Clinic in Bunnik (Utr), 13 september

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:59

Eusebio schreef:
Kijk naar de ruiters van de Zilvia's hoeve (bij hun heerst er al bijna 3 maanden "DROES", zonder dat te vermelden, en wedstrijden gewoon door laten gaan hoor!). We hebben dit wel gemeld bij de KNHS, dus hopenlijk trekken hun hier hun conclussie uit "SLUITEN" voor verder besmetting. Boos!


*ahum* Verward er heersTE droes op stal, maar dat is inmiddels allang voorbij hoor. Denk je nu echt dat wij (BBL en ik) dat risico zouden lopen alleen voor eigen fun???

Rhijnauwen wees gerust, op de Zilfia's Hoeve heerst absoluut geen droes meer en het is veilig voor deelname van paarden en ruiters van deze stal.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 20:53

Mayo schreef:
Rhijnauwen wees gerust, op de Zilfia's Hoeve heerst absoluut geen droes meer en het is veilig voor deelname van paarden en ruiters van deze stal.

oke mayo, ik vertrouw je! ik hou alleen de stal gesloten voor bezoekers, de clinics gaan door, alleen svp geen stalbezoek (ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben Bloos )
enne ptries wil Berith jou niet wegbrengen?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:05

Helemaal logisch, ik geef je groot gelijk

Ik kom later in het jaar nog wel een keertje rondkwijlen in je stallen Haha!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:05

Weet ik niet, ik weet niet of ze daar tijd voor heeft. Zondag wordt bij ons de kantine afgebroken en ik weet niet of zij daar zaterdag dingen voor moet halen/regelen/doen. Er komt nl. een nieuwe kantine (alleen weten we nog niet wanneer) via Berith.

Maar anders kom ik gewoon een ander keertje. Safir is op het moment nog niet zó heel erg mak met het drukke verkeer en ik durf het niet in mijn eentje aan. Ik zat er nog aan te denken om binnendoor te gaan (via de Uithof en dan het "pannenkoekenhuisbos" maar dan moet ik toch nog een stuk weg doen.

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 08:19

Ik heb je een pb gestuurd!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:21

Zo de centjes zijn overgemaakt van mijn deelname Haha!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 08:14

Rhijnauwen, mijn centjes zijn ook overgemaakt!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:36

Diana_Mabel schreef:
Zucht dat rotspoor Lachen


Heb je een pb gestuurd lees die even dan valt er wel wat te regelen.

Ik rij ook mee.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 15:19

na informatie bij een dierenarts heb ik in overleg met hem besloten dat het veiliger is de boktmeeting bij ons op stal uit te stellen naar zaterdag 18 oktober. Er heerst nl. op dit moment wel degelijk droes op de Zilfia's Hoeve (sorry dames, maar ik geloof de dierenarts) en gezien de aanwezigheid van 2 herstellende paarden is mij geadviseerd de meeting uit te stellen. Huilen
nieuwe topic, nieuwe datum zaterdag 18 oktober

degene die zich hebben opgegeven svp opnieuw aanmelden voor de nieuwe datum, mocht je al hebben betaald en niet mee willen/kunnen doen op 18 oktober dan krijg je uiteraard jouw geld terug!
sorry, maar mijn paarden zijn me te dierbaar om tegen het advies van een dierenarts in te gaan!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:25