Het wordt ernstig tijd om eens alle accenten van bokt te gaan vergelijken!Mijn voorstel:Utrechtse HeuvelrugErgens in mei/juni (lekker weer!)Zoveel mogelijk bokkers!Wie doet er mee?
Aan mij hoor je als het goed is ook niet waar ik vandaan kom, maar dat mogen jullie dan testen Deelnemers:RockSanisiskeh?
Kruidvatkaartje idd Edit:http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... n&token=-1Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 13 maart t/m 9 mei 2010Het rode kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 15 mei 2010 t/m 11 juli 2010
Het had me ernstig leuk geleken, helaas gaat dat niks worden hiero.Ik heb namelijk een mixaccent- Brabants en Gelders dur mekoar!
Sani schreef:mixaccenten, nietbijjewoonplaatspassendaccent en andere varianten. Ah zo ok,... jij zult ook een leuk accent hebben gezien je woonplaats
Cyntje schreef:Oh oh oh... Almelooooo,... Hengelooooo ik ben ZO blij dat ik nauwelijks accent heb kan wel plat praten, maar doe het eigenlijk nooit
ik kan niet twents praten ik zal wel kijken of ik dan een twentse versie van jip en janneke mee kan nemen.
Citaat:Deelnemers:Rock - LennekeSani - Sandrasiskeh? -Elessar - JuliaMaybe wel handy om je echte naam er even achter te zetten.