2e Bokt Snuffelmarkt Mantinge op 7 juni

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:26

Ik ben er ook blij mee Haha!

Belker

Berichten: 15329
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:14

Maarten schreef:
Hehe Haha! Ik denk dat ik toch de catering kom verzorgen. Ik had op die dag een endurance-wedstrijd (Zelhem) maar aangezien die wedstrijd niet doorgaat vanwege de vogelpest heb ik vrij die dag Haha!

Dus.... ik sta klaar met de bbq en een bar voor uw natje en uw droogje Haha!

Joepie, BBQ producten. Hoeven we neit naar die grote gele M Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 00:21

En wat is er mis met die grote gele M? Boos!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 00:26

Niks hoor Suus, da's voor de terugweg *LOL*

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 02:21

Nou, Maarten is nr. 30 op de lijst, maar ik wil er nog veel meer!!!
Maarten als het nou mooi weer is heb ik een mooi plekje buiten onder onze grote kastanjeboom, sta je lekker in de schaduw. Ik zal ook nog een hele grote parasol neerzetten en misschien kunnen we een soort van terrasje maken alleen heb ik zelf niet zo veel stoelen dus mensen die iets mee kunnen nemen???
*Ben bang dat wanneer het mooi weer is en we hebben een terras bij Maarten dat wij niet veel meer zullen verkopen en Maarten dus wel Haha!
*Ben ook bang dat ik de grootste klant van Maarten zal zijn.
*Ben ook bang dat waneer de saté van Maarten echt lekker is, mijn vriend zijn neus ook nog even laat zien......(jawel, vorige snuffelmarkt is hij ook heel even geweest om een koffiefilterzakje te halen, ik had alles uit huis mee gejat Haha! )
*Ben bang dat hij dan de hond ook mee neemt, die eet alles, incl. het terras en de BBQ zelf
*Ben niet bang voor die grote gele M, die is idd. voor de terugweg en de "echte"mac snakkers hebben altijd nog wel een gaatje over Haha!

Belker

Berichten: 15329
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 07:37

Sjuimpje schreef:
En wat is er mis met die grote gele M? Boos!

Mijn hongergevoel na 1 uur. Die is dan erg aanwezig. Juist op dat moment dat je de volgende grote gele M tegenkomt Boos!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 08:47

Ik kan een lading klapstoeltjes meenemen en ook nog wel een aantal klaptafeltjes. We maken er gewoon een gezellige boel van Haha!

Ik zit er alleen mee hoeveel mensen werkelijk gebruik zullen maken van het eten, want ik moet er natuurlijk wel een beetje rekening mee houden met de inkopen die ik moet doen.

Oh… en ik hang wel gewoon een grote paarse M naast mijn ‘standje’ hoor. De grote M van Maarten! Haha!

Belker

Berichten: 15329
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:02

Goed idee. Dat trekt de grote gele m verslaafden wel. door hun verslaving zien ze het verschil tussen geel en paars toch niet.
PS vriezer van t@nj@ inpikken?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:13

Maarten, ik maak gebruik voor 3 ofzo Haha! Paarse M, gele M, blauwe M, boeite het wat? ETEN!!!! is wat het betekend *LOL*

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:19

Als jij goed kunt barbeknoeien, kan ik goed eten Schijnheilig
Gaan we trouwens buiten zitten met mooi weer of gaan we de verkoop in de schuur houden?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 12:24

Belker schreef:
Goed idee. Dat trekt de grote gele m verslaafden wel. door hun verslaving zien ze het verschil tussen geel en paars toch niet.
PS vriezer van t@nj@ inpikken?


Ik heb idd. nog een hele grote vriezer staan en nog 2 koelkasten waarvan 1 met een dubbel vriesvak dus koel en vries plek genoeg hoor.
Ze zijn hier achtergelaten door de vorige eigenaren van dit huis dus ik zal van de week even kijken of het hele spul het nog doet (grote vriezer hadden ze in gebruik als dekenkist voor de paarden Haha! )
En Maarten, mocht je aan het eind van de dag nog veel overhebben dan gooi je dat toch ook lekker in de verkoop (mits nog ingevroren natuurlijk) ik weet zeker dat daar ook wel gegadigden voor zijn, ik zal in ieder geval een behoorlijke afnemer zijn en wat je over hebt daar wil ik ook nog wel een deel van kopen, wij zitten met mooi weer best vaak aan de BBQ!

Billy, met mooi weer gaan we naar buiten en met rot weer zitten we gewoon in de schuren, dus duimen voor mooi weer dan maar want met een terras bij Maarten wordt dat volgens mij weer erg gezellie!

Trouwens, wie heeft er verstand van gras? (niet dat Maarten dat op zijn BBQ moet gooien hoor Haha! )
De paddock is gisteren ingezaaid dus misschien kunnen we dan op 7 Juni wel op het gras in de paddock, dan hebben we helemaal veel ruimte! ik heb dus geen idee hoe snel dat gaat groeien en waneer er een kudde bokkers een dag op zou mogen spelen en snuffelen zonder het geheel te vertrappen.....

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:54

Dat gras kun je voorlopig nog wel ff vergeten Haha! Dat duurt nog wel een tijd voordat daar een menigte overheen kan lopen.

ik neem aan dat ik ook ergens droog mag komen te staan met mijn bbq als het regent? *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:59

Nee Maarten, verplicht buiten staan *LOL*

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 13:15

Mayo schreef:
Nee Maarten, verplicht buiten staan *LOL*

Zeg, kijk je wel uit, maarten mocht je eens gaan bannen van zijn terras.....

Als het regent heb ik nog een grote garage waar je met BBQ en terras makkelijk kan staan alleen is het dan weer apart van de snuffelmarkt en dat vind ik minder gezellie, ik zal kijken of je dan toch met bbq in de schuur kan of dat we met de snuffelmarkt gezellie bij je in de garage komen Haha! Hoe dan ook, een droog plekkie is er zeer zeker voor je!

O, Mayo, ik heb nog een beetje slecht nieuws voor je.....het was de bedoeling dat mambo naar Amsterdam zou gaan om wat merries te bevruchten....dat gaat hij nu thuis doen, wat dus betekent dat Eirian dan in zijn plaats naar Amsterdam gaat om daar volgepompt te worden *LOL* en zo als het er nu uitziet zal ze er niet bij zijn op de snuffelmarkt..... Verdrietig
(veel mensen proberen verdriet te verwerken door te gaan kopen kopen en kopen..... ) Zal ik dan maar een grote foto van haar op haar staldeur plakken? Kan je daar nog een beetje mee knuffelen...... Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 00:07

Nouhou!!!! Je laat haar maar lekker overkomen voor de snuffelmarkt *LOL* Maar Mambo is ook lekker knuffelmateriaal Lovers

Kopen, kopen, kopen... hmmm... bankroet... hang idd maar een grote foto op haar staldeur en een kwijlbakje er onder *LOL*

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 16:21

jaah maarten gaat barbequen!
He maarten geef je vantevoren de prijzen van het vlees even door, dan weet ik hoeveel pijn mijn bankrekening gaat doen. Ik ga lekker eten bij maarten :p

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 22:30

Even weer een update van de lijst tot nu toe:

1. Honeybee
2. Von
3. Cody
4. Sjuimpje
5. Billy
6. Obsession
7. Belker
8. Merilyn
9. Naz
10. Mayo
11. Kitty&Robert
12. Clautje
13. Homiafortuna
14. Napoleon
15. Batje
16. Dees
17. Gomir?
18. Maaike van de Vis
19. Kimnor&vriendin
20. Yougster?
21. Picasso
22. Sandra1977
23. Rieja+vriendin
24. Kheops
25. Uriah
26. Machie
27. Rubywhite
28. Susan
29. Alja
30. MacMAARTEN!!!

Daar kan nog meer bij!!!!!!!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:53

Als mijn oude schicht Soest-Mantinge haalt, wil ik ook wel komen.
Vraag ik tegen die tijd wel om exact adres/evt. routebeschr.?
Mits vega's niet uitgesloten bij carnivoren Kwijl festijn Knipoog ?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 22:41

Botervlieg schreef:
Als mijn oude schicht Soest-Mantinge haalt, wil ik ook wel komen.
Vraag ik tegen die tijd wel om exact adres/evt. routebeschr.?
Mits vega's niet uitgesloten bij carnivoren Kwijl festijn Knipoog ?


Haha! Haha! Ik weet zeker dat MacMaarten ook rekening houdt met vega's hoor, kan haast niet anders want ik denk dat je niet de enige zal zijn!

Ik zet je erbij op de lijst en zie je dan 7 Juni, Soest-Mantinge is volgens mij niet zo heel erg ver?
Trouwens, er komt of komen er volgens mij nog meer uit Soest, mocht je oude schicht het niet halen kan je misschien nog wel meerijden?
(Zie net dat Sjuim uit Soest komt!)

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:48

Steffi & Ik willen ook!!!

Alleen denk dat we (Zoals gewoonlijk) GEEN vervoer hebben!

Mensen uit Hilversum/omgeving *KIJKT heeeeeel lief**

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:14

Huh? Denk je soms aan Soest/Deutschland? Da's inderdaad niet ver van Drente... Knipoog

Ach ja, vega's in het land van Bartje, daar valt nog wel een blik brune boon'n voor open te trekken, wat? Haha!
Overigens ging ik niet komen om te eet'n, maar om te snuffel'n, c.q. spulletjes te dump'm. De goede Mac hoeft zich wat mij betreft dus niet druk te maken. Ik ben op zulke reizen erg van de broodrammen + thermos mee (op de WW wachten duurt immers lang tegenwoordig? )

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 23:39

Haha, nee hoor ik dacht niet aan soest/Deutschland Haha! Maar Soest/Holland, ik dacht dat het niet zo heel erg ver was maar ja, ik ben zelf gewend mega afstanden te rijden want kom oorspronkelijk uit Amsterdam (woon hier net een half jaar) en tuf dus nog regelmatig 400km per dag (200 heen en 200 terug)
Vriendlief werkt op het moment in Brussel en over een week in Valencia dus afstanden zeggen mij eigenlijk niet zo veel, ik ben wel wat gewend en vind Nederland erg klein en makkelijk te rijden maar ja, dat ben ik dus gewend Haha!

Maar zelf je brood menemen kan natuurlijk ook hoewel de prijzen bij Maarten niet echt hoog zullen liggen hoor, maar zo heb je wel meer geld over om aan spullen te besteden bij onze kraampjes Haha! dus eigenlijk is dat wel een goed plan

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:44

Is er iemand zo lief mij bij Utrecht, Rotterdam of alles daartussen op te pikken? Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 02:00

T@nj@ schreef:
Haha, nee hoor ik dacht niet aan soest/Deutschland Haha! Maar Soest/Holland, ik dacht dat het niet zo heel erg ver was maar ja, ik ben zelf gewend mega afstanden te rijden want kom oorspronkelijk uit Amsterdam (woon hier net een half jaar) en tuf dus nog regelmatig 400km per dag (200 heen en 200 terug)
Vriendlief werkt op het moment in Brussel en over een week in Valencia dus afstanden zeggen mij eigenlijk niet zo veel, ik ben wel wat gewend en vind Nederland erg klein en makkelijk te rijden maar ja, dat ben ik dus gewend Haha!

Maar zelf je brood menemen kan natuurlijk ook hoewel de prijzen bij Maarten niet echt hoog zullen liggen hoor, maar zo heb je wel meer geld over om aan spullen te besteden bij onze kraampjes Haha! dus eigenlijk is dat wel een goed plan


Mocht ik niet graag een tikkie overdrijven? Jaaaaa ik geloof van beswel. Gelukkig ben je er niet om van kleur Party!! verschoten! Sympa! Schijnheilig
Weet je wat het leuke van Soest (NL) is? Dat het plaatselijk op Drente lijkt en niet zo'n krimmeneel eind van Amsterdam ligt! *LOL*

Iets anders: jij boft dat je al zo lang bij Bokt zit. Want jij mocht nog @ 'tjes in je gebruikersnaam zetten. Mijn eigen naam had iemand anders al en toen meende ik het op te lossen door er ook een @ 'tje in te zetten(van jou afgekeken Knipoog ). Donders Boos! , mag dat sinds kort niet meer en moest ik iets verzinnen waar ik veel minder blij mee ben. Geniet dus maar Pling van je verworven recht!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:08

Ik kom niet meer, ben denk ik ook niet welkom meer van iemand hier op bokt, volgens haar ben ik een onbetrouwbare verkopende partij. Ik heb dus geen zin om diegene tegen te komen.... sorry...