Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hidalgo24 schreef:het lijkt mij wel onswijs leuk, gewoon om te kijken wat mn paard ervan vindt. Heb alleen nog nooit met um gesprongen, maar dat zou ik thuis kunnen oefenen natuurlijk.
Elpharo schreef:Hoi hoi, ik denk dat ik pas in Juni mee wil doen...eerst een endurance wedstrijd, dan trec. Ik heb nu één officiële wedstrijd gereden en heb via de NVVR een introductie-trec weekend gedaan. Beiden waren super. De hindernissen gingen bij de echte trec niet zoals gepland...eindigde bij hindernis 2 door een val van mij en paard (nu ja sort of, maar wil zeker dit jaar weer es meedoen. Je krijgt nette instructie voor de hindernissen hoor....en de POR (rit vanaf kaart rijden) is echt cool, maar valt niet mee.
Basically krijg je 20 minuten de tijd om een route van een voorbeeldkaart over te pennen op een eigne kaart (dus neem verschillende soorten pennen mee, je weet nooit wat voor kaart je krijgt en je wil niet zonder pen komen te zitten!). Dan rij je die route...geen aanwijzingen, wel posten zodat je weet dat je goed gaatBij elke post staat aangegeven wat de gemiddelde snelheid naar de volgende post moet zijn, maar je weet alleen niet wanneer de volgende post zal zijn
Kortom, gewoon leuk. ALs je endurance gewend bent lig tin de T1 het tempo niet heel hoog...
Kortom, erg leuk en zeker het proberen waard!