Betaling boktrit manege Bergemo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 14:29

Fleury schreef:
Waarom kon je niet meer rijden als ik vragen mag?


m'n pony's schoft is open en drukplekken op de rug.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 14:35

Dat is niet fijn ja! Ik hoop dat het weer snel over is!

Maar we gaan toch alleen een ritje maken. We gaan niet met andere paarden op dat erf staan ofzo. Dan is het denk ik toch geen probleem! Wij rijden ook gewoon buiten en mogen overal komen ookal hebben wij in onze omgeving ook veel verdachte bedrijven (gehad).

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 14:49

ja ik weet niet...maar het lijtk me eigenlijk dat het gewoon doorgaat, we hebben in ieder geval nog niets gehoord van bergemo dat het niet doorgaat...

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 19:42

ik heb vandaag op het weer gekeken voor zondag. het wordt 17 graden, 5 zonuren, en 50% kans op regen. Dus niet super. Maar het duurt nog wel een tijdje dus het kan nog veranderen. als het maar droog is...en het belangrijkste gezellig!!!!! dus neem maar voor de zekerheid een regenpak ofzo mee...je weet maar nooit Knipoog

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:56

Die zal ik zeker meenemen, maar als het niet regent bij vertrek dan neem ik hem ook niet mee, pech als het dan gaat regenen!
We gaan gewoon lol hebben en desnoods in de regen Tong uitsteken

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:02

Hoe laat zijn jullie er? Ik kom jullie even begroeten. Helaas is RB er vrijdag en zaterdag, dus niet zondag

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:04

Om half 1 hebben we afgesproken. Ik denk dat ik wel wat eerder ben samen met Ingrid, maar dat is beter dan te laat.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:55

Gelukkig dat je ook eventjes komt Wendy, dan herken ik in ieder geval een iemand! Jammer dat je niet mee kan.
ik neem mijn regenpak dus echt NIET mee, ik heb namelijk een nkal rose! En daar ga ik me echt niet in vertonen (dnek ik, of ik jat de even achterlijke regenajs van mijn moeder)
Ik vind zoiezo rijden met jas niet fijn, doe ik ook eigenlijk nooit.
laten we maar hopen dat het droog blijft anders kom ik doorweekt op de manege aan.
En mijn zus gaat morgen vragen of ik op Mozes mee mag/kan. Dar heb ik tijdje terug ook op gereden en die is heel leuk!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:52

Ik heb er echt heel erg zin in! En regen of niet we gaan lekker Tong uitsteken Ik neem die wel mee, mijn regenjas dan. Maar ik ken ook alleen ingrid, en dat maakt niet uit hoor, we leren elkaar wel kennen, hoop ik tenminste Tong uitsteken
En nogsteeds hoop ik op Bo'tje hihi maar ja tot zondag!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:34

ik neem de regenjas ook mee, heb er echt wel zin in! ik ken alleen monique en yentl en de rest moet ik nog leren kennen. maaruh, see ya zondag...en het beste is toch wel droog weer...maja, anders een natte boktrit *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:26

Ja ik ken alleen linda en monique Lachen Ik heb dr ook zin in hoor!! K zie jullie zondag (he macaroni Haha!) en linda en monique zaterdag al Haha! Ik neem de regenjas ook mee,en Annetje;knalroze is toch juist super leuk!!!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:06

En je kent mij Linda! Ik kom voor de meeting. Vanavond ben ik wel met RB op demanege maar daar hebben jullie niks aan.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:27

Knalrose is niet leuk!
Maar misschien dat ik de regenjas van de vriend van mijn zus aan kan.
Ik heb er al echt zin in!
(ben eigenlijk ook al een beetje zenuwachtig, ik hoopr maar dat ik morgenavond kan slapen!)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 15:05

Haha hoop t ook voor je. Ik ben helemaal niet zenuwachtig Lachen En ik vind knalroze super Lachen

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 17:29

kei leuk dat je ook ff komt wendy! Ik heb er echt superveel zin in joh! Ik ken alleen Linda, yentl en wendy. Maar het wordt toch cker gezellig! en ik heb toch de boktpet(camel met zwart) op...ook al is het maybe bewolkt...dus jullie herkennen me wel.
en roze is ook cool...die kleuren worden in! dus ben jij tenminste modieus Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 19:11

Ik ga dus echt niet die rose aandoen! We hebben vast wel een andere thuis.
het regent hier nu al, morgen en overmorgen dus denk ik ook.
Iedereen kent wel iemand, behalve mij en macario, of niet? Ja ik ken Wnedy, maar die gaat niet mee op de rit.(wat wel jammer is)
Misschien dat Wendy wel fotos van ons kan maken als we op de ponys zitten? Wendy?
Zou namelijk wel leuk zijn om ook fotos van OP de ponys te hebben. Of blijven jullie ouders om fotos te maken of zoiets?
Mijn vader wil niet blijven om fotos te maken, maar dat begrijp ik ook wel. Lachen
Ik heb nog een stuk of tien fotos op mijn rolletje staan, en hij mag helemaal vol dus. Wie neemt er nog meer een camera of zoiets mee?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:54

Nou omdat het voor ons best ver is met rijden, blijft mijn vader (en misschien moeder) in Nijmegen ofzo. Daar gaan ze fietsen of lopen ofzo. Papa heeft de digitale camera van zijn werk gehuurd en die mag helemaal vol, die wil zeker een stel groepsfoto's maken, wel van te voren dan! Hij kan goed foto's maken hoor.
En ik neem een leeg rolletje mee voor als we gewoon met zijn (8en??) zijn. Daar zitten er 36 op maar die hoeft niet perse helemaal vol, maar iig wel redelijk vol!
Moet maandag namelijk ook nog foto's maken.

Nou tot over een aantal uur Tong uitsteken (38,5 uur)

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:11

owja...Wendy jouw ken ik ook nog *LOL* ik weet niet wat pap/mam gaan(t) doen...maargoed ik zag op het weer nu dat het beter word dan vandaag, maar in middag wel wat regen maja...heb er echt zo'n zin in!!! nou...tot over tot over ongeveer 22 uurtjes!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:06

T zal wel een blubberboel worden morgen! Toenet had ik les, van 4 tot 5 en toen regende het zo verschrikkelijk hard dat we onze instructeur niet eens konden verstaan!
En toen waren er allemaal water stralen in de bak en er viel een druppel op shalan dr hoofd en toen kreeg je een grappig tafereel.

Morgen moeten jullie mij eens les gaan geven in benen op de goede plaats houden want oo wat slecht kan ik rijden! T ging zo slecht, dan zit ik in galop en dan kan k bijv net zo goed mijn beugel uit doen want die gebruik ik niet (been helemaal naar buiten Boos!)

Nou tot morgen! Ik heb er echt zin in!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:16

Voor een buitenritje hoef je niet netjes te zitten hoor Fleury, zolang je maar op je pony blijft zitten is alles goed.
Ik zit namelijk ook helemaal niet goed Boos!( Ik hoorde vandaag in de les constant van mijn intsructeur: Achterover zitten, schouders naar achteren, ontspannen, tnenen naar binnen. Ze had het zo op een bandje kunnen zetten!
We hebben in de les gewoon buiten kunnen rijden, ik reed om negen uur (vanochtend) en toen regende het nog niet. Om tien uur begon het pas echt met hard regenen en dat is niet meer opgehouden.
Fleury volgens mij hebben we dalijk heel veel leuke fotos! Als alles vol mag dan.
Ik heb er zin in! Tot over 17 uurtje al!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 20:21

ik mag de digi van me vader meenemen. En die mag ik ook nog es tijdens de rit mee!!!! dus hopelijk kunne we dan ook nog wat pics nemen.
yentl blijft vanavond bij mij slapen. we zitten nu al bijna een uur te tobben wat we aan zullen doen.....*LOL* we zijn er nog steeeeeds niet over uit.
we hebben er echt wel zin in joh!!!!!!!! yentl zegt net tegen mij: -zucht- had ik nou maar mij hele kledingkast meegenomen. wat een kakkie he?!

o .ooooooo

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:31

Citaat:
we zitten nu al bijna een uur te tobben wat we aan zullen doen..... we zijn er nog steeeeeds niet over uit.


Uh, jullie gaan toch niet hele mooie kleren aan doen he?
Ik doe namelijk mijn oude kleren aan, mijn oude versleten inmiddels bruine chaps en mijn vieze jodphurs. Ik mag niet met goede (dus mooie) kleren rijden jammer genoeg.
Ik heb morgen dus een paarse trui aan ( Misselijk ) en een donkerblauwe paardrijdbroek.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:44

Ik een donkerblauwe (afgekaaide Schijnheilig ) paardrijbroek, laarzen, een groene waxjas. En ik heb dus ook echt een bruine cap (die eerst zwart was Haha! )

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:47

Ik heb wel nog net een zwarte cap, maar niet lang meer want het laagje stof begint een beetje los te laten.
Ik heb of een regenjas aan of een zwarte jas aan (met regenjas bij.)

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:57

Ik doe gewoon een zwarte trui aan en een donkerblauwe paardrijbroek. Ik heb wel lekker zo'n horka fietshelm, die vind ik persoonlijk heel fijn zitten.
Ik weet nog niet welke jas ik aan doe. Mijn paardrijjas wat je nauwelijks jas kunt noemen maar die wel vies mag worden (is al heel stoffig van 2 keer manege) of mijn gewone jas.
Die mag niet zo vies worden maar we moeten ook door de bewoonde wereld lopen dus dan wil ik me eigenlijk niet vertonen in die maege jas Tong uitsteken

Nemen jullie trouwens iets van eten en drinken mee?