Reminder clinic en BBQ Mijdrecht 31 mei :-)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:02

Hmm wat bedoel je daar nou weer mee Pegasus? Tong uitsteken


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:05

Voorkeur voor de nieuwe Katja, Monty heb ik al gezien. Wil weleens zien hoe je nu traint met een jonge...Aaangezien ik er straks ook twee heb over twee en drie jaar, interessant dus.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:10

vikki schreef:
Je bent alsnog van harte welkom hoor... en ik wil best even kijken hoe ver ik kan komen met de trein om jer ergens op te pikken... wil anders ook wel even mijn telefoonnummer geven zodat je moeder weet waar je naar toe gaat als het mag hoor... en misschien is er wel iemand die je ergens op kan pikken, we zullen even kijken. Party!!


Okee dankjewel alvast! Is er geen punt bij jou een beetje in de buurt en ook voor mij een beetje?

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:20

Het weer ziet er inderdaad goed uit! Fijn voor de bbq.
Mijn interesse gaat ook uit naar je nieuwe aanwinst Katja, ben wel nieuwsgierig naar hem.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:29

Hi hi... ik vraag me af hoe mijn monster zich gaat gedragen Haha!

Europe is our playground

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:34

De nieuwe, ik heb weer nieuwe foto´s Haha!
Foto´s die Katja nog niet heeft gezien
Op een vrijdagmiddag geschoten toen Katja thuis visite had *LOL*

Fiesta, freiberger, what else?

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:57

Clautje schreef:
Omdat ik me heb afgemeld voor de DVTmeeting, vroeg ik me af of ik misschien toch nog kon komen? Alleen indien ik misschien ergens opgepikt kan worden in Z-H e.o?


Ik moet dus eerst even kijken of ik de hele dag ga spijbelen of niet (ben er nog steeds niet uit Haha! ) maar als je langs het station van Breukelen komt wil ik je evt. wel even oppikken met de auto.
Als ik wel naar school ga in de ochtend ben ik er pas rond 13u of 14u dus dan heb je de helft al gemist. Laat even weten of je langs station Breukelen komt en hoe laat ongeveer dan laat ik nog wel even weten of ik je kan oppikken.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 07:24

Whoohooooo... we krijgen mooi weer...dusse... nog meer mensen zin in een BBQ as zaterdag! Vingers aflikken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 08:07

Jaaaaaaaaa lekker! Eindelijk weer een beetje zomerse temperatuurtjes met zon en geen regen!

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:47

Ok mijn nieuwe paard gaat mee. Lijkt me inderdad wel leuk om te laten zien hoe ik met een jong paard werk en voor mij gelijk interessant om te kijken hoe hij zich op vreemd terrein gedraagt. Ik zal voor de zekerheid m'n helmpje meenemen. Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 15:21

Leuk om je nieuwe paard in actie te zien...ik ben benieuwd hoor! Party!!

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:03

Okay okay ik ben overgehaald! Ik ga dus helemaal niet naar school zaterdag Haha! , mooi weer leuke paardjes om naar te kijken en nieuwe mensen ontmoeten (het is mijn eerste bokt meeting), dan kan ik er toch niet bij blijven met mijn kop in een lokaal?!?. Ik krijg steeds meer zin in zaterdag, hoop dat het inspirerend werkt, vooral dat jonge paard lijkt me erg interessant om te zien hoe die getraind wordt. Ik heb er zin in. *LOL*
Tot zaterdag allemaal

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:53

Leuk Timbers! Vikki, hoe laat begint het allemaal enzo?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:43

Timbers"]
[quote="Clautje schreef:
Omdat ik me heb afgemeld voor de DVTmeeting, vroeg ik me af of ik misschien toch nog kon komen? Alleen indien ik misschien ergens opgepikt kan worden in Z-H e.o?


Ik moet dus eerst even kijken of ik de hele dag ga spijbelen of niet (ben er nog steeds niet uit Haha! ) maar als je langs het station van Breukelen komt wil ik je evt. wel even oppikken met de auto.
Als ik wel naar school ga in de ochtend ben ik er pas rond 13u of 14u dus dan heb je de helft al gemist. Laat even weten of je langs station Breukelen komt en hoe laat ongeveer dan laat ik nog wel even weten of ik je kan oppikken.
[/quote]

Waar ligt Breukelen ergens? Bloos Haha!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 00:20

Op het briefje/aankondiging stond dat de eerste groep om 11 uur van start gaat...

Erg fijn, hoef ik niet zo vroeg te gaan laden Lachen

Europe is our playground

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 00:55

11 uur... hmm even kijken.... oh wij doen er ongeveer een uurtje over (iets minder) om het te rijden, als alles goedgaat tenminste. Dus we zullen er nooit later als 12 uur zijn neem ik aan Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 07:08

We gaan idd om 11:00 van start... Ik zal hier even de indeling plaatsen zoals ik hem in gedachten heb...

Groep 1: (11-12)
Jura
Claudia
Von

Demonstratie1 (ongeveer 12.10-12.40)


Groep2: (ongeveer 12.55-13.55)
Merilyn
Marga
Manic

Demonstratie2 (ongeveer 14.00-14.30)

Groep3: (2 meiden van 13...rijden een half uurtje, ongeveer 14.40-15.10)
Jessica
Jessica

Groep 4: (ongeveer 15.25-16.25)
Wendela (op mijn puk)
Napoleon
Janique

Laat maar even weten of jullie je hier in kunnen vinden... Nap, ik heb jou in groep 4 ingedeeld in de hoop dat je dat goed vindt...in deze groep wordt ook een sprongetje gemaakt )maar hoeft natuurlijk niet... net wat je zelf wil he Haha! ) Kijk even of het qua vervoer een beetje uitkomt ook... (maar ach...we blijven toch met zijn allen BBQen...dus wat dat betreft tijd genoeg hoop ik)

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 07:34

Ik denk dat ik 11u wel ga redden dus ben er waarschijnlijk dus wel de hele dag (ga tussendoor misschien even naar de knollies toe), ik ben in ieder geval heeeeel benieuwd naar je nieuwe paard Claudia Knipoog
Enne Clautje Breukelen ligt in Urecht.
Ik weet niet van welke kant jij komt met de trein, vanaf station Utrecht of vanaf Amsterdam, want komt je vanaf Amsterdam is station Abcoude misschien ook wel een idee.
Ik hoor het wel

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 08:56

Of als je naar station Duivendrecht kan en mag komen (wel vroeg Knipoog )kan ik je daar oppikken hoor Clau...weliswaar heb ik zelf geen auto, maar even paps lief aankijken... Schijnheilig Geef ook maar een gil als je mijn telefoonnummer eventueel zou willen hebben.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:29

Ikzelf heb mijn paard vlak bij Schiphol staan, maar ga dus rond tienen bij stal weg (als meneer mee werkt). Op zich zou ik als het echt nodig is daar best iemand op kunnen pikken... maar liever niet Lachen (wordt best hectisch nl, want ik ga vast de helft vergeten).

Europe is our playground


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers