Kwam dit tegen. Leek me er erg bnetjes uitzien, prijs wel redelijk en een mooie omgeving. Plus dat het centraal ligt.
Resi_lover
Geplaatst: 12-10-09 21:15
Ziet er inderdaad leuk uit, janet
Grit
Geplaatst: 12-10-09 21:46
Grid had ook al aangeboden om het vakantiehuisje bij haar te benutten. Ik weet dat ze zou kijken welke data het huisje vrij was.
Voor mij maakt het qua geld niet veel uit. Maar ik weet bij de vorige keer dat het geld wel een issue was, dus ben benieuwd of dat nu niet weer zo is. Zoniet, dan weet ik ook nog genoeg leuke plekken. Oa Boszicht in Laag-Soeren . Locatie die Janet geeft ziet er ook mooi uit
Ik vind het lastig om een weekend te plannen. Ik zit krap in mijn vrije dagen (heb er maar 14 per jaar) en moet soms op zaterdag werken en anders kan ik ook pas op zaterdag komen. En het is voor mij ook afhankelijk van hoe de paarden komen te staan. Daar Vince geen gras of stal gewend is, blijft voor mij een paddock over.
Als het bij Grid is, is het voor mij gemakkelijk. Daar is een bak en ik ben er op zaterdag dan ook zo. Als het verder rijden is, wordt het voor mij al gauw zaterdagmiddag.
Ik heb iets teveel "wensen" om rekening mee te houden, dus ik wacht ik af wat het gaat worden en kijk dan wel of ik wel of niet nog kan aansluiten.
grrr
Geplaatst: 12-10-09 21:48
Ik ben zeker weer van de partij!!! Misschien is rond de meivakantie weer een goed idee? Geen dazen, en vaak (alleen toen niet ) mooi weer! Ziet er leuk uit Janet, en fantastische omgeving daar! Alleen we konden geloof ik ook bij Ingrid in het vakantiehuisje...
Ik kan dus waarschijnlijk wel twee paarden meenemen (voor paardlozen onder ons), Janet, als Ziggy niet meeging wilde jij er graag een lenen toch?
grrr
Geplaatst: 12-10-09 21:49
Voor mij is het allemaal niet zo'n probleem, behalve dat ik dus geen vrije dagen zomaar door de weeks kan nemen. Dus of vakantie of in weekend... Paarden zijn hier makkelijk, kunnen op gras/zand en met anderen. Voor een paar dagen ben ik ook wel bereid wat verder te reizen, dus dat komt goed... Boszicht in Laag Soeren is idd ook fantastisch!
Voorjaar klinkt goed , en als we in ieder geval een maand van te voren zekerheid hebben van de datums, kan ik dit doorgeven op m'n werk, zodat ik vrij kan krijgen
snowdon
Geplaatst: 12-10-09 22:00
Voorjaar, ok dan ga ik mee denken Dan zal het hier vast wel weer beter gaan (financieel)
Alleen zijn er wel wat drachtige merries onder ons, kijken van wie er mee willen hoe we een beetje daar tussendoor kunnen plannen? Chayenne mee zal wel niet lukken qua planning, maar ben toch wel graag 'thuis' als ze hoogdrachtig is zegmaar.
grrr
Geplaatst: 12-10-09 22:02
Wanneer is Chayenne ook alweer uitgerekend? Proberen we daar idd toch gewoon ietsie omheen te plannen?
Mallow
Geplaatst: 12-10-09 22:03
Ja dat is logisch leon
ellieellende
Geplaatst: 12-10-09 22:03
Ik ben nog nooit meegeweest, maar een weekendje kletsen lijkt me best leuk! Alleen rond die tijd zonder paard, want dan huppelt er net een kleine naast....
snowdon
Geplaatst: 12-10-09 22:05
4 mei is ze uitgerekend.... begin april zal hier dus wel uitkomen en dan pas weer eind mei/begin juni Owja en half maart kan ik ook niet *wedding bells*
Ik heb volgend jaar nog niet zo heel veel gepland... hihihihi alleen de bevalling van Niamh dan... dus wat dat betreft maakt het niet uit, en ik kom toch zonder paard.