2e Bokt Snuffelmarkt Mantinge op 7 juni

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:11

Eens kijken of ik het deze keer wel zonder een boer te vragen kan vinden... Knipoog

We hebben net een nieuwe auto gekocht met een heeeeele grote kofferbak, dus kom allemaal maar op met jullie spullen!
Ik heb er zin in

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 18:57

Ik kom zoals ik het nu kan overzien wel op 7 juni,ik heb nog wel spullen liggen die ik kan en wil verkopen.En tegen die tijd heb ik misschien nog wel meer!
Gelukkig woon ik vlakbij.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 21:08

Uriah schreef:
Ik kom zoals ik het nu kan overzien wel op 7 juni,ik heb nog wel spullen liggen die ik kan en wil verkopen.En tegen die tijd heb ik misschien nog wel meer!
Gelukkig woon ik vlakbij.

Leuk! en dan kan je meteen kennis maken met je ex bijna bijrijd paard Haha! Hahaha!!
Trouwens, misschien kan je samen met Rieja komen?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 21:15

O, trouwens, ik ben bezig met een routebeschrijving van af de A28, ik neem aan dat iedereen wel de A28 op eigen houtje kan vinden? (dan wel de goede kant op rijden dus....) 2 weken voor de snuffelmarkt kan iedereen mijn adres en de routebeschrijving krijgen, dus stuur mij tegen die tijd even een pb met de richting waar je vandaan komt en je krijgt adres + route van mij!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 21:18

jaaaaa, ik wil ook komen
Mag dat?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 21:23

machie schreef:
jaaaaa, ik wil ook komen
Mag dat?

Ja natuurlijk mag dat!
Ik zet je op de lijst! Je bent al nr. 26 maar ik wil nog veeeeel meer Bokkers!!!!!!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 22:17

T@nj@ schreef:
:Wordt Mantinge ook iets bekender want de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord. (heeft slechts 3 straten of zo maar toch nog verdwalen hier hoor...... Haha! )

Hee, maar het was de vorige keer ook echt heel mistig, hè Lielle?? Schijnheilig Schijnheilig en die drie straten bij jullie zijn wel best ingewikkeld, ze gaan immers alle drie een andere kant op... Haha!

edit: yes! eindelijk, ik kan een stukje uit een berichtje quoten, en typo's

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 22:29

Rieja"]
[quote="T@nj@ schreef:
:Wordt Mantinge ook iets bekender want de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord. (heeft slechts 3 straten of zo maar toch nog verdwalen hier hoor...... Haha! )

Hee, maar het was de vorige keer ook echt heel mistig, hè Lielle?? Schijnheilig Schijnheilig en die drie straten bij jullie zijn wel best ingewikkeld, ze gaan immers alle drie een andere kant op... Haha!

[/quote]

Hihi, ja dat is waar, en het werkt ook erg prettig dat de Mantingerdijk ineens verder gaat na een afslag.........iedereen mist dat stuk en laat ik nou net op dat stukkie wonen Haha! Vorig jaar was het idd verschrikkelijk mistig! laten we hopen dat het nu mooi en lekker warm weer zal zijn

Update van de lijst:

1. Honeybee
2. Von
3. Cody
4. Sjuimpje
5. Billy
6. Obsession
7. Belker
8. Merilyn
9. Naz
10. Mayo
11. Kitty&Robert
12. Clautje
13. Homiafortuna
14. Napoleon
15. Batje
16. Dees
17. Gomir?
18. Maaike van de Vis
19. Kimnor&vriendin
20. Yougster?
21. Picasso
22. Sandra1977
23. Rieja+vriendin
24. Kheops
25. Uriah
26. Machie

Ik wil een topic starten waarin iedereen een lijstje kan zetten wat er meegenomen wordt voor de verkoop maar waar moet ik dat eigenlijk doen? Gewoon hier bij boktmeetings of bij eenmaal andermaal of bij algemeen? Ik heb eigenlijk geen idee.....Help!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 23:29

Doe maar gewoon bij BM, dan kan er misschien een sticky van gemaakt worden net zoals de vorige keer.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 09:05

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:01

Ik kom oooooook! Echt gezellie! Heb de trouwerij achter de rug dus genoeg € op zak Knipoog Knipoog Knipoog Haha! Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:12

Nadeel hiervan was wel dat heel veel mensen al vooraf begonnen te bieden en er dus al veel spullen verkocht waren voor de eigenlijke snuffelmarkt. Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:17

Ik wil eigenlijk ook graag komen, ben erg benieuwd wat de bokkers allemaal in de aanbieding hebben.
Moet nog wel even kijken hoe ik kom (misschien heb ik m'n rijbewijs en kom ik met de auto anders zoek ik nog een taxi Schijnheilig )
Ik heb zelf niets in de aanbieding maar zal wel wat centjes meenemen en hoop met aardig wat "zooi" thuis te komen *LOL*

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 12:53

Billy schreef:
Nadeel hiervan was wel dat heel veel mensen al vooraf begonnen te bieden en er dus al veel spullen verkocht waren voor de eigenlijke snuffelmarkt. Haha!

Ja, dat is wel een beetje waar, bij mij was dat alleen het geval met de fleece dekens die ik toen had liggen, weken voor de snuffelmarkt waren die al uitverkocht Haha!
Maar toch vind ik het voor de mensen die iets specifieks zoeken wel handig om te weten wat er zo al aangeboden wordt.
Ik bied nl. ook een aantal zadels aan, en Kitty volgens mij ook, dan heb je toch wat meer geld nodig dan waneer je alleen voor een dekje o.i.d. komt Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 15:32

Ach, ik ken inmiddels de weg naar de PIN-automaat, dus dat is het probleem ook niet Knipoog

Ik zal ook binnenkort even plaatsen wat ik allemaal mee neem.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:19

Kitty schreef:
Ach, ik ken inmiddels de weg naar de PIN-automaat, dus dat is het probleem ook niet Knipoog

Mooi, dan mag jij me vast tussendoor die weg uitleggen Haha!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:22

en mag ik ook weer komen
heb minder zooi dan de vorige keer Schijnheilig maar ga wel weer inkopen doen

groeten alja

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 18:58

ja zie ik kevin ook! als hij me in iedergeval wil zien,misschien had hij er toen al helemaal op gerekend! hihi! ik weet nu alleen nog niet wat ik dan wil verkopen,er komt ook altijd weer wat bij ,dus weet niet wat ik 7 juni mee neem. ik ben in iedergeval vooral geinteresseerd in western spullen,iemand daar wat van over???????

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 00:03

Uriah schreef:
ja zie ik kevin ook! als hij me in iedergeval wil zien,misschien had hij er toen al helemaal op gerekend! hihi! ik weet nu alleen nog niet wat ik dan wil verkopen,er komt ook altijd weer wat bij ,dus weet niet wat ik 7 juni mee neem. ik ben in iedergeval vooral geinteresseerd in western spullen,iemand daar wat van over???????

Hmm, zadel nodig? Ik heb er nog 1 in de aanbieding Haha!
Misschien komt Rina ook nog, die doet in western spullen dus bij haar genoeg keus, weet alleen niet zeker of ze komt want ze hebben net een grote boerderij in Duitsland gekocht.
Btw, in het andere topic mag je ook aangeven wat je nodig hebt hoor, kunnen mensen kijken of ze het toevallig hebben liggen.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:26

Ik zal eens naar het zadel kijken neem ik mn eigen western zadel ook mee,die is te groot of te klein ,ik weet het niet! hij glijd als een gek!!!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 00:23

Uriah schreef:
Ik zal eens naar het zadel kijken neem ik mn eigen western zadel ook mee,die is te groot of te klein ,ik weet het niet! hij glijd als een gek!!!

Je woont zo dichtbij, ik kan ook wel even met zadel langskomen hoor Haha! Maar ik heb je er een pb over gestuurd.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:59

Jawel, mijn vriend is vrij en mag mij begeleiden naar de BOKT-rommelmarkt. t@nja@, hou je zo een touwhalster (iets met blauw, cob maat) en het vorobrenghoofdstel apart voor me? Daar heb ik interesse in. Wat vraag je voro het voorbrenghoofdstel, die met goud?
Heerlijk, ik mag weer kopen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 20:51

Wat betreft de touwhalsters, dit zijn geen "gewone" toewhalsters, ze hebben een touw padding op de neus en andere modellen ook op het kopstuk.
Ik heb waarschijnlijk alleen een voorbeeld liggen in een ponymaatje, er zijn er wel meer onderweg maar ik haal ze uit het buitenland en het duurt ontzettend lang voor ik ze binnen heb.
Ik ben mij ook meer aan het richten op allemaal super klein spul dus grotere maten heb ik niet besteld maar op de snuffelmarkt heb ik een catalogus liggen van mijn handeltje (tenminste, als ik eindelijk eens tijd heb om dat ding af te maken) waar iedereen uit kan bestellen (tenminste, de mensen met geduld dan...) daar heb ik wel wat foto's in staan en natuurlijk heb ik nog wel een voorbeeld (maar dan in een kleine maat) hangen mits die dan nog niet verkocht is.

Belker, over het voorbreng hoofdstel pb ik je wel even.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 08:00

Hehe Haha! Ik denk dat ik toch de catering kom verzorgen. Ik had op die dag een endurance-wedstrijd (Zelhem) maar aangezien die wedstrijd niet doorgaat vanwege de vogelpest heb ik vrij die dag Haha!

Dus.... ik sta klaar met de bbq en een bar voor uw natje en uw droogje Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 10:32

Yes!!!! Daar ben ik weer erg blij mee (en velen met mij denk ik)
Ik ben niet blij met de vogelpest, integendeel, maar het komt nu dan toch wel goed uit, geluk bij een ongeluk!
Komt Karin dan ook nog naar de snuffelmarkt?