Tinkerkeuring Houten 14/8

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 00:16

Tot zaterdag dan zou ik zeggen

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 00:42

Ja tot zaterdag ! Nog even tussen haakjes : ik heb nr 39. Dan ben ik wat makkelijker te vinden ! Tong uitsteken En een grijze trailer met een sticker van de veemarkt erop met een grote witte (als we hem wassen tenminste Haha! ) Nissan Patrol met strepen op de zijkant. Kan je me dan nog niet vinden .............HEEL HARD ROEPEN !!!!!!!!! Haha! Tong uitsteken Dan zien we wel of we er voor of erna meten.

Supertje

Berichten: 7095
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:46

Ik ben natuurlijk ook van de partij met Jordy Lachen
Ik doe ook mee met de wedstrijd, beetje competitie bieden voor Vasthi Tong uitsteken

Ik ben ook heel benieuwd hoe groot Jordy nou is, hij is alleen 1,5 jaar eens een keer 'echt' gemeten, maar ik denk dat hij wel een eindje gegroeid is.

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:33

Supertje schreef:
Ik ben natuurlijk ook van de partij met Jordy Lachen
Ik doe ook mee met de wedstrijd, beetje competitie bieden voor Vasthi Tong uitsteken

Ik ben ook heel benieuwd hoe groot Jordy nou is, hij is alleen 1,5 jaar eens een keer 'echt' gemeten, maar ik denk dat hij wel een eindje gegroeid is.


Ik ben er ook!! Supertje en Jordy groomen... Haha!

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:35

Ik ben er ook met Niamh, wij moetn om 14.45 in ring 1. Vandaag dus wassen ook al regend hier dat het giet.

Dus tot morgen allemaal

Gr Trea

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:13

Lekker makkelijk toch ? gewoon in de regen zetten, het regent immers toch WARM water Lachen

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:55

Allemaal mooi weer meenemen morgen.

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:29

Ik zal m'n best doen ! Haha! Misschien heb ik nog een beetje mooi weer hier in de kast liggen ! Tong uitsteken

Ik heb Shay ook nog gewassen maar toch klopt dat niet in je hoofd hoor ! Verward In de regen en onweer je paard wassen , ik lijk wel gek ! Haha!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:46

Allemaal suc6 morgen en ik zie iedereen wel voorbij komen Haha!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:19

En zijn jullie al een beetje zenuwachtig? Haha!

WenK

Berichten: 10516
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:24

Ik zit te stuiteren hier, ben kapot, maar veel te wakker.... Kortom, behoorlijk zenuwachtig. Morgen om half 6 op... Moet echt wel zo gaan slapen....

Supertje

Berichten: 7095
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:41

Nog steeds geen last van zenuwen, ik zie wel wat er komt Haha!

Ik heb Jordy vanavond ook lekker in de plensregen staan wassen (en hierbij ook grote dank aan Liesjuh en Nassie, die zo lief waren om te komen helpen )
Overigens zijn zijn sokken nog steeds geel Clown
Ik ga nu nog even tuig poetsen en spullen bij elkaar zoeken, anders vergeet ik morgen weer de helft.... Als ik het nu al bij elkaar zoek vergeet ik maar een kwart Tong uitsteken

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:41

hmmz ben blij dat ik zelf geen paard mee neem. Er komen ook 3 nakomelingen van Offspring waar ik dus wel zenuwachtig voor ben wat hun doen qua premies Haha!:D:D:D

allemaal tot morgen!!!!!!!!!!!11
( ik ga in cognito)

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 21:52

Ben alleen maar doodmoe van al dat wassen en schoonmaken, morgen ben ik weer fit hoor. Tot dan en welterusten.
(ga nu nog even dekje en singel uit de wasmachine plukken)

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:02

Belinda (Talida op Bokt) en ik zitten nu als twee verzopen Tinkerwassers op de bank met een kopje thee en een lekker koekje. Vingers aflikken Wat een takkeweer!!

Fijn hoor, soppen in weer en wind! 2,5 uur bezig en nog is ie niet 100% schoon!

Tot morgen allemaal!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:58

als het de tijd is van gam's keuring ga ik vast niet zoveel wassen als jullie... Bloos!

tot morgen en sweet premie dreams allemaal~!!!

Supertje

Berichten: 7095
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:58

Ik heb over het wassen maar een uurtje gedaan Bloos!
Ik ben dan ook blij dat ik een tinker heb met meer zwart dan wit, en met een zwarte staart Tong uitsteken

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:29

Heb Shay vandaag 2x gewassen en gisteren ook al een keer. Gisteren was ze bijna wit (op de vlekken op d'r kontje na) en had dus gevraagd of ze haar als het regende niet buiten wilde zetten. Maar goed dat kan je dus net zo goed tegen de muur vertellen, die luisterd nog beter! Dus ik kwam aan rond 1 uur en verwachte dus een aardig wit tinkertje in een stal. Maar nee dus.........ik zag een zwart farke in de wei ! Al m'n werk van donderdag dus gewoon voor niets geweest ! Boos! Ben net terug van de laatste sopbeurt en morgen alleen nog even poetsen (hoop ik Bloos! ) Maar ben best wel al een beetje zenuwachtig ! Vind 't bijna net zo spannend als vorig jaar. Had vorig jaar d'r sokken gebandageerd , maar dat doe ik dus niet meer Ze waren wel nog lekker schoon de volgende dag , maar het leek net een poedel ! Haha! Boven aan d'r benen helemaal plat en onderaan helemaal wijd uit. Dus dat was geen succes Clown . In ieder geval allemaal tot morgen en veel succes ! OK dan!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:40

Heel veel succes allemaal maar bovenal veel plezier, ik zal jullie toeschouwen OK dan! en foto's maken natuurlijk.

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:49

nogmaals heel veel succes gewenst en een droge mooie dag.
en zoals Cheveyo ook zegt het gaat om de fun toch
ik ga ook foto's maken
succes OK dan!
al denk ik dat de meeste in bed nu naar het plafond zitten te staren van de zenuwen:D
Annick

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 07:22

nou mensen, go for it vandaag hè? OK dan! tot vanmiddag!

Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:07

Ben er net geweest, kon niet tot het einde wachten, maar er zaten zeker hele prachtige tinkers tussen....kwilde alleen heel graag Kieran zien....alleen hij was er niet bij toen de rubriek bezig was waarin hij mee zou doen....

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 17:41

tinker_lover schreef:
Ben er net geweest, kon niet tot het einde wachten, maar er zaten zeker hele prachtige tinkers tussen....kwilde alleen heel graag Kieran zien....alleen hij was er niet bij toen de rubriek bezig was waarin hij mee zou doen....


Helaas is Kieran niet door de veterinaire keuring gekomen Hij bleek overgevulde kniegewrichten te hebben Verward Wisten wij niet, hij loopt ook prima en volgens mij hebben zijn kniegewrichten er altijd zo uit gezien. Was een enorme domper, had graag geweten hoe hij was beoordeelt.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:47

Weet je.. een veulen van Offie. ( die was wel door de vetrinair gekomen ) werd tijdens de primering ook gezegd dat zn sprongen iets vol waren.,.. Ik weet dat dit kan door te hard groeien. dan houden de knieen het niet bij en dat krijg je dit. Trekt wel bij hoor!!!!

Ik heb hem wel aan de trailer zien staan.( kieran) en zag jou er bij staan bellend.( zn naam stond achter op je bobywarmer Haha! ) dus ik denk laat maar die is druk in gesprek!

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:50

Cayusejuhh schreef:
Weet je.. een veulen van Offie. ( die was wel door de vetrinair gekomen ) werd tijdens de primering ook gezegd dat zn sprongen iets vol waren.,..


Veulens komen niet bij de veterinair.