intresse rit loenermark.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

intresse rit loenermark.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 14:29

Omdat ik nu een beetje de weg weet op de loenermark en de veluwezoom. lijkt het me leuk om een keer een rit te organiseren. Maar wil eerst weten of er wel intresse is. Wat ik in gedachte heb is het volgende. We vertrekken van een parkeerplaats in het bos, vanaf mijn stalling zal het moeilijk vertrekken worden aangezien we weinig parkeerruimte hebben, en je dan toch ngo een end naar het bos moet stappen langs eend rukke weg. we maken een rit van dik 2 uur, over de loenermark en de veluwezoom. omd aarna weer huiswaarts te keren. Er is misschien mogelijkheid om ergens pannenkoeken te eten en t schijnt dat daar je paard op stal kan, maar ik ben der nog nooit geweest en weet dit ook niet met zekerheid, dus daar ga ik nog maar niet vanuit.
In dit gebied is de kans dat je schotse hooglanders tegenkomt erg groot, ze hebben hun vaste stekjes en totnutoe ben ik er altijd wel een tegen gekomen (maar ook een keer een kudde incl. jongen). Als je mee wil moet je wel in het bezit zijn van je ruiterbewijs met kentekenplaatjes.
Als er genoeg intresse is zit ik aan eind september te denken (staat de hei dan ook niet in bloei?)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 15:05

jaaaaa lijkt me gaaf! Loenermark is zo gaaf! Ik ken er de weg ook wel een beetje. Ik heb alleen geen ruiterbewijs. Maar wat was ook niet nodig als er 1 iemand mee ging die wel een ruiterbewijs had, heb ik begrepen?

Ik wil wel mee, als ik vervoer kan regelen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:06

Zou het wel erg gaaf vinden en tegen die tijd is Jur ook weer babe-loos, dus als ik vervoer kan regelen en ik zou niet perse ruiterbewijs moeten hebben (want die heb ik dus niet) wil ik misschien wel mee. Zie ik tegen die tijd wel.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:27

Ik heb interesse maar ik heb ook geen ruiterbewijs. Ik dacht idd dat als 1 iemand het ruiterbewijs heeft het al voldoende is?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 15:07

dat dcaht ik ook maar iemand anders vertelde mij weer dat het weer niet kon. Ik zal wel even een mailtje sturen naar de SRR of het wel of niet mag.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:32

Ik heb ook wel intresse maar waar wil je dan de Loenermark in??

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 18:37

de bedoeling was om vanaf een parkeerplaats in de buurt van eerbeek te vertrekken. Parkeerplaats ligt midden in het bos, dus dan hoef je geen drukke weg over.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:11

Lijkt me leuk maar heb ook geen ruiterbewijs.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:58

als ik weer met iemand mee kan rijden wil ik ook wel! en ik heb m'n ruiterbewijs!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:17

Ik heb mijn ruiterbew9ijs en zodra het kan met de kippenpest ga ik mee!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 09:57

Ik zou best mee willen, heb mijn ruiterbewijs maar niet van die gele 'oormerken'. De endurance van Laag Soeren gaat ook over de Loenermark en dan heb je aan een ruiterbewijs voldoende. Geldt dat ook als je er gewoon een rit maakt?

Plannen jullie maar een datum, ik kijk dan wel of ik tegen die tijd weer mobiel ben en vervoer heb. Vind het namelijk heel jammer dat ik 25 mei niet mee kan doen aan die wedstrijd, de Loenermark is namelijk een van mijn favoriete rijplekjes dus als daar een rit wordt georganiseerd, dan ga ik graag mee.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 08:33

Leek mij leuk! Tot..... je over dat ruiterbewijs begon!

Dat heeft Frank niet!
Helaas dan.


Succes verder met het organiseren!

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:20

Lijkt me errug leuk. Wil ook wel eens mensen van Bokt ontmoeten. Heb mijn ruiterbewijs maar kentekenplaatjes? Kan je die daar huren? Of ergens aanvragen? Eind september zou perfect zijn voor mij Haha!

21-5-2010 Luc geboren!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:41

die plaatjes kun je aanvragen bij de SRR

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 09:55

Als het genoeg is als een paar mensen een ruiterbewijs hebben, dan wil ik ook graag mee. Ik heb zelf geen ruiterbewijs namelijk.
En Karin misschien kunnen we dan samen rijden?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 11 bezoekers