info katja clinic en vogelpest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 11:40

Zolang de wedstrijden in NH nog gewoon doorgaan, is het m.i. onzinnig om een clinic af te blazen. Slechts de mensen die in een ander compartiment dan C of D zitten hadden niet kunnen deelnemen, maar de rest gewoon wel.
MirandaB en Paulanda: jullie starten dus ook nergens om de buurman niet onnodig in gevaar te brengen?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 00:43

Ja dat is inderdaad een beetje apart. Wat ik vooral jammer vind is dat ik anders wedstrijd had kunnen rijden. Als ik het wat eerder had geweten had ik me misschien nog kunnen inschrijven voor 11 mei.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 08:14

Precies Jura, dat bedoel ik. Je hebt een wedstrijd laten schieten voor de clinic, die niet doorgaat, terwijl de wedstrijden wel gewoon doorgaan. Zonde.

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:01

Pava schreef:
Zolang de wedstrijden in NH nog gewoon doorgaan, is het m.i. onzinnig om een clinic af te blazen. Slechts de mensen die in een ander compartiment dan C of D zitten hadden niet kunnen deelnemen, maar de rest gewoon wel.
MirandaB en Paulanda: jullie starten dus ook nergens om de buurman niet onnodig in gevaar te brengen?

Je moet niet vergeten dat je als pensionstal eigenaar de relatie met je buren goed moet houden, voordat je het weet gaan ze klagen en kan je de boel opdoeken. Zo'n clinic valt bij de buren meer op als met je paardje naar een wedstrijd gaan. Dus vanuit dat standpunt bekeken snap ik wel dat de clinic niet doorgaat, hoe spijtig ook voor iedereen. Met een beetje begrip van iedereen, kan de clinic een andere keer gehouden worden. Met zoveel onbegrip is het niet aantrekkelijk om nog een keer zoiets te organiseren.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:07

wauweltje"]
[quote="Pava schreef:
Zolang de wedstrijden in NH nog gewoon doorgaan, is het m.i. onzinnig om een clinic af te blazen. Slechts de mensen die in een ander compartiment dan C of D zitten hadden niet kunnen deelnemen, maar de rest gewoon wel.
MirandaB en Paulanda: jullie starten dus ook nergens om de buurman niet onnodig in gevaar te brengen?

Je moet niet vergeten dat je als pensionstal eigenaar de relatie met je buren goed moet houden, voordat je het weet gaan ze klagen en kan je de boel opdoeken. Zo'n clinic valt bij de buren meer op als met je paardje naar een wedstrijd gaan. Dus vanuit dat standpunt bekeken snap ik wel dat de clinic niet doorgaat, hoe spijtig ook voor iedereen. Met een beetje begrip van iedereen, kan de clinic een andere keer gehouden worden. Met zoveel onbegrip is het niet aantrekkelijk om nog een keer zoiets te organiseren.
[/quote]

Als je vergunningen in orde zijn kan toch nooit de boel opgedoekt worden Verward .

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:31

Ik denk dat we nu weer af gaan dwalen...
Het verhaal is duidelijk. Je kan het er mee eens zijn of niet... Wij hebben het proberen uit te leggen.. De een heeft begrip de ander niet..
Ik hoop dat we deze discussie verder kunnen sluiten want door verschil van mening zullen we er nooit uit komen.
In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken en ik hoop dat we toch nog gezellig kunnen blijven bokken als de teleurstelling een beetje is weggetrokken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:39

Ik denk dat iedereen inmiddels zijn of haar zegje wel heeft kunnen doen, vandaar een slotje.