Deelnemers boktrit 23 maart Gasselte

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:10

Moet ik op mijn eigen paard ook en cap op, heb ik dus niet Bloos
Wel een stoere (rode) fiets helm of een oude cap zonder bandje eronder of m´n M.E helm Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:12

Wat voor een maat heb je ?? Dan kanje er misschien een van mij lenen ?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 23:00

Ik neem ook wel wat caps mee.. wellicht zit er een goeie tussen, maar je kunt daar dacht ik ook caps lenen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 19:09

nou, vooruit dan maar , heb zaterdag in Amersfoort toch maar een champignon gekocht VRESELIJK
maar wel veilig\hihi hij heeft ook luchtgleufjes en is een lichtgewicht Haha!

Dees

Berichten: 18944
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 10:55

OE oe oe oe....

NOG 5 NACHTJES SLAPEN!!!! *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 16:38

Volgens mij slaapt Dees al nachten niet meer, maar okee Gaaaap *LOL*
Kayla gaat niet meer mee, die kan niet.

Dus het enige we moeten alleen nog weten of het groepje Dorée, Obsession en Nathalie meegaat. Maaike gaat sowiezo mee, alleen met of zonder eigen paard hangt dan weer van Obsession af.

Kitty

Berichten: 7707
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 17:27

En ik kan waarschijnlijk niet blijven eten.
Dus waarschijnlijk ga ik alleen mee met de rit... Huilen

Dees

Berichten: 18944
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 11:01

Ik doe inderdaad geen oog meer dicht!

Nog VIER slapeloze nachten te gaan..... Gaaaap

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 23:41

Ik heb helaas een hele vervelende mededeling Verdrietig ik heb met pijn in mijn hart besloten om toch maar niet mee te doen zaterdag. Het zit namelijk zo: ik heb een behoorlijk gevoelige plek aan de rechterkant van mijn rug waar ik soms ontzettend last van heb. Het komt niet vaak voor, maar als ik er last van heb dan kan ik een week niets, maar dan ook niets meer doen. Ik kan dan niet eens staan of zitten. Afgelopen zondag heb ik een buitenrit van een uur gemaakt met Jelka. Ze liep weer fantastisch en had er zin in, maar ik merkte helaas aan mijn rug dat deze weer op begon te spelen en zeer begon te doen en ik was als de dood dat ik er weer zo'n last van zou krijgen en dat ik weer een week plat moest. Ik durf gewoon niet het risico te nemen om weer zo'n 'blessure' op te lopen doordat ik zaterdag zo'n lange rit ga maken. Ik vind het echt superjammer en ik had me enorm verheugt op de kruising Haf-Fries, maar ik durf het echt niet aan. Ik wil die pijn niet nog een keer hebben Huilen

Ik stel er echter wel iets tegenover dat jullie mij moeten missen: ik ben van plan om een nog uitgebreider diner in elkaar te zetten met een voorafje e.d. daar heb ik dan mooi de tijd voor namelijk. Staan en dat soort dingen is namelijk geen probleem op dit moment. Ik kom uiteraard wel kijken bij de start. Ik ben wel benieuwd naar alle gezichten. Daarna ga ik flink boodschappen doen....

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 10:48

Maarten, wat jammer dat je niet meegaat Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Zijn de starttijden van Obsession al bekend?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:44

Ja ik moet om kwart voor tien starten dus ik denk dat ik het allemaal niet ga halen!
Ik vind dat doree wel moet gaan dus misschien kan zij dan met lia (ilindra)meerijden? Zondar paard dan hoor. Nathalie gaat ook niet mee.
Hoe laat moet lis uiterlijk weg? Want dan kan ze vast do wel meenemen.
Ze kan om tien uur wel weg als ze mijn proefje heeft voorgelezen.

Maar maaike je kan dus met pony mee.

Veel plezier allemaal zaterdag en ik eis natuurlijk een uitgebreid verslag incl foto's!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:10

Maarten schreef:
Ik stel er echter wel iets tegenover dat jullie mij moeten missen: ik ben van plan om een nog uitgebreider diner in elkaar te zetten met een voorafje e.d. daar heb ik dan mooi de tijd voor namelijk. Staan en dat soort dingen is namelijk geen probleem op dit moment. Ik kom uiteraard wel kijken bij de start. Ik ben wel benieuwd naar alle gezichten. Daarna ga ik flink boodschappen doen....


Ga me even lekker zitten maken met een diner waar ik niet aan mee kan doen Huilen Plaagje!!!! Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:14

Maaaarten wat doe je ons aan Huilen Huilen . Maare dat betekend dat jij me niet kan helpen met het pesten van de aapjes ?? Wel tof dat je bij de start bent.

Misschien moet je marco even overhalen zodat hij je komt helpen met het eten voorbereiden Kwijl Kwijl .

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:32

nou dames word lekker druk in de auto
ik kom er ook lekker bij met mijn dikke kont! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 17:01

Hey jammer Maarten, Nathalie en Obsession dat jullie niet meer meegaan.
Dorée, jij? Verdrietig Pleeeease? Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 17:08

Ohja, mensen, de eerste weerberichten voor het weekend zijn binnen!!! Lovers

Afbeelding

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 17:32

Whaaaaaaaaaah super!! Ik wil VEEL zon!! Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 18:17

En een lekkere dikke trui aan, of een jas, da's nog even de vraag. Maar geen regen in ieder geval Lovers Cool

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:59

Ja ik kan dus mee. Alleen is het nu de vraag of mijn portemonnee het gaat trekken om mee te rijden!
Ik ga nl na Maarten met Naz mee naar Grunn en zondag moet ik met de trein naar Adam en 's avonds weer naar A.
Ik ben behoorlijk blut op het moment, dus dnke niet dat dat dan goed gaat komen! Ik wil wel heel graag!
Maar ik kom dan wel met Ilindra mee (als het mag van haar natuurlijk!) en kijken bij de start, en Maarten is het dan een goed idee dat ik daarna met jou meelift naar jouw huis om je te helpen bij je dinervoorbereidingen??? Vind ik ook superleuk namelijk! Dan vind ik mezelf iets minder zielig dat ik niet meerijd! Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:14

Leuk dat je toch mee gaat Dorée!
Ilindra, ik kan dan dus met jou mee rijden met Sarah? Ik PB je nog wel even.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:21

ja! Ik wil jullie niet missen natuurlijk! En als ik niet zou komen, zou Nienke me gaan wurgen! (eigenlijk wil ik helemaal niet, maar doe dit onder dwang Tong uitsteken )
Bovendien wil ik heel graag Maartens huisje zien en ga daarna ook al mee met Nienke naar Grunn (pas maar op Grunn, je wordt onveilig gemaakt door 2 bepaalde iemanden! Knipoog )

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:25

Precies, want je MOET wel mee naar Groningen!!! Maar dat is de after-after bokt meeting Knipoog

Ik heb er iig echt heel erg veel zin in!!!! Lachen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 23:22

Hmmm.... ik merk het wel weer. Wordt weer supergezellig, helaas helaas rij ik niet mee... maar goed... ik kan me weer flink uitleven op het diner (sorry Marjolein!! Verdrietig ) en ik kan idd hulp gebruiken Doreé!! Dan mag jij mee om boodschappen te doen, maar dat sluiten we wel even kort via pb :p

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 03:04

Uhm, is dat wel verstandig?
Doree in de keuken Knipoog ?
Heb volgens mij juist gelezen dat dat geen goede combinatie was Haha! , kijk de topics nog maar weer even na.
Dus volgens mij moet Maarten oppassen, hihi, of haar alleen super makkelijke dingen laten doen die echt niet fout kunnen gaan.

Sorry Doree, maar als toch iedereen jouw altijd al pest, maakt een meer of minder toch ook niet uit Sigaar en ik kon deze opmerking echt even niet voor me houden.

Grtz Marije

Kitty

Berichten: 7707
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 09:11

Maar Naz en Doree, ik kan dus niet voor vervoer zorgen omdat ik toch niet mee eet....

Solly...