*Brechje
*MarioNISLieF
*Neel + zus (beide misschien)
*LadyJane
*Carin, Hans + kids
*Chilopoda + aanhang
*draumpje
*Moritz
*sonjabelgium + 2 kids + koene ridder
*orri + kids
*Mariekje + aanhang
*Vikki + iemand...
*peeky
*MarijkesTommy + viking
*Snowdon + evnt. aanhang

Nog een dik maandje, dus we gaan maar vast aftellen.... Haha! hmmm, best lang nog eigenlijk.

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 07:31

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien wil ik ook wel even kijken of ik mee kan Haha! Moet even controleren of ik met mijn personeelspas gratis entree heb, ik geloof het wel... en dan even kijken of ik fleury of zo mee kan slepen, of iemand anders die ik ken... ik ben niet zo iemand die echt veel lef heeft, dus ik kom liever met zijn tweeen, ik laat nog van mezelf horen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 11:15

zow het word druk!! leuk,,., ik ben er dubbelop met een middagshow ( als het goed is) en ik promoot de hoefschoenen van Horsebalance

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:45

ow, ik weet niet of ik mee ga, hoe duur is de entree eigenlijk? want ik heb net gekeken, met mijn personeelspas kom ik er niet gratis in Boos!

maar goed... wie weet...

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 13:33

Hey Shiloh! Ga gewoon mee joh gezellig! We hebben een hele grote groep dus we hebben groepskorting! En hoe meer zielen hoe meer vreugd!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:29

*schop*
Misschien kan iedereen even op marktplaats kijken, want heeeeel vaak staan daar nog entreebewijzen voor maar heel weinig geld Knipoog

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 14:38

Hmm, ik weet nog niet zeker hoe of wat... Maar ik wil eigenlijk ook wel mee!!!!!
Koudbloedfan hierzo *LOL* , hebben juist vorige week een witte shire opgehaald..... (staat in mijn -verder niet echt interessante- profiel)....
Mag ik ook mee? Haha!