Dressuur/ spring clinic + BBQ"Katja" in Mijdrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 13:52

Het ligt eraan wanneer de clinic wordt gehouden. 1 juni kan ik iig niet. Verder ben ik zeker van de partij als toeschouwer en misschien ook met paard. Het zal dan niet met Pregini zijn, want die staat dan in Friesland. Ik wacht nog even de datum af...........

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:25

Jaaaaa ik doe ook mee... Haha!
heb er nu al zin in.. dat word weer spierpijn
hehe.. bye!
-xxx- lizzy

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:25

huh ?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 17:34

Ha Lisette... mee met de BBQ of met het rijden... ik geef de kosten wel even aan je door dus ik houd je daarvan op de hoogte... (btw... Mohgirl = Lisette = mijn bijrijdstertje die zich eindelijk onder lichte dwang geregistreerd heeft... Haha! maar het nog niet helemaal door had, vandaar de huh en het ietwat vage bericht... ik ga er nog even van uit dat lisette nog niet definitief opgegeven is voor de clinic, dat ze dat even afwacht tot de kosten... die we als ze met escala mee zou willen doen natuurlijk evt. kunnen delen...)

Tussenstand:

deelnemers:

Merilyn dressuur?
Napoleon dressuur?
Von (mits ze kan) dressuur?
Pregini (misschien met paard, anders als kijker) dressuur?
Marga??? (stalgenote) dressuur?

Roos1 springen

Ik ben er van uit gegaan dat jullie dressuur ruiters zijn... even melden als ik me vergis en er iemand wil springen.

kijkers:
moi
stalgenoten
Dimmelim
Clautje
Jurga
Sypheron
Pregini als ze paardloos komt
Prima
Manic

En even aanvullen als ik iemand vergeten ben (ik ben aan het "wijzigen" dus ik kan niet naar beneden scrollen om te spieken Boos! ) Enne... kijkers gezocht!!! Haha!
Laatst bijgewerkt door vikki op 20-03-03 17:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:40

En ik wil ook mee doen *LOL* Schrijf mij maar in voor dressuur en springen. Natuurlijk met mijn eigenwijze schimmeltje Passie! Ik zal nog even aan Jes vragen of ze ook mee wil rijden met Andiamo, zij wil misschien ook wel meespringen. Dat wel op ponyhoogte natuurlijk *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:10

Mag het wel op zaterdag please???? Ik heb al een Katja clinic op zondag en daar zijn ze hier niet zo happig op Lachen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 21:24

Stiekem gaat mijn voorkeur ook uit naar de zaterdag Ilona... ... dan hoef ik de volgende dag nl. niet te werken... en het zal vast een drukke dag zijn al met al... Nog stiekemer hoop ik dat het zaterdag 7 juni wordt... want hoe later hoe zekerder dat de knollies de hele dag (en nacht) op het land staan... maar ik zal eens een polletje plaatsen of iedereen vragen per pb hun voorkeur door te geven... en een eventuele 2e dag dat ze zouden kunnen...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:08

Lijkt mij ook erg leuk. Ik zou graag mijn lieve Yen meenemen, maar dat heeft weinig zin....ze is dan net zadelmak Lachen

Misschien Aron van Evelien voor springen. Ik zal het even aan haar vragen!

manic

Berichten: 6989
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:34

Ik zit er eventueel over te denken om het zo te fietsen dat ik mijn paardje mee kan nemen. Kunnen we d'r gelijk een groen paard tegenaan gooien Knipoog Hij is dan bijna 4. Weekend mei/juni is voor mij het best, anders wordt het waarschijnlijk trailer werk en is hij waarschijnlijk echt te onfit.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 11:09

Ik denk dat we qua deelnemers al vol zitten... na overleg met "Katja" weet ik dat zeker... maar kijkers kunnen we nog gebruiken hoor!!! Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:09

ik heb evt. ook belangstelling, zie dat andere topic hierover

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 10:20

Ik heb je reactie gezien en gereageerd. Lachen