28 juni - meeting Amelander Paardenreddingsboot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yaris

Berichten: 30
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:35

Hoi, ben stalgenootje van Cody en het lijkt mij eigenlijk ook wel heel leuk om een keer zo'n boktmeeting mee te maken en strandrit. Heb er al leuke verhalen over gehoort van die meetings dus ben wel erg benieuwd. Knipoog Als jullie het liever niet willen ofzo dan hoor ik het wel want jullie kennen mij natuurlijk niet. Pling

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 01:03

Ik ken je wel hoor Knipoog dus van mij mag je mee Haha!

Gezellig toch? Kun je ook wat andere Bokkers leren kennen!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 09:24

Nou Yaris... ik weet het niet hoor... misschien moet je maar niet meegaan... Schijnheilig Knipoog

Ik ken jouw wel niet, maar heb je paard wel gezien. En ik ben er helemaal weg van
We hebben dus ongetwijfeld genoeg om over te klesten *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 11:34

Ik ben vrij dus Albert en ik komen ook.
We gaan samen op een tandem, Albert trappen en ik sturen Schijnheilig
Ik wil wel mee paardrijden maar Albert heeft nog z´n bedenkingen.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:01

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Hoezo heeft Albert z'n bedenkingen? Op de Shire ging het toch ook prima ?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 09:08

Super!! IS er helemaal niemand die met mij wil tandemen?? Ik ben een hele goeie tandem-teamie en kan heeeeel goed sturen Schijnheilig

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:52

Whèèèèèèèhhh!!! Ik kan niet mee!! Ik heb nog wat geprobeerd, maar het kan echt niet anders...

Wij gaan de achtertuin opknappen, alles gaat eruit en we beginnen helemaal opnieuw. Er komt ook een tuinhuisje in. Die zou eerst 28 juni geplaatst worden. Daar was ik het natuurlijk niet mee eens, want ik zou dan thuis moeten blijven omdat Thom er ook niet is. Toen heb ik dat naar 8 juli kunnen zetten. De stratenmaker was van plan om de 21e te komen. Maar dan zijn wij allebei weg, daar kunnen we ook niet onderuit. Dus die jongen wilde ons wel ruilen met een andere klant, die op de 28e aan de beurt was. Een andere mogelijkheid is er niet, anders duurt het veel te lang en zitten we al in de bouwvak. Bovendien zijn wij het ook wel zat om tegen dat oerwoud aan te kijken... Scheve mond
Plausibele reden? *LOL* Zal eens kijken of ik hier een foto van de tuin onder kan krijgen, voor het idee...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:52

Jantieeeeeena!! Ik ga met je tandemen Haha!
Ik heb besloten om me af te melden voor het concours van 28 juni. Knol heeft die week ervoor dan Almelo gelopen, en 5 juli selecties en dan door naar België... weekendje niks is allesbehalve erg.
Dus bij deze: ik ga mee Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:56

Heeeeeee gezellie!!!
Nou Tina helemaal blij want die heeft weer een heus tandemteam Haha!
Leuk Nienke!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 22:59

Heeee stoer!

Als ik het goed heb zijn we dan nu met zijn tienen, mezelf niet meegerekend. Spades gaat niet mee met de rit en Albert, weet jij al of je mee wilt rijden of wil je met beide voetjes op de grond blijven?

Ik stel voor om nu de "inschrijving" te sluiten. We zijn dan met 9 (of 8) mensen te paard en kunnen dus in Ballum bij Le Cheval gaan rijden.
Ik kan dan Isolda meenemen. Ik heb gisteren en vandaag ook met een vreemd paard gereden en ondanks dat ze wat sikkeneurig kijkt, is ze wel erg braaf.
Ik moet alleen zorgen dat als we op het strand gaan galoperen dat ik dan vooraan rijd, anders ben ik bang dat ik verongeluk.

Als ik uberhaupt levend aan kom, met Nienke op de tandem....

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 16:55

Slecht nieuws !!! Roel en ik kunnen niet naar Ameland komen Huilen Huilen Huilen .

Helaas zit het er gewoon financieel niet in, volgend jaar willen we graag naar Engeland, het vakantiegeld voor dit jaar is al op, helaas, helaas, helaas. (Tenzij ik volgende week de Staatsloterij win, maar daar ga ik maar niet van uit Haha! ).

Dus sorry allemaal. Ik hoop dat jullie heel erg veel plezier hebben en dat jullie veel foto's maken.