Clinic door dressuurruiter in de omg.van Den Bosch

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25164
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:36

Maar DPB, ik snap wel dat dat een frustratie van je is, maar is het dan nodig hier zo in dit topic over te keer te gaan?
Ik vind het erg jammer dat je het op deze manier verpest voor de M/Z ruiters. Dit topic krijgt nu een hele negatieve wending, wat helemaal niet nodig is.
Zoals Griebels al zegt: organiseer dan zelf wat in plaats van hier je negatieve energie in te steken. In die tijd had je misschien al aardig wat ruiters kunnen benaderen of ze wel bereid zijn een clinic voor B/L ruiters te geven. Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:14

Nou Fitzroy... De M/Z ruiters hoeven niet bang te zijn, voor hen toch meer dan genoeg aanbod zou ik zo zeggen.

Verder heb ik absoluut geen last van negatieve energie, tenzij jij het neertikken van je mening als negatieve energie bestempelt... tja, daar kan ik dan niks aan doen.

Mijn mening is overigens gebaseerd op het B/L verhaal dus ik weet waar ik over praat.
En nogmaals, geen enkele ruiter is bereid tijd en energie in een in hun ogen matig presterend ruitertje te steken, tenzij je dus met abnormale bedragen over de brug komt.

Anyway, ik zal mijn mening hier verder niet ventileren.

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:04

Ik heb, als het nog doorgaat, wel interesse om te kijken. Rijden sowieso niet, erg aan de prijs en starten L1.
En over dat de bekende ruiters het niet zien zitten: ik heb clinic gereden bij bart bax toen mijn ponytje nog nagenoeg groen was, was voor mij nog gratis ook.
Maar kan we wel iets bij voorstellen dat je een grens trekt, heb bij de clinic van Anky, Edward Gal, enz.in Vught gekeken naar een combinatie die het erg leuk vond maar gewoon nog niet genoeg kon rijden zodat het publiek er niets van kon leren.

Olrike: ik vind het dapper dat je bij je mening blijft en vind ook dat die maar geaccepteerd moet worden, je hebt er ook je redenen voor. Als er toch nog iets georganiseerd wordt, ik wil wel toeschouwer zijn.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 01:37

haike schreef:
Maar kan we wel iets bij voorstellen dat je een grens trekt, heb bij de clinic van Anky, Edward Gal, enz.in Vught gekeken naar een combinatie die het erg leuk vond maar gewoon nog niet genoeg kon rijden zodat het publiek er niets van kon leren.


Verward Een clinic is toch voor de ruiters om iets te leren, niet voor het publiek..? Scheve mond

silco
Berichten: 130
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: N-B aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:04

Ik denk dat het juist interresant is om niveau verschil te laten zien.
Ik heb zelf gelest bij Tineke bartels, en dan is dat juist mooi om te zien hoe een paard kan veranderen.

En het maakt toch niet uit, je kunt niveau's appart houden en ik denk dat nog veel M/Z ruiters veel kunnen leren van een B-les!!!!! Dan gaat het om DE BASIS!!
*LOL*

ik doe dr zelf niet aan mee, ik heb dat met mijn andere paard gedaan, en als ik van zoiemand les wil dan ga ik daar wel heen. Aan die korte tijd voor veel geld heb je niks!!!

Maar suc6 dr mee!!! OK dan!

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:57

Het is echt niet zo dat het niet interessant is om naar een B of L ruiter te kijken die goed word geholpen. Ik vind het juist leuk om te zien hoe zo iemand naarmate de clinic vordert verbetert. En het is echt niet zo dat die "tineke's en anky's " dit ook niet interessant vinden om te doen hoor! Dat geloof ik ook zeker niet het word gewoon nooit georganiseerd dus zoals hier eerder in dit topic staat organiseer er zelf eentje! Er zijn heus nog wel meer goeie ruiters in dit land die dit dan wel willen doen!

En DPB bedankt voor het verpesten van deze clinic voor de M/Z ruiters! Een M/Z ruiter hoeft ook niet perse super getalenteerd te zijn en ik doe ook heel erg me best voor wat ik bereik en werk er ook hard voor! Ik heb nog nooit aan een clinci mee gedaan dus ik zou dit ook heel graag willen meemaken! Ga je frustraties lekker ergens anders afreageren Stoom uit je oren

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 21:08

Pervinco"]
[quote="haike schreef:
Maar kan we wel iets bij voorstellen dat je een grens trekt, heb bij de clinic van Anky, Edward Gal, enz.in Vught gekeken naar een combinatie die het erg leuk vond maar gewoon nog niet genoeg kon rijden zodat het publiek er niets van kon leren.


Verward Een clinic is toch voor de ruiters om iets te leren, niet voor het publiek..? Scheve mond
[/quote]

Voor beide is het denk ik wel nodig dat het leerzaam is. Verder ga ik me hier niet over uitlaten, ik vind het een leuk idee en als het doorgaat wil ik mss wel komen kijken.

Sall

Berichten: 6761
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 09:55

Ik had het ook heel erg leuk gevonden, maar val geloof ik tussen 'wal en schip'... Met pony M2 gereden tussen de paarden en mijn nieuwe paard nog niet uitgebracht... waar sta ik dan??

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:44

Hoi, ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem............
Ik start maar weinig wedstrijden omdat ik (nog) geen rijbewijs heb en omdat mijn ouders paarden niets aan vinden.
Ik reed met mijn pony M, maar we waren qua oefeningen veel verder.......
Met mijn Friesje rij ik L maar qua oefeningen zijn we wel weer veel verder, omdat ik niet vaak start schieten de winstpunten niet zo op (zeker met die nieuwe promotieregeling) Wel heb ik alle winstpunten uit alle concoursen, dat zegt toch ook wel iets?????? Verward
Qua oefeningen kunnen we M starten......

Ik zou dus wel heel graag meedoen, dus als er nog plek is?????????

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:57

Er is niemand meer die iets organiseerd vanwege eerder commentaar.

Misschien een slotje om verdere verwarring te voorkomen.

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:47

Ok Lachen.