Eigen-Paarden-Rit Fochteloërveen? (FR/DR)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 17:56

Ik wil ook graag mee, ik ben dan bij Alja en kan een pony van haar lenen( aardig he? Lovers )

jee mijn eerste boktrit Haha!

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:07

hahhaaa had gezegd dat ze disney mocht lenen Schijnheilig , maar als ze daar eens op heeft gereden weet ik niet als ze nog mee wil }> }>

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:32

alja schreef:
hahhaaa had gezegd dat ze disney mocht lenen Schijnheilig , maar als ze daar eens op heeft gereden weet ik niet als ze nog mee wil }> }>


Haha!

en dat zeg je nu pas Bloos nee hoor, ik ga gewoon mee zo snel ben niet van me af }>

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:36

he, en ik dacht je nog wel af teschrikken........

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:39

hihi, niet gelukt Haha!

sorry voor off-topic gaan hoor...

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:39

ja he, nu blijven we on topic!!!!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 23:56

Zo als het nu staat ga ik eindelijk ook eens mee Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 10:12

Mensen ik weet niet zo goed wat ik moet doen, zit met een probleem: [PP] Nooit meer Tinka voor mij... ik rijd Tinka niet meer en daardoor wordt het erg moeilijk om de route aan te geven.
Ik vind het sneu om de rit af te blazen, maar weet nu even niet hoe we dit moeten regelen, misschien is het een optie om met lintjes de rit uit te zetten, maar moet kijken of dat haalbaar is. Jullie nog ideeën?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:28

Is er niet iemand die een paardje over heeft voor Marije? Daar in de buurt of zo? Misschien dat Riette iemand weet? Of Romkabouter en zus?...

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:10

Wil Riëtte Des niet beschikbaar stellen? Ik neem aan dat ze niet zelf mee gaat...

yaris

Berichten: 30
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:14

Ik heb dus hetzelfde probleem. Rij ook bij Marije op stal en ben ook om dezelfde reden weg dus ik heb mijn Yaris'tje ook niet meer. Dus ja....even kijken dan of ik nog een andere oplossing kan bedenken of iemand kan vinden van wie ik een paard mee kan en anders heb ik nog altijd een fiets Lachen Dan kan ik in ieder geval toch mee.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 21:23

Weet je wel wat je zegt, ben je de bospaden, stukjes moeras en het lange stuk over gras langs het water terug al vergeten? Haha!
Ik denk niet dat ik op fiets ga hoor, we kunnen wel samen de route uitzetten met lintjes en dan onderweg ergens gaan staan met drinken ofzo?

yaris

Berichten: 30
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:36

Hahahaha..ja was het even vergeten Pling ....dat is ook wel een idee anders ja. Emmers water voor de paarden mee en wat lekkers voor de amazones natuurlijk. Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:45

Zoals ik al zei, je mag best op Saar hoor!! Zou ontzettend sneu zijn als jij deze rit niet mee kon doen, het is JOUW idee!
Of anders Mijanou en jij allebei een halve rit op Sarah ofzo?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 22:51

Maaike joh, ik vind het echt serieus hartstikke lief van je, maar rijd jij die rit nou lekker, het is hartstikke mooi daar, ik heb er al vaker gereden, ik vind het niet erg, echt niet Lachen
Ik vind het leuk als de rit gewoon door kan gaan en of ik nou te paard zit of niet, dat maakt me eigenlijk ook niet uit.
Ik had hem graag met Tinka gereden maar dat zit er niet meer in, ik vind het alsnog wel heel leuk als anderen een mooie rit hebben, en die heb je daar. Ik meen het, geniet jij er nou lekker van daar, zo vaak zal je er niet komen met Saar.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 12:35

Normaalgesproken zou Des geen probleem zijn. Maar ze is nu al 2 maand niet onder het zadel geweest, en ben bang dat ze zo'n rit niet goed vol zou houden. Mischien ben ik te voorzichtig, dan spijt me dat....
Ik zou Tineke (van de friezen, je weet wel Marije) kunnen vragen. Beide friezen zijn nu onder het zadel. Sowieso zal zij wel meewillen denk ik, en mischien dat ze Wietse ook wel beschikbaar willen stellen voor jou... Vragen is vrij, toch?

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 23:19

Nou, Sarahs nieuwe zadel is binnen en past goed (!), dus als de rit doorgaat zijn wij van de partij!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 23:24

Hey super Maaike, dat het zadel past! Wauwie, ik mag er vast wel eventjes op zitten Haha! Ben heel benieuwd hoe comfortabel zo'n zadel nou is.
En Riëtte, Tineke kan mee hoor als ze wil het is immers in haar achtertuin. En mocht ze een paard over hebben dan sla ik dat niet af natuurlijk, maar een must is het zeker niet
Bedankt dat iedereen me zo graag op een paard wil helpen *LOL*

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:53

'k Zal haar wel even vragen van de week. Anders mischien een idee om haar man te vragen om aangespannen mee te gaan???? Kunnen er nog een paar niet-ruiters mee...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 00:03

Is ook een optie.
Ben trouwens de enige niet-ruiter bij deze rit, yaris heeft net laten weten dat ze liever niet meegaat. Kan me dat wel voorstellen, maar toch heel jammer...

yaris

Berichten: 30
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:17

Ja helaas......Ik had er ook heel veel zin in eigenlijk, maar ik vind het gewoon nog heel moeilijk om bij paarden te zijn of mensen te zien rijden. Ik heb het allemaal nog niet echt een plekje kunnen geven en ik denk ook niet dat het voor jullie leuk is om iemand mee te hebben die steeds loopt te huilen. Scheve mond In ieder geval heel veel plezier iedereen en maak er een leuke dag van. Zal vast wel lukken want het is echt een hele mooie omgeving daar...heel leuk rijgebied.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:55

Hoe zit het trouwens,waar en hoe laat worden we verwacht?
Heb er nu al zin in
Ben wel heeeel erg nieuwsgierig hoe Minco zich gedraagd Verward Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 13:19

Hoe laat, tja daar vraag je wat.
Komen er mensen 'van ver'? Haha!
Hangt misschien ook wat van het weer af, is het net zo tropisch als deze dagen dan zullen we wat vroeger moeten gaan.
Anders een uur of 12 aanhouden?

Ik wilde graag afspreken aan het eind van de Meesterswijk, die rijd je helemaal uit tot je bij een kruising komt met links en rechts zandpaden.
Tegenover je begint het bos. Kan niet missen.

Je moet voor de route Bovensmilde aanhouden, je rijdt dan op de N371.
Bij café en cafetaria The Bridge in Bovensmilde ga je de brug over, dat is de Meesterswijk. Handig herkenningspunt dat je er ongeveer bent: de blauwe bogen over het fietspad.

Hier nog een kaartje voor het allerlaatste stukje: Afbeelding

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:44

Het kaartje werkt niet. Maar goed...
Ik heb Tineke gevraagd of ze mee wou, en heel graag. Heb ook gevraagd of jij op Wietse mocht, maar daar stond ze ietwat weifelend tegenover. Hij is nog maar kort onder het zadel, en heeft al wel wat buitenritjes gemaakt, maar helemaal tiptop gaat het nog niet. t Was anders geen probleem om aangespannen mee te gaan. Ze heeft het in de agenda gezet. Was natuurlijk ook nieuwsgierig hoe laat het begon. Heb gezegd dat ik er achteraan zou gaan.
Vooralsnog rond 12:00 dus???

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 16:12

Ja ik denk dat we de begintijd op 12 uur zetten.
Kaartje voor de route ga ik straks opnieuw proberen.
Aangespannen is dus geen probleem?
Ik weet alleen niet hoe de rest daar tegenover staat als er een aanspanning meegaat?