Ik zou zeggen, brand los!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hyppolyte schreef:Alphen ligt wel een stuk centraler, dan zitten we allemaal ongeveer op een uurtje rijden, en als we inderdaad lekker de ruimte hebben om de spullen te maken, dan zou dat wel mooi zijn. Ze hebben toch op school vast wel een keukentje ook?
Zullen we dan ook gezamelijk spullen inkopen (zoals marsepein e.d.), als we dan 15 kilo bestellen dan scheelt dat toch ook weer geld en dan hebben we ook zeker weten genoeg. Ik woon redelijk in de buurt van wormerveer, dus ik kan eventueel ook die spullen daar ophalen. Hoe zitten jullie met de gereedschappen, trouwens, heeft iedereen dat thuis, of moeten we die daar ook hebben?
Workshop van die wendy lijkt me wel erg gaaf, maar zij zal wel erg duur zijn. Ik weet niet hoe het met jullie zit, misschien hebben jullie dat allemaal al onder de knie, maar ik zou het ook wel leuk vinden om bepaalde technieken goed te leren (zoals die bloemetjes, boetseren, strikken, etc.). Want als je voor 1 bepaalde taart kiest, dan kun je alleen maar zo'n taart maken.