2e Bokt Snuffelmarkt Mantinge op 7 juni

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 07:18

Ik probeer ook te komen Lachen

Probeer ook mijn staleigenaar mee te nemen, die heeft vast nog ontzettend veel liggen! Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 08:36

Mantinge is helaas te ver.... maar volgende keer wil ik wel mee doen, als het iets meer in de regio is....

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 08:46

*meldt zich om voor kok te spelen en te gaan bbq'en* Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 09:28

Misschien is het een idee om het anders iets meer in het midden van het land te doen, eventueel kan ik aan een kennis vragen of wij 1 van haar loodsen mogen gebruiken. Niet om het een of ander maar ik denk dat het best een eind is voor veel bokkers die uit het zuiden willen komen.

Mij maakt het niet uit hoe ver ik rij maar ik neem aan dat niet iedereen grais benzine heeft Knipoog

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 09:32

anders mag het ook in Schiedam... Haha! De Maasboulevard is groot genoeg... en daar kan ook ge bbq'ed worden.... Knipoog

Of misschien dat tijdens de LAN een snuffelmarkt gehouden kan worden... Lachen

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 10:06

Ik heb ook wel interesse, maar dat hangt er wel vanaf of ik mijn moeders auto meekrijg of dat ik met iemand mee kan rijden (napoleon kom je over den oever(A7) of niet Verward *LOL* )

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 10:54

SmithsGirl schreef:
anders mag het ook in Schiedam... Haha! De Maasboulevard is groot genoeg... en daar kan ook ge bbq'ed worden.... Knipoog

Of misschien dat tijdens de LAN een snuffelmarkt gehouden kan worden... Lachen


Ja dat zou voor mij inderdaad ook beter uitkomen .

Misschien ook een keer een snuffelmarkt in de buurt van Den Haag/Schiedam ofzo? Denk dat er dan hele andere bokkers komen, en dat is ook wel eens leuk.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 11:04

Een gegeven paar dniet in de bek kijken,
wil je het dichterbij huis kan je er toch gewoon nog 1 zelf regelen?
T@nj@ regelt deze, het is niet aan ons om te beslissen waar ze dat moet houden.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 11:06

Denk dat jullie dan zelf een snuffelmarkt moeten gaan organiseren, want dit is een initiatief van T@nj@, dus wie wil komen die komt langs en mensen die het te ver vinden kunnen denk ik inderdaad beter ergens anders nog een snuffelmarkt organiseren. Ben de vorige keer geweest en vond het erg leuk. Je schrikt je kapot als je ziet hoeveel spullen de gemiddelde bokker heeft Haha!
Dus ook elders in het land is vast zoiets te realiseren, weet zeker dat daar ook genoeg mensen zijn die wel wat spullen te koop hebben en die zelf eens willen snuffelen tussen de spulletjes van andere bokkers. Lachen

[edit]Zag dat Sjuimpje me voor was *LOL* [/edit]

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 11:25

goed idee Sjuimpje en Cody.. Haha!

Ik ga even nadenken over wanneer en hoe.... en dan maak ik wel een topic... Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 11:46

Yep, bij de organisatie van de vorige snuffelmarkt was dit ook al een punt van discussie. Toen is er besloten dat de mensen die te ver weg wonen en dus niet konden komen zelf een soortgelijk iets zouden organiseren alleen hebben we daar nog steeds niets van vernomen dus ik zou zeggen, leef je uit en organiseer er dan zelf ook 1 Haha! misschien als ik kan kom ik dan zelf ook nog. (heb geen gratis benzine maar als die van jullie net zo gezellie is als die van ons heb ik daar echt wel een lange rit voor over!)
Dan nog wel 1 vraagje van mij, geef er wel een andere naam aan, de Bokt snuffelmarkt wordt gewoon bij mij meerdere malen per jaar gehouden en het is verwarrend als de andere de zelfde naam heeft, dan weten veel mensen niet meer waar ze op inschrijven en heb je kans dat ze bij mij voor de deur staan als er helemaal geen snuffelmarkt is Haha! (niet dat het niet gezellig zal zijn hoor, maar een beetje sneu als je met een bus vol spullen staat.....)

Maarten! Onze Bokt kok! Dat vind ik een heel goed plan! Ik zou het echt ontzettend leuk vinden als jij het eet gedeelte zou kunnen verzorgen. Bij de vorige snuffelmarkt had ik ook al het idee iets van voedsel te gaan verkopen maar als je zelf met spullen staat kom je daar gewoon niet aan toe. En daarbij komt ook nog eens, als jij het doet, weten we tenminste zeker dat we ook echt eetbaar spul krijgen, dat moet je bij mij nog maar afwachten Haha!

Ik ga de datum nu vastzetten op Zaterdag 7 juni, dus mensen, kom op! Het wordt weer een ontzettende gezellige dag en Maarten gaat lekkers maken!!! Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 13:01

Zoals je al weet, ik wil ook graag komen, en dan meteen Mambo bewonderen!

Volgens mij kan ik 7 juni wel, zal het als ik thuis ben nog even checken.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 13:16

Ok... ik weet het goed gemaakt... ik zorg voor de catering... deal? Haha! De prijzen zijn inkoopsprijs + euhm...... 20%? Verward Lachen (mijn benzine en de kolen en bekertjes e.d. zijn ook niet gratis Haha! )

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 13:18

Ik probeer 7 juni vrij te krijgen, maar beloof niks. Heb het weekend daarvoor nl al een lang weekend vrij Party!!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:59

Hallo!

Ik wil ook graag komen ( met een vriendin, als dat mag?? ) Anders moet ik het hele eind alleen in de auto zitten en dat vind Linda niet zo gezellig Of mogen er alleen bokkers komen? Wij gaan in Augustus namelijk samen een paard erbij kopen, en dan hebben we natuurlijk nog erg veel nodig!

Groetjes van Linda

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:05

Je mag gerust iemand of meerdere mensen meenemen hoor. Knipoog

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:14

Okee bedankt voor je antwoord! Dan ben ik ook van de party ( als ik vrij kan krijgen van mijn werk, maar daar ga ik eigenlijk wel van uit! Haha! )
Count me in! En dan kom ik dus met een vriendin! ( die ook net als ik een koopziekte heeft als het om paardenspullen gaat! Ook heb ik zelf nog het één en ander liggen, dat neem ik dan uiteraard mee!

Groetjes!

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 22:04

Robert en ik komen 's ochtends langs.
Zoals het er nu uitziet heb ik twee dressuurzadels te koop en wat shabrakken en singels. Ook een 13,5 cm dubbelgebroken bitje en vast nog wel wat andere dingen.

En ik heb interesse in een 17,5 of 18 inch dressuur- en een springzadel (merkzadels).

Maar goed, Robert gaat mee, dus zal ik minder geld uit kunnen geven dan wanneer hij niet mee gaat. Ik heb al met hem afgesproken dat hij gaat verkopen en ik inkopen. Ik weet eigenlijk niet of hij het daar nou mee eens was...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 22:06

Sjuimpje schreef:
Een gegeven paar dniet in de bek kijken,
wil je het dichterbij huis kan je er toch gewoon nog 1 zelf regelen?
T@nj@ regelt deze, het is niet aan ons om te beslissen waar ze dat moet houden.


Dit is weer aardig geformuleerd, maar goed begin er al aan te wennen.........

Ik opperde gewoon iets, het was maar een idee, maar het antwoord is duidelijk, laat maar!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 22:10

Lijkt me toch een vrij redelijke reactie Napoleon?

Als jij een meeting bij jou op stal organiseert is het toch ook niet leuk als mensen liever bij een stal 50 km verderop willen afspreken bij wijze van?
Er is niks mis mee om zelf ook een meeting te organiseren, maar iedereen is vrij om een zelfbedachte meeting daar te houden waar hij of zij dat wil, toch? In dit geval wil T@nj@ dat graag weer bij haar thuis doen, moet kunnen dacht ik.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 22:36

Woorden blijven toch altijd nog muziek dacht ik. Met jou uitleg wordt het ook duidelijk, maar klinkt het wel wat aangenamer. Gaat er dus om hoe iets geschreven staat denk ik..........

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 22:38

Ik ben er 7 juni niet, heb dan wedstrijd (en helaas niet in Drenthe). Maar leuk initiatief, misschien een traditie van maken: 2 x per jaar Snuffelmarkt in Mantinge? Knipoog

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:00

Komt er eventueel iemand langs ZuidHolland? Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:12

Prima schreef:
Woorden blijven toch altijd nog muziek dacht ik. Met jou uitleg wordt het ook duidelijk, maar klinkt het wel wat aangenamer. Gaat er dus om hoe iets geschreven staat denk ik..........

Ik dacht dat iemand die met een moppersmurf samen woont de boodschap zo ook wel zou begrijpen.
Overigens vind ik mijn reactie niet echt onaardig, ik vind het persoonlijk minder subtiel om, zoals Cody al zei, aan de persoon welke het wil organiseren te vragen het ergens anders te organiseren.

Ik probeer de datum vrij te houden, heb alleen op het moment niet zoveel spul wat ik kwijt moet en het is voor mij toch nog een aardig eindje rijden.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 01:26

Huilen Huilen Laten we het hier alstjeblieft gezellig houden, net zo gezellig als op de Bokt Snuffelmarkt Haha!
Ik heb al gezegt dat een ieder vrij staat het dichter bij huis te organiseren en dat wordt nu dus ook gedaan, ik zag dat er al een nieuw topic voor is geopend dus probleem uit de wereld! En zo als ik al zei, als jullie een datum hebben en ik kan op die dag zal ik waarschijnlijk ook van de partij zijn!

Weer terug naar de snuffelmarkt.
-Je mag gewoon iemand meenemen, mocht de vorige keer ook dus nu ook weer.
-Probeer allemaal een beetje verspreid over de dag te komen, vorige keer kwam het gros van de mensen in de ochtend en stonden wij smiddags voor een groot deel uit ons neus te eten.......( Haha! en toen had Maarten achter zijn BBQ moeten staan Haha! )
-Probeer zelf iets van een tafel o.i.d. mee te nemen om je spullen op uit te stallen, ik heb niet veel maar alle spullen van de vorige keer staan er nog dus die kunnen we nog gebruiken. Hihi, als je de schuur in komt verwacht je gewoon bokkers want alles staat nog precies zo als het was toen jullie vertrokken, is alleen wat troep van mij bijgekomen....
-het zal niet koud zijn, hopelijk is het ook droog en schijnt het zonnetje dus zouden we ook een deel buiten kunnen doen, anders misschien nog de garage, die is ook groot zat, kunnen ook wel een bokkertje of 30 in schat ik zo.

Maarten, ik vind het helemaal te gek dat jij de catering voor je rekening neemt! de prijs die je noemt is prima hoor, van mij mag je er zelfs nog wel wat aan verdienen ook, je bent natuurlijk wel aan het werk he! Is het een goed plan dat we jouw in de garage neerzetten met je eet gebeuren? ik ben bang dat waneer we het in de schuur doen, dat we dan een tikkie last van rook overlast krijgen binnen, de schuren zijn vrij laag......
De bak/paddock zal ik helaas niet kunnen gebruiken daar deze net ingezaaid zal zijn dus die is verboden toegang maar voor de stallen is nog wel wat te doen denk ik, moet ik alleen de knollies ergens anders plaatsen want Kevin zal zijn poezelige voetjes kapot schoppen met al dat volk voor de deur....maar daar kom ik wel uit hoor.

Maar Napoleon, kom je nog wel? Ik laat je voorlopig nog even op de lijst staan, ik hoor nog van je.

De lijst tot nu toe:

1.Honeybee
2.Von
3.Cody
4.Sjuimpje
5.Billy
6.Obsession
7.Belker
8.Merilyn
9.Naz
10.Mayo
11.Kitty+Robert
12Clautje
13.Homiafortuna
14.Napoleon
15.Batje
16.BOKT KOK MAARTEN!
17.Gomir?
18. Maaike van de vis
19.Kimnor + vriendin.

Gomir, ik heb bij jouw een ? gezet want het was nog niet zeker toch?