Haflinger weekend in Ermelo.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Haflinger weekend in Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 12:48

We heeft er zin om mee te gaan naar eht Haflingerweekend in Ermelo. Er zijn daar de hele tijd wedstrijden, zowel aangespannen als onder het zadel.
Het gaat om de dagen 20 en 21 september.
De over nachting kost incl ontbijt 20 euro.
Het huren vaneen box kost 17 euro excl voer.
De proeven voor leden kosten 6 euro per proef en 16 euro voor 3 proeven. Voor niet leden 7.50 en 19 euro voor 3 proeven.
Als je op zondag ook meegaat met de toch kost het 3.50 voor een lunchpakket.

Mijleek het heel erg leuk, zijn er nog meer mensen die gaan?
Het gaat uit van de Aangespannen Haflinger.


Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 17:31

Ik was wel van plan daar heen te gaan. Ik kom zekers zaterdag, opzich wil ik zondag ook wel mee op die buitenrit alleen wil ik niet alleen, dus moet ff kijken of er iemand mee gaatd ie ik ken...

Cum Laude afgestudeerd klassiek homeopaat voor dieren
http://www.leonienoordhoek.nl
http://www.facebook.com/dierenhomeopathie

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 20:51

Nou ja als er meer van Bokt komen lijkt me dat niet eens eengroot probleem en ik weet zeker dat je na zo'n weekend heel wat haflinger vrienden er bij hebt.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:49

hey cool !... Ff aan mijn ouders vragen, want een moet toch mee om te rijden met de trailer... Maar anders wil ik zeker mee! onder het zadel dan wel.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Marije_jiplover

Berichten: 25293
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:17

Op zaterdag kom ik geloof ik ook, samen met nog 3 (of twee, momenteel staat er eentje met een peesblessure) haffies van onze manege. Een is een menner, de anedre twee en ik ruiters. We komen alleen de zaterdag. Ik ga met Jip waarschijnlijk meedoen met de dressuur voor nietstartkaarthouders, het springen en de vaardigheid onder het zadel.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 19:23

Ja ikdenk ik ook 3 proven maar ik denk niet dat ik ga springen daar is mijn pony nog niet aan toe.

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:58

Ik ben ook zeker weer van de partij!! *LOL*
Ik kom zoizo zaterdag en zondag weet ik nog niet.

Ik doe mee aan:
- springen 90cm
- L-dressuur
- vaardigheid onder zadel
en de parade natuurlijk.... Lachen

Moeten we maar even wat afspreken, lijkt me heel gezellig om wat bokkers te meeten Haha!

Siësti van de Rythpluim

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 17:07

Jamij ook
ik weet ook nog niet of ik zondag wel mee doe.
Maar als er iemand uit het noorden gaat hebben die nog nog plek voor een haf en een meisje in de auto?? Haha!

Ja ga zeker meedoen aan de parade. Anders alleen dressuur en vaardigheid.

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:24

Ik wil wel graag mee doen maar ik weet niet hoe andor gaat reageren. Want het proefje dat ik een keer op stal gereden heb. (in februari) dat ging ook niet erg lekker. Hij schurde ervandoor en was niet meer te sturen. Dus het is even kijken of ik mee ga doen. Als mijn ouders mij willen rijden en andor is braaf dan ga ik mee doen aan een dressuur wedstrijdje. Het lijkt me aan de ene kant ook heel gaaf om mee te doen aan het springen. Ik weet alleen niet hoe andor daar op het publiek zal reageren. Het publiek staat daat namelijk hoger. Ook als andor een eng geluid hoort is hij zo aan het rennen te krijgen.
Het is dus even kijken voor mij of ik mee ga doen. Maar het lijkt me wel onwijs leuk. Ook voor andor.
Meedoen aan de parade zit er voor mij niet in denk ik. Want ik heb dan zo'n idee dat ik dan niet blijf zitten in het zadel.
Maar goed ik zal het nog wel even laten weten als het zover is.

Groetjes Andor.

Veel spullen te koop!! Zie markt.
Lieve mensen doe ajb een bod want ik wil er echt vanaf. Dekjes mogen voor een prikkie weg.

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:06

Citaat:
Ik wil wel graag mee doen maar ik weet niet hoe andor gaat reageren. Want het proefje dat ik een keer op stal gereden heb. (in februari) dat ging ook niet erg lekker. Hij schurde ervandoor en was niet meer te sturen. Dus het is even kijken of ik mee ga doen. Als mijn ouders mij willen rijden en andor is braaf dan ga ik mee doen aan een dressuur wedstrijdje. Het lijkt me aan de ene kant ook heel gaaf om mee te doen aan het springen. Ik weet alleen niet hoe andor daar op het publiek zal reageren. Het publiek staat daat namelijk hoger. Ook als andor een eng geluid hoort is hij zo aan het rennen te krijgen.
Het is dus even kijken voor mij of ik mee ga doen. Maar het lijkt me wel onwijs leuk. Ook voor andor.
Meedoen aan de parade zit er voor mij niet in denk ik. Want ik heb dan zo'n idee dat ik dan niet blijf zitten in het zadel.
Maar goed ik zal het nog wel even laten weten als het zover is.


Maar daar leert hij juist van als je vaak meedoet met wedstrijden, ook al gaat het niet goed. Bij siësti ging het eerst ook nooit goed maar doordat ik veel heb meegedaan gaat het nu wel altijd goed.
En de dressuurproeven zijn gewoon buiten op het veld, dus je hebt ook geen last van publiek dat hoger staat.
Springen is binnen maar van dat plubliek merk je paardje niet veel als hij een parcou moet springen denk ik, mijn paardje had er geen last van.
Gewoon gaan dus Lachen

Siësti van de Rythpluim

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:11

Ja maar was die van jou ook heel erg bang woor elk geluid wat nieuw is? Ik wilde laatst ergens anders gaan rijden als in de bak waar ik altijd rij. Het was op een grasveldje ergens vlak bij mijn stal.
Ik voelde dat hij wilde gaan rennen dus toen heb ik hem aan een meegebrachte longeerlijn gegooid. Vervolgens werd hij zo gek dat hij keihard begon te rennen. Hij heeft me toen omver getrokken en toen hij later stil stond kwam zijn hoofdstel naar beneden zeilen. (zat wel goed vast). Omdat ik geen zin heb dat hij er in ermelo ook vandoor gaat Zit ik er dus nog even over na te denken of het wel verstandig is om mee te doen. Het lijkt me overigens wel onwijs gaaf.
Groetjes

Veel spullen te koop!! Zie markt.
Lieve mensen doe ajb een bod want ik wil er echt vanaf. Dekjes mogen voor een prikkie weg.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:36

In welke provincie ligt Ermelo ergens?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:36

Feetje schreef:
In welke provincie ligt Ermelo ergens?


Ermelo ligt geloof ik in Gelderland, iniederegeval in het noorden van de veluwe

Cum Laude afgestudeerd klassiek homeopaat voor dieren
http://www.leonienoordhoek.nl
http://www.facebook.com/dierenhomeopathie

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:44

Is het alleen aangespannen? Of ook onder het zadel? En dan western?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 13:59

Volgens mij geen western. Wel gewonn onder het zadel.
En volgens mij ligt het idd ergens in Gelderland.

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:23

Het is aangespannen en onder het zadel. Maar geen western dus..jammergenoeg.

Ermelo ligt in het uiterst Noord-westen van Gelderland. Vlakbij Harderwijk en tegen Flevoland aan....

Siësti van de Rythpluim


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers