aha, ach we proberen het gewoon!! Ik zie wel, wij gaan 3 dagen, maar ik denk dat de appies ook wel kans maken! Dus er is een stand- en een showprijs???
Paulien
Geplaatst: 10-10-02 11:25
ik kom zaterdags samen met me Nichtje Diana.
HHD_Foto
Geplaatst: 10-10-02 11:31
Ja, er is een stand en een show prijs. Op zich is dat best leuk, maar of het nou zo belangrijk is .... ? Verleden jaar hadden wij absoluut een saaie stand qua uiterlijk, maar onderling was het erg gezellig en het was constant druk bij onze stand.
Degene die verleden jaar de 1e prijs won met de stand (ik kom niet meer op de naam van die paarden ) had een enorm mooie stand, maar het viel me op dat er erg weinig mensen bij hem kwamen voor info. Het ligt er gewoon ook erg aan welk ras de mensen aanspreekt.
Wat dat betreft zit je met een Fries, Tinker of Shire altijd goed. Zeker als je een paard bij de stand hebt staan. Je wint dan misschien wel geen prijs met je stand, maar je promoot je ras wel enorm goed .
Nimber
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 11:34
Met de groningers ook hoor wij hadden ook altijd een saaie standmaar Lodewijk heeft een keer met Graaf samen (2 van die grote tanks in 1 mini boxje) naast de stand gestaan. Er was file vorming van fotograven etc en we hebben 7 kopers gehad 4 voor lodewijk en 3 voor graaf haha.
Dit jaar maken wij een hele boerestal van onze stand. Niet mooi en niet iets om in de prijzen mee te vallen maar toch wel leuk.
Onze show.. tja ik weet niet misschien dat die kans maakt op een prijsje *hoop hoop*
Ik wil ook naar de pennydagen! en naar hardenberg ga ik zekerweten want ik ben dan ook nachtbewaking bij de stallen hihi
Karin
Geplaatst: 10-10-02 11:40
Kim, wanneer is die show in Hardenberg?
liberty
Geplaatst: 10-10-02 11:43
waren het vorig jaar geen paarden uit Oostenrijk ofzo?? Ik ga wel Magpie weer in de stand zetten, een echte Engelse New Forest die in het wild gelopen heeft En heb weer nieuwe foto's. Voor de rest weet ik het allemaal nog niet. De NF stand van vorig jaar was een beetje saai, weinig aangkleed, maar dat word nu beter
wat is er in hardenberg te doen dan?
Kirsten
Geplaatst: 10-10-02 11:50
Ik kom waarschijnlijk ook. Ligt ook een beetje aan Suzan. Het lijkt me wel erg leuk!
Maaike
Geplaatst: 10-10-02 12:00
Karin Hardenberg is in maart weer
Marjolein
Geplaatst: 10-10-02 12:13
hardenberg is volgens mij half maart. Men en ruiter heet het. vorig jaar was het een leuke show. Heb toen ook krack c en salinero van dichtbij gezien. was erg leuk evenement. en de pennydagen zijn ipv paard en koets. en lin mag mee. tralalalalalalala me is heppie.
liberty
Geplaatst: 10-10-02 13:29
pennydagen gaan we ook heen, ga zo weer ff bellen met hun
liberty
Geplaatst: 10-10-02 18:41
het is nog niet helemaal zeker of we ook de stand gaan doen, weet ik na het weekend wel 100% zeker.
Nimber
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 12:08
pffff ik heb er zin in! gaat wel heel vermoeiend worden en de nodige drank gaat ook mee. We gaan assie dronken voeren nml
Maarten
Geplaatst: 11-10-02 13:16
oh god, de dames gaan weer aan de alcohol bij een paardenevenement hoor!! Dat beloofd wat Hummm... nu kom ik zeker niet langs!!
HHD_Foto
Geplaatst: 11-10-02 15:02
JIPPIE !!!!! Het wordt dus een echt feest !!
Waarom moet Assie dronken worden ? Ik weet alleen dat ik aan de drank moet om te kunnen slapen , dus dat is "medisch" verantwoord .
Hebben jullie al gespaard en je verlanglijstje klaar ?? Het zal wel weer een duur weekendje worden , maar ik heb er hartstikke veel zin in.
Marjolein
Geplaatst: 11-10-02 17:54
ben ik blij dat ik er snachts niet bij ben. al die dronken paardenmiepjes heb er nu al zin in om jullie wkakere hoofden zondag ochtend te zien
assie
Geplaatst: 11-10-02 19:23
Nimber schreef:
pffff ik heb er zin in! gaat wel heel vermoeiend worden en de nodige drank gaat ook mee. We gaan assie dronken voeren nml
Huh wat?? Ik?? Neeeeee joh , dat gaat echt niet lukken hoor, ik ben heel koppig (of het gaat juist heel goed lukken omdat ik na 3 slokjes al zat ben volgens mij )
Moet ik dan trouwens weer in dat boerenpakkie op de stand staan? Of hoeft dat niet
Yeeuh ik heb er ook zin in
Pff.. mij dronken voeren.... *bibber*
liberty
Geplaatst: 11-10-02 19:48
hihihi, maar mij gaan jullie ook niet dronken voeren he? Anders blijf ik zaterdagavond ver van jullie weg
Nimber
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 20:41
haha Linda je kan niet vluchten gnagna we gaan weer lekker feesten iig 's nachts
Ach marjo de afgelopen jaren zag het er zo uit: donderdag nacht slaap je amper van de stress: heb ik alles? is alles klaar? oja eerst werken 's morgens en ojee als het paard maar schoon is en de trailer in loopt want ze halen mij met paard op bij m'n werk.
De vrijdag is gaaf leuk eindelijk alle bekenden van de jaren ervoor begroeten onder genot van een drankje of 2,3,4/15 tegen half 2 nadat de paarden nog een keer van water zijn voorzien naar je luchtbed (en hopen dat je in het goede luchtbed stapt en niet bij 1 van de scholieren die de bewaking daar doen etc )
Om half 6 gaan de lampen aan voor zover ze uit zijn geweest voel je je half dood en dan begint het pas echt. Om 6 uur trekken de de bak recht en amper 10 min later komen de veegmachines door de hallen. Paardjes verzorgen beetje herleven met thee of warme choco en tegen de tijd dat je je kleren weer aan hebt en de wallen hebt weggewerkt met veel make up is het 10.00 en gaat de beurs open. om 22.00 gaan de laatste mensen eindelijk weg en loop je op je tandvlees. Bij de gedachte aan drank val je dood neer. iedereen heeft nog flink feest al is dat al snel afgelopen omdat ze eigenlijk net zo dood zijn als jij en eindelijk om 1 uur val je dood en doodmoe inslaap. De zondag begint het weer om half 6 maar nadat je je omdraaid slaap je weer verder want je bent te dood! Helaas de paarden moeten water en voer dus om 7.00 echt opstaan. Je kan amper op de blaren die al op je blaren zitten lopen maar goed om 18.00 vraag je je af of je knettergek bent en zeg je dat je nooit meer blijft slapen en voortaan maar 1 dag wil doen. nadat de stand afgebroken is kun je eindelijk naar huis om 22.00 staat alles weer op stal en kun je in bed. Je bent te moe en kunt niet slapen helemaal omdat je na 3 dagen eindelijk hebt kunnen douchen en zo schoon dat ben je niet meer gewent.
vervolgens heb ik 2 weken vakantie nodig om weer een beetje mens te worden en een half jaar later heb je weer vreselijk veel zin in de nieuwe P&K omdat het zo geweldig gezellig is het kramperen te gek is en je zoveel leuke nieuwe mensen leert kennen... kortom waarom zou je niet gaan
liberty
Geplaatst: 11-10-02 20:57
hiihi, dat word leuk Het is nog niet helemaal zeker of ik blijf Moet wel iets hebben om te slapen, misschien gaan all 2 de veewagens wel mee naar huis, en dan is me bed weg
Ik zie wel
HHD_Foto
Geplaatst: 11-10-02 21:16
Zoals jij het opschrijft Kim, dan heb ik er nog meer zin in. Vergeet het beroerde eten niet . Daar moet ik echt iets voor verzinnen.
Dit jaar kunnen alle slaperds mooi meeten tijdens de standhoudersborrel, die vond ik verleden jaar knap saai (behalve dat we daar Eduard voor de 1 e X ontmoetten , komt hij trouwens ook weer ?). Daar kun je tenminste rustig kletsen, zonder dat iemand zo nodig weer een show moet rijden ofzo .
Nimber
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-02 08:27
haha Eduard rijd ook mee in de show maare die komt ook weer en dat eten..? Had ik al verteld dat Eduard probeerde een ei te koken in mijn waterkoker? maare ik was ook bij de standhoudersborrel was nog een ramp om terug te komen naar de stand omdat alles op slot zat maare dat borrelen gaat goed komen haha
LadyMadonna
Geplaatst: 12-10-02 09:35
liberty schreef:
waren het vorig jaar geen paarden uit Oostenrijk ofzo??
Dat waren de Norikers, staan wel in nederland, maar is een oostenrijks ras
HHD_Foto
Geplaatst: 12-10-02 11:29
Ja, Norikers, die waren het !
Het was trouwens niet alleen een probleem om van de borrel naar de stand te komen. Wij hebben er de volgende dag 3 kwartier over gedaan om van de stand naar de paarden te komen om ze te verzorgen. Alles zat op slot (lekker idee als er brand uit breekt ) en we werden door het personeel van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik hoop dat dat dit jaar beter is geregeld !
Nimber
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-02 11:49
mhhh hadden wij geen last van trouwens ? we lopen altijd in en uit naar de stallen omdat ik ze perse met water wil hebben.
Het is trouwens bekend welke ruiter er de zaterdag komt!!!: ANKY! ben benieuwd welke ze mee neemt!
assie
Geplaatst: 12-10-02 12:29
Komt Anky?? Wat GAAF! Ik heb er nu nóg meer zin in Tralalalaaaa Fun fun fun!
Hmm, ik moet dat verhaal van Kim alleen niet teveel lezen, want anders durf ik niet meer