laatste poging voor boktmeeting het Gooi Mei/Juni

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

welke data kan je?

donderdag 29 mei (hemelvaart)
2 (10%)
zondag 1 juni
16 (80%)
zondag 8 juni (1e pinksterdag)
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:50

Steffi schreef:
Door omstandigheden kan Ymke niet meer met ons meerijden vanaf de Boshoeve.

Wat nu? Is er iemand anders die de weg weet en ons op kan pikken? Anders kan ik dus niet mee! Huilen


hey komt goed man, ik heb een auto, no worries!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 23:29

Mmmm...klein detail......ik mag momenteel niet weg ivm kippenpest *pluimveebedrijf :@ * ach...waarschijnlijk is het tegen die tijd over hoor,...want anders.....

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 23:45

Priem, ja maar het gaat er om vanaf de boshoeve met paarden naar de dagcamping. Naar de boshoeve kan ik verder wel komen

Of je moet Nico komen ophalen met de trailer Knipoog

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 08:43

Bij de poging tot de eerste boktmeeting zou er toch ook een meisje meegaan vanaf de boschoeve heet ze niet megan? (haar moeder zou jullie naar het pannenkoekenhuis brengen) Helaas kan ik dit forum niet meer vinden. Op het laatste was haar paardje kreupel.

Misschien kan zij wel nu mee, kan iemand haar een pbtje sturen?
Dan hebben jullie een gids.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 13:10

Denk niet dat Meghann mee gaat rijden, Jewel is net geopereerd. Kijk maar op irma's topic op Medisch

Dus helaas Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:52

dynamiek schreef:
Richtje schreef:
Hoelang wordt de rit vanaf stal arends? Ik heb namelijk eenjong paard met geen super conditie wat ik evt. mee kan nemen.
_________________


Ik denk al gauw aan 2,5 a 3 uur. Er wordt zowiezo niet gecrosd of gescheurd, met zo'n groep kan dat niet.
Maar 1 juni is toch weer een paar maandjes verder, dan zal ie toch wel meer conditie hebben.

Misschien is het verstandig dat de mensen die een paard huren bij de boshoeve, eventjes gaan bellen volgens mij hebben ze een ruiterroutekaart van het bos, volgens mij staat daar de dagcamping wel op vermeld.


Oké, ik denk dat ik dan wel met Regina mee ga. Ik heb alleen geen idee hoe ze op een groep paarden of op het bos reageert. Dus als dat geen probleem is... Haha!
Ach, buiten (door de polder) gedraagt ze zich wel netjes, ze ziet alleen af en toe spoken. Over het algemeen zit er ook wel een redelijke rem en stuur op, dus gaat vast wel goedkomen. En zo niet, zien we dat dan wel weer *LOL*

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 19:56

ik schop het topic weer even omhoog Haha!

we moeten nu toch wel wat gaan afspreken!
kunnen we niet gewoon dezelfde afspraken als de vorige keer houden met alleen een datum? Lachen

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:12

Ja dezelfde afspraken mij best, maar ik ga niet alleen met jou vanaf de boshoeve die dagcamping opzoeken! Ik ben een ramp met kaarten en in een hele vreemde omgeving waar ik niks ken ga ik dat niet doen ook.
Heel jammer maar dan ga ik wel niet mee.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:49

goh, wat een vertrouwen in mij! Tong uitsteken
nee je hebt gelijk, mischien vinden we het niet...dat risico ga ik niet nemen Haha!
iemand een oplossing? anders gaan wij iig niet mee...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:35

Steffi schreef:
Ja dezelfde afspraken mij best, maar ik ga niet alleen met jou vanaf de boshoeve die dagcamping opzoeken! Ik ben een ramp met kaarten en in een hele vreemde omgeving waar ik niks ken ga ik dat niet doen ook.
Heel jammer maar dan ga ik wel niet mee.


Het is zo simpel om de dagcamping te vinden. anaf de Boshoeve kan je gewoon het ruiterpad volgen en dan kom je uiteindelijk gewoon bij de dagcamping uit. Tegen die tijd leg ik het je wle helemaal uit Knipoog

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 08:53

Lautjuh123, het wordt definitief 1 juni. Dus de afspraak staat al gepland Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 12:48

Lautjuh123 schreef:
goh, wat een vertrouwen in mij! Tong uitsteken


Vind je het heel gek? Jij kan nieteens vanaf Amsterdam naar Hilversum komen zonder dat je in de verkeerde trein zit Tong uitsteken

Ok Napoleon, dan vertrouw ik op jou. Zo te horen moet het niet moeilijk zijn... ik hoor het dan nog wel van je Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 20:32

Ik wil wel mee, maar dan vertrek ik vanaf StalArends, een trailer huur ik dan wel tegen die tijd.
Voor diegene die willen weten waarom ik nu niet meer met de huurpaarden meerijdt, die moeten mij maar even pb-en ofzo!
1 juni word dus de datum ??

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 20:39

1 juni is goed Haha!
en als steffi en ik er na 2 uur nog niet zijn mogen jullie gaan hoor Tong uitsteken
dan zitten we waarschijnlijk ergens in gronigen ofzo Knipoog

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:19

Ik hoorde van Meghann als het 1 juni is en alles gaat goed met Jewel en ze heeft weer conditie, dan wil ze mee.
Aanstaande zaterdag komt ze thuis en mag ze 6 weken niet bereden worden, wel over 4 weken licht longe werk en langzaamaan aan haar conditie bouwen. Dus wie weet.
Als het lot ons gezind is en Meghann en Jewel gaan mee, dan staat mijn aanbod om een aantal bokker naar het Pannenkoekenhuis nog steeds vast.
Laten we het maar hopen.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 08:45

Leuk Ymke dat je meegaat
Het wordt inderdaad 1 juni.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 10:11

Ik ga (zoals het er nu uitziet) mee op Patsia.
Ik ga van de week (JA ECHT! Knipoog) De route rijden.

ik weet niet hoe patsia zich gedraagd in de groep, dus neem voor de zekerheid een tiedeman mee (martingaal is ineens pleitte! en rijd nooit met tiedeman verder hoor!)

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:48

jammer maar ik kan niet mee..

had graag mee gewild

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 13:29

heel mischien ga ik ook mee, maar alleen als ik voorop kan, anders zie je mij steeds overal bovenuit komen. en niet omdat ze zo groot is Haha! !
Nee faf moet echt voorop!!!!
laat me ffe weten of dat kan!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:05

favorietje schreef:
heel mischien ga ik ook mee, maar alleen als ik voorop kan, anders zie je mij steeds overal bovenuit komen. en niet omdat ze zo groot is Haha! !
Nee faf moet echt voorop!!!!
laat me ffe weten of dat kan!


Ik denk dat we het gewoon moeten afwisselen, ik heb namelijk ook zo'n "kerel" die vaak alleen voorop te hanteren is.................

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:27

mmm dan weet ik niet of ik er zin in heb, aluwel.... ik kan natuurlijk gewoon naar huis als t niet lukt..... ik ga mee waar moet ik zijn?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 17:45

Dat word gezellig voorop! rijden we met z'n drieen voorop!
Ik wil het niet wagen om ergens in het midden te rijden, tweede rij is nog te proberen mits de voorste niet trapt en de achterste afstandhoudt. Anders lig ik er geheid af! Maar verder is hij wel heel lief hoor

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:07

#Ymke# schreef:
Dat word gezellig voorop! rijden we met z'n drieen voorop!
Ik wil het niet wagen om ergens in het midden te rijden, tweede rij is nog te proberen mits de voorste niet trapt en de achterste afstandhoudt. Anders lig ik er geheid af! Maar verder is hij wel heel lief hoor


Het lijkt me gewoon en kwestie van aanpassen en afstand houden, ik neem aan dat iedereen wel zover met rijden is dat ie zijn paard kan handhaven, anders lijkt het me niet verstandig om in een groep te gaan rijden. Die van mij is niet altijd lastig maar zodra een ander echt gaat lopen drammen wil ie nog al eens een beetje het "mannetje" gaan lopen uithangen. Hij zal niet trappen dus dat is al een voordeel (moet ie ook niet proberen want dan heeft ie echt een probleem )

Dus een goede training voor iedereen, gewoon afwisselen en we kijken wel hoe het gaat!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:10

Lijkt me idd ook het best om het een beetje af te wisselen. Ook ik heb geen idee hoe die van mij in een groep reageert, en het is niet onmogelijk dat ze graag voorop wil lopen Lachen
Maar ze past zich maar gewoon aan, en moet het idd ook niet wagen om te gaan lopen trappen....

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 00:00

mm faf gaat bokken en klieren, heb al wel bedacht dat ik dan helemaal achterop kan, dan slaat ze geen andere paarden
groetjes maaike!!