Betaling boktrit manege Bergemo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:09

Ik kom in mijn gewone jas. Mijn manege jas is heel groot, de mouwen zitten vol rafels er zit geen rits meer in alleen maar een paperclip (zon grote Lachen ) En daar ga ik me dus echt niet in vertonen, dan ben ik net zoon zwerver. Op de manege vind ik het niet erg, want ij ons ziet iedereen er dan zo uit. Maar daar? Toch maar liever mijn gewone jas dan.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 09:09

Over minder dan 1 uur en driekwartier vertrek ik al! Ga dan Ingrid ophalen en dan best lang in de auto. (20 minuten naar ingrid en 1,5 uur ongeveer (kan iets minder zijn) naar Bergemo)
Ik heb wel een tasje waar ik een paar spullen in doe en die ik dus niet mee kan nemen tijdens de rit. Denk je dat ik die gewoon in de kantine kan laten liggen? Er zit bijvoorbeeld mijn jas en fototoestel in.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 09:14

wij doen gewoon onze paardrijjas aan. Met gwoon zo'n dunner truitje.
we nemen geen eten en drinken mee want we gaan tog naar de frietkraam en daar kunnen we ook wat kopen Knipoog
wij vertrekken rond 11 uur. ds wij zijn er ook ruim op tijd. maybe al voor 12 uur.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 09:15

Trouwens, mijn vader neemt de digi mee. Ik blijf dan echter bij ingrid logeren dus kunnen de foto's waarschijnlijk pasmaandag avodn op internet staan, misschien dat mijn vader ze over wil mailen of iig de leukste dan kunnen wij ze er zondag al opzetten.
Sorry voor het ongemak Knipoog

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 10:07

hihi, de meeste van jullie zullen dit wel pas na de rit lezen Haha!, maar ik heb er in ieder geval super veel zin in. Ik trek gewoon aan, want ik altijd aantrek als ik naar de manege ga! Haha!

Alleen wou ik ook mijn regenjas meenemen, maar die ligt nog op school (al 4 maanden) Maar ik mag iets van fleury lenen! Nu is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten tot fleury er is, want ik ben al helemaal klaar... Misschien dat ik iets van een stokbroodje meeneem, als ik dan rond 1 uur of zo nog honger heb, kan ik die nog even snel opeten...

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 10:36

dit berichjtje zullen de meeste ook pas na de rit lezen...hahaha! maaruh, ik doe ook gewoon mijn rijkleding aan...ik hoop zo dat er geen onweer komt...staat op teletekst namelijk(misschien), regen is nog okeej...maar onweer...!!! maja, zie jullie over 2 uurtjes *LOL* *LOL*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 11:00

hihihi.. ik las het nu nog wel hoor linda... Als fleury nou eens opschiet Tong uitsteken, maar goed.. tot straks!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 11:12

Tot straks allemaal!
Ik neem een rugzak mee, waar ik mijn cap, fototoestel en wat te eten en te drinken in doe (flesje aa drank en blikje cola light)
Tot over 1,5 uurjes al!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:34

monique is bezig met uploaden van onze te gekke meeting...*LOL* Tong uitsteken de foto's zijn best goed gelukt, op sommige na...en sommige zijn best lachen... Lips are sealed