Reminder clinic en BBQ Mijdrecht 31 mei :-)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:59

Sonja schreef:
:)) Heb net in je profiel gezeten en zie dat je geen scholier meer bent Haha! *LOL* Leuk hoor, homeopathie, interessante studie! Pas je het ook toe op je dieren? Wij proberen het nl. zoveel mogelijk wel te doen met zowel de katten als de paarden!


Lekker off topic maar eh gezien mijn leeftijd heb ik het schooltijdperk al een tijdje achter de rug (helaas. waar blijft de tijd Haha! ). Het is een hele leuke studie en ik pas het af en toe op mijn eigen paardjes toe als er wat is, er is ook een dieropleiding en die wil ik misschien hierna gaan doen, maar ik merk wel dat het veel wordt. Ik doe de studie al 5 jaar (en moet er nog 1) en dat gaat opbreken, het is een zaterdagopleiding en er zijn zoveeeeeeel andere leuke dingen op zaterdag te doen, zoals deze clinic en die moet ik dan missen. Misschien kunnen we er zaterdag nog even over babbelen, als ik dus misschien wel ga spijbelen Party!! (of ging jij niet?).

Enne Vikki ik moet naar school van 10 tot 17u maar misschien dat ik om 13u er vantussen ga en dan jullie kant uitkom, ik wil wel wat bokkers ontmoeten. Ik kreeg net ook al een strenge PB van Claudia dat het me netjes stond dat ik niet zou komen dus......ik moet wel spijbelen geloof ik.
Heb je trouwens wel mooi weer besteld bij Piet Paulusma Verward Knipoog

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 23:06

P.S. even voor Claudia, als ik ga spijbelen om jouw paardje te zien moet je natuurlijk wel blijven voor de BBQ Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 00:44

Jeeeeeej ziet er goed uit hoor! Ik heb er echt zin in Lachen Nog een weekje! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 02:01

Als de aanhang van Belker niet kan karren, vis ik ze wel op hoor.

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:44

Timbers schreef:
P.S. even voor Claudia, als ik ga spijbelen om jouw paardje te zien moet je natuurlijk wel blijven voor de BBQ Knipoog



Ik voel me vereerd..... natuurlijk ben ik op de bbq

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:54

Ik wip ook wel even langs Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 10:38

Tsja Timbers...dat wordt spijbelen volgende week nu he! Haha!

Gezellig Pega!!! Kom je met (volledige) aanhang dan? Eventueel ook zin in een BBQ?? Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Party!!

Belker

Berichten: 15313
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:53

Lovely schreef:
Als de aanhang van Belker niet kan karren, vis ik ze wel op hoor.

Dank je wel.

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:13

vikki schreef:
Tsja Timbers...dat wordt spijbelen volgende week nu he! Haha!

Gezellig Pega!!! Kom je met (volledige) aanhang dan? Eventueel ook zin in een BBQ?? Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Party!!


eh...ja ik geloof wel dat het er naar uitziet dat ik moet gaan spijbelen Lachen .
Maar even een dom vraagje Haha! , hoe laat gaat het beginnen eigenlijk??
Misschien dat ik nl. in de ochtend dus wel naar school ga en er rond een uur of 13.30 ben. De paardjes staan op het land (nou ja eh in het modderbad zeg maar) dus daar hoe ik niet eerst langs, ik kan dus wel een soort van opschieten als ik uit school kom.
Claudia jij moet vast eerder rijden dus dan zal ik Neuf missen, dat vind ik wel jammer (ik twijfel nog of ik helemaal niet naar school ga), maar ik kan haar vast nog wel een keer bij jou thuis komen bewonderen toch? Verward ? Gezellig dat je wel blijft want dan ben ik er zeker in de middag, kunnen we weer wat bijkletsen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 11:27

Ik zal dit weekend ook Katja maar even bellen... maar mij lijkt het een goed plan om de clinic ongeveer 10:30 / 11:00 te laten beginnen... dan zijn we even goed niet voor een uur of 16.30 klaar als je zo nu en dan een kleine adem/drink/eetpauze in gedachten houdt voor katja... Knipoog

manic

Berichten: 6989
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:35

Excellent... dan heb ik mooi alle tijd om het monster ff naar stal te brengen. Kom ik daarna mischien nog wel even langs...

Dat weekend wordt een beetje hectisch (3 huisgasten over de vloer de dag erna..)

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:50

Is er plek voor nog een toeschouwer???
Lieneke staat bij mij op stal met haar arabiertje en rijd eigenlijk western maar vond het misschien toch nog leuk om even te kijken bij deze dressuurclinic........mogelijk ?

P.S. Vikki Als ik trouwens wat aan eten of drinken mee moet nemen of iets anders moet regelen voor je zeg het dan want ik ben vrijdag nl. ook vrij en dan heb ik wel wat tijd om het e.e.a. te doen en ik woon heeeeeeel dichtbij mijdrecht dus dan hoor ik het wel

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 09:14

Natuurlijk is er nog plek voor toeschouwers! En Lieneke heeft zo te horen wat gemeen met mij... Ik rijd nl. ook western met een arabiertje... Maar ik vind de clinic van Katja even goed erg leuk... mijn westernarabje mag voor de gelegenheid dan ook een poging wagen de springkunsten onder de knie te krijgen...hihihi. En als ik je hulp kan gebruiken zal ik het zeker laten weten... Ik zou nl. met een vriendin naar de macro gaan vrijdag (heb zelf nl. geen rijbewijs) maar heel misschien zal ze uitgeschakeld zijn door een operatie... hellup!!! Dus als er nog vrijwilligers zijn voor de vrijdagmiddag... *kijkt heel lief*

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:34

Hoi Vikki,
Ik heb zelf een Macropas (!) en een auto en zelfs mijn rijbewijs Haha! dus.............
Ik hoor het wel van je
Groeten Frances
P.S. Ik zal je wel even een PB sturen met mijn telefoonnummers

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:35

Haha, we staan al in de rij voor je Vikki, ik heb je ook al ge-pb't. Dus dat komt wel goed denk ik.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 18:45

Pegasus komt dus ook? Leuk! (voor Roy Tong uitsteken)

manic

Berichten: 6989
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:40

Kom ik in de kantine op stal vandaag... hangt daar gewoon een aankondiging van zaterdag... Eek! Straks komen er nog stalgenoten kijken ook... man, daar zit ik echt niet op te wachten Knipoog

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:41

Jurga schreef:
Pegasus komt dus ook? Leuk! (voor Roy Tong uitsteken)

Zeker ook een hengst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 10:25

Timbers schreef:
Misschien kunnen we er zaterdag nog even over babbelen, als ik dus misschien wel ga spijbelen Party!! (of ging jij niet?).


Ik ben de hele dag op wedstrijd met Milena, maar als het ook maar effe lukt wippen we 's avonds even langs voor de koffie. Jullie zijn vast niet 123 klaar met bbq'en en nakletsen...

Jasja, ik bel jou anders wel even op je 06 om te vragen of het feestgedruis nog in volle gang is als ik terug op stal ben en Milena afverzorgd heb, goed?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 11:57

Is goed en gezellig Sonja... kan je me even bemoedigend toespreken eventueel zaterdagavond... heb een beetje een paardendipje op het moment...Eclipse denkt dat ie Don juan is ofzo! Scheve mond En druk druk druk met van alles en nog wat, ben er even een beetje doorheen. Gaaaap

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:36

vikki schreef:
Is goed en gezellig Sonja... kan je me even bemoedigend toespreken eventueel zaterdagavond... heb een beetje een paardendipje op het moment...Eclipse denkt dat ie Don juan is ofzo! Scheve mond En druk druk druk met van alles en nog wat, ben er even een beetje doorheen. Gaaaap


Doe je rustig aan en schroom vooral niet om me te vragen als je hulp nodig hebt. Ik ben vanaf woensdagmiddag 15u vrij *LOL* (en donderdag natuurlijk en vrijdag ook) en mijn paardjes staan op de wei dus kosten ook niet al te veel werk dus......als ik je ergens mee moet helpen zeg je het maar.
Succes met je Don Juan...........ik herken je probleem. Ik heb zelf een 2,5 jarige merrie die in de "pubertijd" zit en dat is inderdaad erg fijn (maar niet heus).
Probeer in alle drukte ook nog een beetje te genieten van het mooie weer want dat kunnen we wel gebruiken na al die regen toch?!?.

P.S. Sonja gezellig als je toch nog komt en anders moeten we maar een keer mailen of PB-en ofzo als je wat over homeopathie wilt weten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 13:30

vikki schreef:
Is goed en gezellig Sonja... kan je me even bemoedigend toespreken eventueel zaterdagavond... heb een beetje een paardendipje op het moment...Eclipse denkt dat ie Don juan is ofzo! Scheve mond En druk druk druk met van alles en nog wat, ben er even een beetje doorheen. Gaaaap


Dus eigenlijk kan ik beter met Mileen doorrijden naar Mijdrecht.... Die weet mensen altijd wel weer op te vrolijken met haar mooie ogen... Lovers
Ik snap je dipje meid, we hebben het er zaterdag wel over. Maar 1 ding kan ik je al wel vertellen: het komt echt wel weer goed. Het is allemaal zo logisch....
Maak je niet te druk!

Knuf, Son

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:22

Omdat ik me heb afgemeld voor de DVTmeeting, vroeg ik me af of ik misschien toch nog kon komen? Alleen indien ik misschien ergens opgepikt kan worden in Z-H e.o?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 16:53

Je bent alsnog van harte welkom hoor... en ik wil best even kijken hoe ver ik kan komen met de trein om jer ergens op te pikken... wil anders ook wel even mijn telefoonnummer geven zodat je moeder weet waar je naar toe gaat als het mag hoor... en misschien is er wel iemand die je ergens op kan pikken, we zullen even kijken. Party!!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:02

Het weer lijkt aardig goed te worden zaterdag Haha! . Ik neem mijn bonte mee als een soort afscheidsdemonstratie want die is verkocht. Verder twijfel ik nog of ik mijn nieuwste aanwinst mee zal nemen of toch maar de oude vertrouwde Monty. Nog voorkeur mensen?