Aangezien onze laatste gezamenlijke rit alweer eeuwen geleden lijkt, wilde ik weer eens een balletje opgooien voor een nieuwe rit. Ik weet dat een aantal van ons wel een keer naar Meyendel wilde.... dus wie o wie!
Natuurlijk is er altijd plaats voor 'nieuwelingen'
Ik sta op het moment zon beetje in meyendell. alleen nog niet een buitenritproof paard, maar misschien tegen de tijd van de rit wel! En auk heeft zich al eens bewezen als prima meelift paard
Waar sta jij nu, niet meer bij mij in de polder he?
Maandag zou ik heel fijn vinden, is mijn vaste buitenrij-dag. Weekenden moet ik helaas werken. Kan bij hoge uitzondering een keer een halve zondag vrij nemen, maar dan kan ik dus pas 's middags.
Ja, 22 februari. Weet niet of dat al te snel is? Het wordt de eerste keer op het strand voor Goldy en aangezien ze nog zo jong is wil ik d'r niet leren om gelijk te mogen racen.
Lijkt me erg leuk, heb alleen geen paard en op een maandag is voor mij qua werk ook onmogelijk. Maar als jullie ooit 's avonds of in een weekend iets organiseren en er is iemand die een braaf paard of grote pony over heeft dan zou ik graag meegaan.
Mijn werkweek loopt van zondag tot donderdag maar ik kan ver van tevoren misschien wel iets regelen met mijn werk. Zou inderdaad wel een optie zijn om samen vervoer te regelen maris
Maris89
Geplaatst: 03-02-10 23:34
Voor mij is het weekend ook ok dus vechten jullie dat maar uit .
Zaterdags gaat voor mij sowieso niet lukken, hooguit zondagmiddag (vanaf 12u oid). Maar als jullie in het weekend willen rijden, laat je niet tegenhouden door mij hoor
Inky_devil
Geplaatst: 21-02-10 20:25
De maanden juni en juli komt devil bij ons op de veluwe staan dus dan kunnen wij niet. Tot die tijd roep maar een datum.