Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Uriah schreef:Ik kom zoals ik het nu kan overzien wel op 7 juni,ik heb nog wel spullen liggen die ik kan en wil verkopen.En tegen die tijd heb ik misschien nog wel meer!
Gelukkig woon ik vlakbij.
T@nj@ schreef::Wordt Mantinge ook iets bekender want de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord. (heeft slechts 3 straten of zo maar toch nog verdwalen hier hoor...... )
Rieja"]
[quote="T@nj@ schreef::Wordt Mantinge ook iets bekender want de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord. (heeft slechts 3 straten of zo maar toch nog verdwalen hier hoor...... )
Billy schreef:Nadeel hiervan was wel dat heel veel mensen al vooraf begonnen te bieden en er dus al veel spullen verkocht waren voor de eigenlijke snuffelmarkt.
Uriah schreef:ja zie ik kevin ook! als hij me in iedergeval wil zien,misschien had hij er toen al helemaal op gerekend! hihi! ik weet nu alleen nog niet wat ik dan wil verkopen,er komt ook altijd weer wat bij ,dus weet niet wat ik 7 juni mee neem. ik ben in iedergeval vooral geinteresseerd in western spullen,iemand daar wat van over???????