bokt meeting belgie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie wil er een Bokt meeting in Belgie (Limburg)?

Ik wil wel een bokt meeting in Belgie maar dan wel niet in Limburg
17 (58%)
Ik woon in nederland en dat is een beetje te ver voor mij
6 (20%)
Ik wil wel een bokt meeting in Limburg (belgie) maar dan precies
6 (20%)

Totaal aantal stemmen: 29


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:41

Veel plezier Tong uitsteken , doe een kus aan Spikkeltje en Mistral Knipoog

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:25

Als ik mee kan rijden met Jola en als Spikkel dan ook meegaat zou dat denk ik wel lukken...
Maar voor de datum, wanneer dan? Misschien het laatste weekend van de paasvakantie, de zaterdag?

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:28

Maar ,ik ben de tweede week van de paasvakantie bij mijn vader... .Is allemaal nogal moeilijk om zo af te spreken... .Denk dat ik maar pas...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:35

Ach, we zullen wel zien, misschien heb ik wedstrijd zondag(de laatste) dus dan zou ik die pony zeker zaterdag nog moeten rijden en kan ik ook niet mee(als het die datum zou zijn).

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:52

Het valt idd niet mee om een datum te prikken. Ik heb het idee dat de strandrit ergens in de grote vakantie gaat vallen.

Ik heb al met Tessake ge-pbt om voor die tijd dan misschien iets anders te doen, Six Flags of zo?

En voor rond Antwerpen: Als het allemaal te lang gaat duren dan spreken we gewoon een keertje af voor een middagje St.Hubert of Stapelheyde of iets dergelijks? Het hoeft allemaal niet zo moeilijk toch? Voor mijn part gaan we gewoon eens een uurtje naar de Quick? (ik noem ook maar wat hoor!)

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 16:53

ooh ja en six fllags is heel goed berijk baar met de trein ben zelf ook al 1 keer met de trein geweest

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:53

Een middagje Stapelheide ofzo lijkt me wel wat, St-Hubert iets minder Haha!.
We kunnen ook naar Bobbejaanland ofzo anders?

Die strandrit in de grote vakantie, gaat dat(i.v.m. op strand rijden)?

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 18:09

Minne schreef:
IDEE: Misschien kunnen we wachten met een alle belgische bokkers-meeting tot er een groot paardenevenement is. Misschien kunnen we met z'n allen Waregam koerse of de militairy onveilig maken?

Intussen kunnen we elk in onze omgeving mensen uit de buurt meeten?
Wie mijn nieuwe aanwinst wilt komen bewonderen is welkom in Gent.

Maar een strandrit vind ik ook een superidee, er zijn maneges zat waar je paaden kunt huren, het is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en de meeste mensen vinden het wel leuk.

dit vind ik dus een super idee want ik woon in waregem Lachen kmoet wel zeggen dat waregem koerse super tof is en het kampioenschap voor military in september is ook de max

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 18:10

En waar is Waregem ergens?

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 18:13

dit is ook zuid west vlaanderen niet ver van kortrijk

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:13

tja,een filmpje met daarna quick is voor mij ook goed,hoor,moeten we alleen nog uitvechten welke film

dundee007

Berichten: 113
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: sint-genesius-rode (belgië)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:56

ik woon rondom brussel, dus da's niet echt aan dezelfde kant. maar als het voor een ganse dag of zo is lijkt het mij wel is fijn. een strandwandeling vind ik een zeer goed idee!!! en dit kan natuurlijk niet ergens anders dan aan de zee Haha! . ik denk wel dat ik aan een vervoermiddel geraak. tenminste als ik een vriendin kan meenemen, want alleen op de trein zou ik toch niet doen, ik ben ook nog maar 15.
er moet dan wel een datum op geplakt worden, want ik ga op vakantie en ik denk niet dat ik de enige ben!
maar hou me ieder geval op de hoogte ,dit kan best leuk worden

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:58

angelke schreef:
Een middagje Stapelheide ofzo lijkt me wel wat, St-Hubert iets minder Haha!.
We kunnen ook naar Bobbejaanland ofzo anders?

Die strandrit in de grote vakantie, gaat dat(i.v.m. op strand rijden)?


Liever St-Hubert !Weet niet of ik nog op Stapelheyde durf komen Bloos .Aangezien ik daar niet meer rijd.Vorige keer toen ik er kwam probeerde ik zoveel mogelijk de eigenaars te ontwijken Clown .Bobbejaanland lijkt me ook wel leuk hoor !Ik zag net dat topic van in De Panne , allemaal heel erg leuk lijkt.Maar de vraag : of ik zoiets wel mag ?Het is niet echt hetzelfde als op kamp gaan want dan is er nog begleiding , ja er zijn dan wel oudere bokkers etc. maar toch is dat anders (leg dat maar eens uit aan je ouders hé!).

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:07

Spikkel, we kunnen het ook zo proberen te regelen dat de jongeren, die niet mee mogen camperen, eens een dagje "op bezoek" kunnen komen ofzoiets Lachen

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:25

die strandrit lijkt me heel leuk! Lijkt me leuker dan walibi of quick of film. ik heb dit nog nooit gedaan en het lijkt me zaalig! Die manege die al genoemd werd ken ik van vrienden die er al zijn geweest en je kan er gerust paarden huren. ik denk ook niet dat er echt controle is op A brevet ofzo??? (ik heb mijn A en B wel maar misschien zijn er mensen die hun A niet hebben? maja ze zullen dit wel niet controleren denkek)

Maar zou m'n zus dan ook mee mogen? ze zit niet op bokt maar rijdt ook en zou dit ook graag eens doen. en dan ben ik niet alleen om naar de zee te treinen (dat zou ik ook niet alleen mogen :s))
Laatst bijgewerkt door nathalieke op 03-04-03 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:27

Ik hoop dat ze niet controleren, want ik heb zowel mn A als B, maar ben die bewijsjes allang kwijt denk ik Bloos

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:33

ik denk eigenlijk van niet. dat het gewoon meer een bewijs is voor je zelf en een beetje om te weten voor andere mensen wat je al kan (al klopt dit niet altijd). ik heb ik gehoord dat het iets te maken heeft met de verzekering

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 21:36

en natuurlijk mag je je zus meenemen

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:37

Ik heb mijn A als mijn B niet , nooit gehad Tong uitsteken.Ik ga wel op buitenrit af en toe bij mijn verzorgpony's en heb zondag dressuurwedstrijd Tong uitsteken , dus ik kan wel ongeveer 'rijden' Haha!.Nathalieke dan kan je zus zeker mee hoor , paardenpeeps zijn boktpeeps Tong uitsteken.

Ja en van dat camperen , het zit nl.zo , vroeger ging ik ooit eens afpsreken om met een penvriendin/chatvriendin te blijven logeren bij elkaar , maar dat is ondertussen alweer 2 jaar geleden.En dat ging niet door aangezien zij in Nederland woonde... .En als ik dan nu met dit verhaaltje afkom gaat mijn vader mij uitlachen Haha! , hahaha Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 22:25

Spikkel"]
[quote="angelke schreef:
Een middagje Stapelheide ofzo lijkt me wel wat, St-Hubert iets minder Haha!.
We kunnen ook naar Bobbejaanland ofzo anders?

Die strandrit in de grote vakantie, gaat dat(i.v.m. op strand rijden)?


Liever St-Hubert !Weet niet of ik nog op Stapelheyde durf komen Bloos .Aangezien ik daar niet meer rijd.Vorige keer toen ik er kwam probeerde ik zoveel mogelijk de eigenaars te ontwijken Clown .Bobbejaanland lijkt me ook wel leuk hoor !Ik zag net dat topic van in De Panne , allemaal heel erg leuk lijkt.Maar de vraag : of ik zoiets wel mag ?Het is niet echt hetzelfde als op kamp gaan want dan is er nog begleiding , ja er zijn dan wel oudere bokkers etc. maar toch is dat anders (leg dat maar eens uit aan je ouders hé!).
[/quote]

Ik vind het gewoon op St-Hubert, daar zit ik elke dag, en dan heb je zoiets van : "Hallo, nu heb ik geen tijd voor jullie", en als Michel dan vraagt om nog even dit of dit te doen, of als we juist dan nog eens gaan crossen ofzo zit ik er zo van, hallo, ik wil mee!!