Arabieren wedstrijd, 29 maart, Sleen (Drenthe)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Arabieren wedstrijd, 29 maart, Sleen (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 16:39

Wie o wie kan ik daar verwachten?

Zelf ga ik wel, met mijn paard en m'n zusje (de amazone van ons twee). Ik moet maar weer mee om haar erheen te rijden, en om voor te lezen. Maar tussen de drukke groom-activiteiten door, kan ik natuurlijk boktmeeten! *LOL*

Tenminste... als er nog meer bokkers komen? Het is een wedstrijd voor winstpunten, worden 2 proeven gereden, meedoen is alleen mogelijk met startkaart. Zie AVS-blad van vorige maand voor informatie.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:44

Helaas, ik ga echt alle AVS wedstrijden af maar deze rij ik niet mee. Ten eerste is Naziri niet goed en op dezelfde dag organiseerd Christine Jamar een voorbreng cursus waar ik me voor heb opgegeven.

Ga je nog naar andere wedstrijden? Ik ben wel op de Kossack stud 19 april en 29 mei en in Bunschoten op 24 mei.

Heeft ze al vaker meegereden? Ben wel benieuwd of ze me bekend voorkomt. Als ze vaker heeft meegedaan zullen jullie wel weten dat deze wedstrijden echt ontzettend gezellig zijn. Iedere keer als ik weer mensen tegenkom die "nieuw" zijn is het eerste wat ze zeggen dat ze nog nooit z'n gezellige wedstrijd meegemaakt hebben.

The Arab in his purity is a horse of the highest courage. (Davenport)

carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 16:48

We zijn een paar keer in Leusden geweest. Nog niet eerder in Sleen.
Midden Beemster is mij net even een heel stukje te ver weg.

Leusden vond ik ook altijd super gezellig, maar de laatste tijd wordt daar niets meer georganiseerd, of wel??? Ik ga ook alleen maar naar Sleen (2 uur vanaf Apeldoorn voor mij!), omdat het AVS van die supergezellige wedstrijden heeft. Anders zou ik zoiets echt niet doen!

Arabissimo gaan we dit jaar waarschijnlijk ook wel aan mee doen. Vorig jaar had Ed juist toen een blessure, en kwam het er dus niet van. Maar ja, dat duurt nog weer even.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers