Nog eens meeting in De Achterhoek?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke datum komt jullie het beste uit?

zondag 10 februari
4 (100%)

Totaal aantal stemmen: 4


hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 12:06

Hier volgt een route beschrijving:

Manege Stroombroek
Braamweg 7
Braamt Gelderland
Tel 0314-683442 (voor als je de weg kwijt bent)

Vanaf snelweg A-18 afslag doetinchem, richting Zeddam 's heerenberg, bij de 2e rotonde rechtsaf braamt in, volgt doorgaand verkeer bij kerk rechtsaf, 1e weg links Braamweg = onverhardeweg na ca. 600 mtr links af staat op hek bordje manege.
Voor eventuele andere routebeschrijvingen s.v.p. bellen met 0314-355746 (overdag) of 0314-340706 's avonds.

Willen jullie mij een PB-tje sturen zodat we weten hoeveel Bokkers we kunnen verwachten Party!!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 13:30

Ok, er zijn dus drie Bokt-paarden aanwezig; Joyce en Lynn en Buster!
Nog ff een huishoudelijk vraagje; zijn er ook Bokkers wie dan hun digitale fotocamera meenemen? Dat is wat handiger dan mijn gewone ding, waarvan het eeuwen duurt voor er foto's op Bokt staan...
Als het goed is komt Hanna snel met een lijstje van mensen die dan komen (als jullie pb-en, dus wel doen hè!!!)

Hobbelpony

Berichten: 184
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 16:12

Jaaaaa!!!!!!
Volgende keer wil ik ook mee!
Geweldig goed plan, alleen kan ik deze keer niet komen... Boos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:00

Dat zou erg fijn/leuk zijn Ikke! laat je ff weten of het kan?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:00

Misschien gaat Nathalie dan ook mee, als dat kan???

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:26

Ik zou ook wel graag meewillen, weer lekker veel nieuwe bokkers meeten Party!!

Zou ik dan ook met jou mee kunnen rijden gery? ik vouw me wel op in de disco achterin, of kom je met de bus Knipoog ?

Is het nou de bedoeling dat we allemaal gaan rijden? of gewoon meeten en gezellig soep en broodjes enz gaan eten Verward Vind het allebei leuk

En ik beloof dat ik de allergrootste (nouja, bijna dan) boktverslaafde meeneem(lees: meesleur) Sypheron, heb ik tenminste een brede rug om me achter te verschuilen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:32

Nou jullie horen het he....ik kom dus ook misschien Tong uitsteken, als het aan assie ligt iig wel. Moet wel ff kijken of ik op die dag niet iets heb. Wat gaan we trouwens doen?

ikke

Berichten: 37653
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 00:26

Woest plan aan mijn bein ontsproten: Bungalowtje huren en er een boktweekend van maken. Idee?

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 11:00

He gezellig brabant en limburg komen ook, hoe meer bokker hoe meer vreugd zeg ik maar.
Het is niet de bedoeling de eerste keer al te gaan rijden, we willen wel op korte termijn een boktrit organiregelen in het Monferland.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:11

Gezellig. Dat wordt dus al een grote groep.
Ik ben ook van plan om te komen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 15:40

oke wanneer is het nou precies?
gezellig dat er ook brabo en limbo's komen...
als het goed is rij ik ook met dorine mee maar weet het niet zeker anders kom ik met de trein en moet me iemand daar maar oppikken ofzo

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 19:18

Hallo!

Ik las net dat we een keer een rit gaan maken in Montferland! Heel leuk!
Want mijn paardjes gaan verhuizen en dat is dicht bij dat bos! Ideaal!
Komt er nog een lijstje met wie er allemaal komen en wat we precies gaan doen!?!?!

Greetzzzz Linda!

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 21:06

Jaaaa! Gery! Supergoed idee! Dat plakken we er dus gewoon achter aan Party!! . Met z'n 5'en (zoveel komen er nu uit limboland/brabant (kim, nathalie, ik, gery en sypheron) ) in 1 blokhutje Haha! Pling
Dat wordt lol!

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:37

als het kan dan wil ik ook wel mee
kan Robin alleen niet meenemen Verdrietig
en ik rij ook nog niet zo heel lang. Frusty Frusty Frusty
dus dat word dan denk ik moeilijk Verward
verder als ik een datum en wat meer info daarover die dag zou hebben kan ik vanalles gaan regelen. Lachen
maar dan wil ik wel ff weten.
is eht dan wel veratandig om mee te gaan,
want jullie zeggen al dat je ervaren moet zijn om op een gehuurde pony te rijden??

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:41

Even over 17 februari, Ik kan ook wel komen. Gezellig!!!!!
Wie weet al wat,wanneer, enzo????
Haha!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 19:51

ff voor de duidelijkheid:
Datum: 17 februari 2002
Locatie: Manege Stroombroek
Plaats: Braamt (Gld) routebeschrijving staat in topic)
Tijd: ? , nog niet helemaal besloten, ik ben om 12 uur met Buster aanwezig omdat ik het niet te laat kan maken ivm wandelen in duisternis...
Verder nog iets? pb mij of 'Hanna'

Groeten, Nadia

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:24

Ik vind dat er een leeftijd bovengrens moet worden vast gesteld voor deze meeting. Ik denk zelf aan maximaal 26 voor een man, tenzij je vergezeld bent van een partner!! Als je namelijk als 26 + alleen komt tussen allemaal (hele) jonge mensen, dan hang je er toch alleen maar bij........

Maar ja wie ben ik.

ikke

Berichten: 37653
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 20:43

Prima schreef:
Ik vind dat er een leeftijd bovengrens moet worden vast gesteld voor deze meeting. Ik denk zelf aan maximaal 26 voor een man, tenzij je vergezeld bent van een partner!! Als je namelijk als 26 + alleen komt tussen allemaal (hele) jonge mensen, dan hang je er toch alleen maar bij........

Maar ja wie ben ik.


Fijn, dank je wel. Maar ik ben dus niet van plan me daar iets van aan te trekken. Je zult het met een ouwe sok van 38 moeten doen. Bovendien rijden er een fors aantal mensen met mij mee, die ontzeg je dan ook toegang. Ik weet heel zeker dat dat je niet in dank wordt afgenomen.
Hoe dan ook, ik kom toch, lekker puh. }>

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:48

verdorie ik kan niet komen Verdrietig
17 februari zijn de egwestelijke kampioenschappen hier in giesbeek voor de pony's springen en ik moet schrijven en groom spelen bij een vriendin van me vetje balen

Silvia

Berichten: 3273
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 23:15

Prima schreef:
Ik vind dat er een leeftijd bovengrens moet worden vast gesteld voor deze meeting. Ik denk zelf aan maximaal 26 voor een man, tenzij je vergezeld bent van een partner!! Als je namelijk als 26 + alleen komt tussen allemaal (hele) jonge mensen, dan hang je er toch alleen maar bij........

Maar ja wie ben ik.


Inderdaad ja, wie ben jij...... je woont niet eens in de Achterhoek dus waar bemoei jij je eigenlijk mee Verward
Blijkbaar ben je niet echt op de hoogte van de gemiddelde leeftijd op Bokt anders had je die opmerking niet gemaakt.....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 23:25

whahaha maximale leeftijd? neeeeejjjj dan heb ik geen vervoer Haha!
maar gerry, gaan jullie een weekend of een dag?
want een weekend gaat mij hekaals niet lukken *snotter*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:52

En hoe dachten we dat weekend dan te doen? Ik moet namelijk op zaterdag werken en dan ben ik pas rond een uur of zes ofzo klaar.... Of was er een ander idee?

Esther

Berichten: 4147
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:29

Handig die maximale leeftijd, denk dan dat meer dan de helft niet meer mag komen.
Bovendien je bent zo oud als je je voelt.

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:37

Ik vind het ook een beetje vaag Verward
Als een al wat ouder iemand tussen allerlei jongelui wilt rondlopen moet die dat zelf weten!
Dat vind ik tenminste Party!!,
want Bokt is niet alleen voor jongelui, maar voor mensen van alle leeftijden toch Verward
Dan vind ik dat je geen onderscheid moet maken met Bokt meetings! Party!!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:41

ikke"]
[quote="Prima schreef:

Ik vind dat er een leeftijd bovengrens moet worden vast gesteld voor deze meeting. Ik denk zelf aan maximaal 26 voor een man, tenzij je vergezeld bent van een partner!!
Maar ja wie ben ik.



Fijn, dank je wel. Je zult het met een ouwe sok van 38 moeten doen. Bovendien rijden er een fors aantal mensen met mij mee, die ontzeg je dan ook toegang. Ik weet heel zeker dat dat je niet in dank wordt afgenomen.

[/quote]

Ikke, ik (?) moet Prima hier toch een beetje gelijk in geven. Niet wat jullie allemaal betreft, maar er is er hier één die ik absoluut niet vertrouw in het bijzijn van kinderen. En ik denk dat ik de zelfde persoon in mijn hoofd heb als Prima.

Sorry dat ik me er mee bemoei hoor!

Mischien was die maximum leeftijd geen goede uitdrukking, maar is het beter te beschrijven als een meeting voor mensen die ECHT iets met PAARDEN en PONY'S hebben. (En Sypherion dan he...)

Dit zal me weer een hoop gezeik opleveren, maar doe dit dan via een PB, en dan leg ik het je wel uit! Verpest er niet dit topic mee.


Frank