Katjaspringclinic 19-04, Update:

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:01

Heb net (voor de zekerheid 2 keer, op verschillende tijdstippen) gebeld met het informatienummer:
Antwoord: in Soest mogen geen evenementen met paarden worden gehouden, Soest ligt in compartiment A.
Bij deze melden mijn stalgenoot en ik ons dus af Huilen

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:03

Dan meld ik me ook af, ik ga niet een eind rijden als er geen clinic gehouden wordt. Sorry, later misschien beter

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:05

Als dat zeker is dan melden wij ons ook af. Dan komen wij nl van D in A terecht. En ik had me er zo op verheugd Boos!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:08

Apple schreef:
Als dat zeker is dan melden wij ons ook af. Dan komen wij nl van D in A terecht. En ik had me er zo op verheugd Boos!


Je weet helaas nooit wat zeker bij zo'n informatielijn, vandaar dat ik twee keer heb gebeld, maar kreeg twee keer hetzelfde antwoord, en helaas dan durf ik het risico niet aan.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:11

Gaat het nou wel of niet door?

Als het niet doorgaat ik wel andere plannen namelijk Lachen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:11

Geloof dat de A27 de scheidslijn is (volgens de site tenminste). Om in Soest te komen steken we de A27 over.

Jammer maar helaas dus.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:21

Ik snap het niet meer hoor. Ik heb gebeld en mocht wel gaan.. Moet dus alleen zeker weten dat het aan de goede kant ligt.. Maar als er zoveel afzeggen, gaat het dan nog wel door??

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:24

Even ter verduidelijking: als het door gaat dan kom ik gewoon. Mits natuurlijk Sjuim in veilig gebied ligt (lees D of C).

Blijkt dat Sjuim in gebied A ligt dan kom ik niet (en lijkt het mij sowieso erg onverstandig om het door te laten gaan).

Voor zover ik de site van het ministerie begrijp en een kaart erbij heb gepakt denk ik dat Sjuim in gebied A zit en dat in dat gebied dus sowieso geen paarden vervoerd mogen worden.

(o, wat weer een vreselijk onduidelijk verhaal Haha! )

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:28

Mmmh, ookal sta ik niet op de lijst, ik hoop heel hard dat het wel doorgaat, maar of we dit risico moeten nemen.. Scheve mond Ik wacht de verdere berichten wel even af maar ik vrees het ergste..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:36

Ik wil het wel graag weten of het doorgaat als het een grensgeval is dat het compartiment A betreft is het denk ik niet dat het slim is om het door te laten gaan. Ik hoop van wel, maar ik weet 't nu echt niet meer...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:45

Ik geloof dat Sjuimpje niet online kan komen... Misschien kan iemand bellen, of smsen Verward

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:46

Ik heb net de infopagina doorgelezen met m'n vader. Volgens hem is Soest in compartiment A volgens de tekstuele omschrijving van A.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:03

Ik sta met Kasje in Houten, waarschijnlijk ook compartiment A. M'n vader gaat nu de compartimentenkaart vergelijken met de normale kaart van NL.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:11

We hebben net de kaart bekeken aan de hand van het wegenoverzicht van de compartimenten. Heel Soest ligt 100% zeker in compartiment A.

En Houten ook *snif* geen rij-alternatieven voor mij... Verdrietig

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:38

Ik heb net even met sjuimpje gebeld, het gaat gewoon door, ze heeft gisteren uitgezocht hoe en wat en het gedeelte waar zij zit valt niet in compartiment A.

Degene die haar wilt bellen en geen telefoonnummer van haar heeft kan mij pb-en voor het nummer.
Want ze heeft momenteel helemaal geen gelegenheid om online te komen.
Laat aub zo snel mogenlijk weten hoe of wat zodat ook zij niet voor verrassingen komt te staan aangezien zoiets altijd veel werk is.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:02

Als het doorgaat kom ik gewoon, net als Steef en Obsession Lachen dat was al een deal.

Maar het gaat er natuurlijk om dat er genoeg mensen zijn die komen rijden.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:37

Sjuim net gesproken.

Gisteren is compartiment A vergroot en zij valt nu binnen dat gebied. Binnen compartiment A mogen paarden wel vervoerd worden naar stallen waar ook paarden staan (geen kippen). Iedereen die ook in A zijn paard heeft staan (en geen kippen heeft) mag daar dus naar toe.
Volgens mij zijn dit de meeste deelnemers Haha!

Ik sta met paard in D en mag in D doen en laten wat ik wil, mits ik niet op evenementen met 'A-paarden' kom. Lijkt mij dus niet verstandig om naar A te gaan met mn D paard. Ik kom dus niet met paard. Ik kom wel als toeschouwer Haha!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:11

Ik kom.
De oplossing is om het niet een clinic maar een les te noemen. Dan mag je dus gewoon in het eigen compartiment met de trailer rijden. Mocht ze heel moeilij kdoen dan vraag ik aan Katja of ik de duitse merrie mag gebruiken. Ik ga dus morgen een springles volgen bij Sjuimpje

Verder komen de kijkers maandag met de instructrice voor de laatste keer. Dan hoop ik die dag zeker te weten of hij verkocht is of niet. Ik ga er maar vanuit van niet en maak dus springfoto's voor verdere verkoop.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:26

Ik, als kijker, kom gewoon. Ik zie wel wie er nog meer zijn
Wel vervelend dat Sjuim nu net ff helemaal niet op inet kan.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:48

Roy en ik rekenen er op niet aanwezig te zijn, aangezien we nu wel erg vermoeden morgen een veulen te hebben staan... (of krijgen misschien nog?) Dus als er nog mensen zijn die het willen combineren? Houdt kraamstal in de gaten Tong uitsteken.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:51

Ik wil ook komen rijden nog steeds hoor, maar hoe zit het dan dat ik niet op de lijst meer sta??????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:57

Ik begrijp echt niet waarom jullie het laten doorgaan, al mag je wel vervoeren, je gaat het risico toch niet nemen dat je de boel wel verspreid Verward Tuurlijk kan het ook via een vogel, maar je zult maar net het virus meenemen en je buren hun kippen krijgen het, ik word hier echt een beetje naar van. Waarom verzetten jullie het niet, bij ons mag er nog buitengereden worden en alles, maar ik vind het gewoon niet fatsoenlijk om voor mijn eigen lol toch te gaan vervoeren. Zolang je niet weg hoeft, vind ik dat je het ook niet moet doen. Maar goed dat is mijn mening.

Het is gewoon Not Done............

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 23:16

Ik wil me er niet mee bemoeien, maar doe dit toch. Ik kan dus niet komen vanuit compartiment C, maar diegene die in compartiment A zitten mogen dus ook niet naar Sjuimpje toe. In de regeling staat toch dat er binnen dat compartiment geen evenementen gehouden mogen worden, waar een opeenhoping van dieren plaats vindt. En of je het nu een clinic of een les noemt, het komt op hetzelfde neer. Het is een evenement waar paarden bij elkaar komen.

Ik had me er ook enorm op verheugd, maar dit gooit toch echt roet in het eten. Aangezien dit voor meerdere personen geldt, had ik eigenlijk wel wat solidariteit verwacht en gehoopt dat het verplaatst zou worden.

Ik ben overigens vandaag in dat gebied geweest (zonder paard wel te verstaan), maar ben daar dus maar liefst drie beladen trailers tegengekomen. Ik vond die mensen wel heel dapper, maar ook heel onverantwoord.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 23:22

Werkelijk waar, ik geloof mijn ogen niet!!
De clinic door laten gaan door het een les te noemen????
IEDERE verzameling van paarden binnen compartiment A MAG NIET!!!

Denken jullie dat die regels zijn verzonnen om paardeneigenaren te pesten?

(Sorry, maar hier wordt ik dus echt boos van)

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 23:30

Als het goed is (hoorde ik vanmiddag op stal) mag je als je een paard in A hebt, en wilt naar een andere bedrijf in A mag dat, want het is tenslotte toch al "besmet" gebied.
Je mag geloof ik niet van B naar C (noem maar wat) maar wel binnen je eigen compartiment ofzo!

Steffi en ik kunnen helaas niet komen, volgende keer maar weer dan he!