boktmeeting Eindhoven/Nuenen/Helmond!?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:14

AnnaBabs"]
[quote="Sk4t3r schreef:
profielnaam: AnnaBabs
Echte naam: Sk4t3r


Heej jatter Tong uitsteken

Weltrusten Solide!
[/quote]

Al veranderd! Schijnheilig Haha!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:16

Van waaruit vertrekken we nu?

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:17

ok overzicht:

Mensen die meegaan:
* Vonnie, (Yvonne) 19 jaartjes, Someren, voorkeur Geldrop
* Lenn, (Lenny) 17 jaartjes, Someren, voorkeur ik gok Geldrop.
* AnnaBabs (Anna), bijna 21, Eindhoven, voorkeur Geldrop
*Solide (ilse), 23 jaar, Lierop, voorkeur?
*Sk4t3r, Larissa, bijna 14, Nuenen, voorkeur Geldrop

Mensen die waarschijnlijk meegaan:

Spoekie, Petra, 14 jaar, eindhoven (voorkeur denk ik Geldrop)
Zilverster, Meike, 15, Helmond (voorkeur gok ik ook op Geldrop)
Fairie, Mireille, 15 jaar, Nuenen
Rainie, Paulien, 15 jaar, Nuenen
Lovesultan, Karin, 13 jaar, Nuenen
Pasja, Richelle, 14 jaar, Helmond
Laatst bijgewerkt door AnnaBabs op 12-08-03 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:18

Ik heb nog wat bij mijn bericht toegevoegd over mensen die meegaan!
Richelle zou denk ik wel mee willen Lachen

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:19

Mensen die waarschijnlijk meegaan:

Spoekie, Petra, 14 jaar, eindhoven (voorkeur denk ik Geldrop)
Zilverster, Meike, 15, Helmond (voorkeur gok ik ook op Geldrop)
Fairie, Mireille, 15 jaar, Nuenen
Rainie, Paulien, 15 jaar, Nuenen
lOvESuLtaN, Karin, 13 jaar, Nuenen
Pasja, Richelle, 14 jaar, Helmond

AAH! dan ben ik jongste Verdrietig Scheve mond

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:20

ik had richelle er al bijgezet Knipoog

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:21

Ik heb degene die al eerder interesse hadden een PB gestuurd over dit topic.

* Celine,
* Wilfredlover
* Spoekie
* Wenda

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:21

oke! is goed! Celine en Wilfredlover ken ik al uit dit lijstje *LOL*

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:22

Vonnie84 schreef:
Ik heb degene die al eerder interesse hadden een PB gestuurd over dit topic.

* Celine,
* Wilfredlover
* Spoekie
* Wenda


Top idee!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:23

Jeetje, ik ben maar eventjes weggeweest en dit topic is gewoon al mega gegroeid!

Oke, mijn gegevens

*Gera, 20 jaar oud (tenzij je het na 8 oktober houdt Knipoog ) en mijn voorkeur is denk ik ook Geldrop (maar Nuenen vind ik ook best). Geen voorkeur dus misschien

Ik weet niet hoe makkelijk Manege Meulendijks paarden verhuurt aan mensen die ze niet kennen (ze kennen mij wel). Ik rijd zelf altijd een route van een uur tot anderhalf uur, een route van 2,5 uur weet ik niet echt, tenzij ik alle routes aan elkaar plak Lachen (is ook een goede mogelijkheid natuurlijk). En wat is de bedoeling? Vooral stappen (om wat te praten met elkaar) of echt een serieuze rit? We zijn namelijk al met redelijk wat mensen en misschien dat dan veel galopperen enzo niet makkelijk wordt.

Ik heb trouwens ook gehoord van een rit, die hebben mijn ouders ooit gedaan maar ik nog nooit, naar een pannekoekenhuis in, ik meen, Someren. Daar zijn ook stallen bij. Je kunt daar dan heen rijden, daar je paard stallen en een pannekoek eten en na het eten en evt. natafelen ( *LOL* ) weer op de paarden stappen en terug gaan. Ik moet dan alleen wel een goede routebeschrijving vinden anders verdwaal ik dus mega. Of is iemand anders ook goed bekend op de Strabrechtse Heide en alles wat daar omheen ligt? Ik zal eens aan mijn ouders vragen waar dat pannekoekenhuis ligt en hoe die rit heet, misschien dat anderen er ook wat vanaf weten

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:25

gera schreef:
Ik heb trouwens ook gehoord van een rit, die hebben mijn ouders ooit gedaan maar ik nog nooit, naar een pannekoekenhuis in, ik meen, Someren. Daar zijn ook stallen bij. Je kunt daar dan heen rijden, daar je paard stallen en een pannekoek eten en na het eten en evt. natafelen ( *LOL* ) weer op de paarden stappen en terug gaan. Ik moet dan alleen wel een goede routebeschrijving vinden anders verdwaal ik dus mega. Of is iemand anders ook goed bekend op de Strabrechtse Heide en alles wat daar omheen ligt? Ik zal eens aan mijn ouders vragen waar dat pannekoekenhuis ligt en hoe die rit heet, misschien dat anderen er ook wat vanaf weten


Lijkt me ook heel leuk! maar moet je dan je eigen paard meenemen? want ik heb geen trailer en ook geen vervoer.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:26

Ik heb degene die al eerder interesse hadden een PB gestuurd over dit topic.

* Celine,
* Wilfredlover
* Spoekie
* Wenda

Zijn er van die lijst ook nog mensen die een paard moeten huren?????

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:26

Someren...dat is een beetje verweg! ik moet natuurlijk ook toestemming krijgen van mijn ouders enzo.. ben tenslotte maar 13 Haha! Scheve mond

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:27

Sorry voor dubbele post, de computer begon maf te doen.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:27

Vonnie84 schreef:

Zijn er van die lijst ook nog mensen die een paard moeten huren?????


Als ik vervoer heb, wat denk ik niet gaat lukken. Dan moet of Spoekie of ik een paard huren (ze is mijn zusje), en anders wij allebei. Zilverster moet denk ik ook een paard huren.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:28

Sk4t3r schreef:
Someren...dat is een beetje verweg! ik moet natuurlijk ook toestemming krijgen van mijn ouders enzo.. ben tenslotte maar 13 Haha! Scheve mond


Dan ga je maar met mij mee...ik ben volwassen en betrouwbaar(grinnik)

Ik vraag me trouwens af of we het record gaan breken met de meeste boktmeetingpagina's Haha!
Laatst bijgewerkt door AnnaBabs op 12-08-03 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:29

haha, ja Tong uitsteken maar ik heb dus ook een paard nodig...

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:30

Someren is best een eind rijden vanuit Geldrop (been there Haha!) Maar toen begonnen we vanuit Lierop, naar Geldrop en toen naar huis (someren dus).

Ik denk dat je uhmm he ik kom niet op de naam. Maar ik weet welk pannekoekenhuis je bedoeld. Er zijn daar alleen geen stallen, maar een soort stands zeg maar. Maar die van mij kan nog wel eens gaan hangen, dus ik blijf er liever bij, en dat is ook niet zo gezellig.

Wij hebben vorig jaar onze paarden in de stallen van Meulendijks mogen zetten (de manegepaarden werden eruit gejaagd, geen idee waarnaartoe eigelijk Haha!) en toen hebben wij even heerlijk gegeten.

Maar 2 uur rijden, met een half uurtje pauze.

En dan vooral stappen. Maar ik weet dat onze paarden even een 'sprintje' nodig hebben als ze zo met z'n alle zijn, omdat ze anders de hele weg dribbelen.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:33

toch maar Meulendijks dan? Volgens mij is dat voor de meeste het makkelijkst.

Oh ja en Forrest heeft een hele langzame stap..dat merk ik altijd als ik met anderen ga buitenrijden...de draf en de galop houd ie prima bij, maar de stap niet (pony van 1m33 he). Ik denk dat het het leukst is om veel te stappen, kunnen we gezellig kletsen. Maar zou dat dan een probleem zijn als ik steeds bij moet draven? Ik kan me voorstellen dat andere paarden dan mee willen daan doen.
Laatst bijgewerkt door AnnaBabs op 12-08-03 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:34

AnnaBabs schreef:
Als ik vervoer heb, wat denk ik niet gaat lukken. Dan moet of Spoekie of ik een paard huren (ze is mijn zusje), en anders wij allebei. Zilverster moet denk ik ook een paard huren.


Ik weet dat Solide ook geen vervoer heeft. Een paardentaxi zal wel een absurt idee zijn, maar ik dacht: niet geschoten, is altijd mis he Verward *LOL*

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 23:35

Meulendijks lijkt me zo goed ja *LOL*

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:36

een paardentaxi? haha bestaat zoiets??? anders is het misschien wel een optie voor mij en solide!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:36

Ja ik denk ook dat het Meulendijks wordt, op zondag 21 september (de dag van horse-event). Een rit van ongeveer 2,5 uur met een half uur pauze.
Met tot nu toe, ff tellen, 15 mensen (toch Verward) in de leeftijd van 23 tot 13 jaar.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:37

ja maar op de 21e kan ik niet mee

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:37

AnnaBabs"]
Lijkt me ook heel leuk! maar moet je dan je eigen paard meenemen? want ik heb geen trailer en ook geen vervoer.
[/quote]

Nee, je kan daar naartoe gewoon paarden van Manege Meulendijks meenemen. Ik heb namelijk ook geen eigen paard

[quote="Sk4t3r"]
Someren...dat is een beetje verweg! ik moet natuurlijk ook toestemming krijgen van mijn ouders enzo.. ben tenslotte maar 13
[/quote]

Tja, je rijdt daarheen, maar vanaf Geldrop en dat is toch niet ver weg voor je? (ik weet trouwens niet eens 100% zeker of dat pannekoekenhuis wel in Someren zit, hoor... woon al een tijd niet meer in Geldrop)

[quote="Vonnie84"]
Someren is best een eind rijden vanuit Geldrop (been there ) Maar toen begonnen we vanuit Lierop, naar Geldrop en toen naar huis (someren dus).
[/quote]

Ik ga het snel even navragen of het in Someren is. Maar het is inderdaad wel een rit van drie uur ofzo.. Of twee uur. Twee uur heen en twee uur terug.. moet je wel paarden voor zes uur lang huren ofzo als je ook nog een pannekoek wilt eten..

[quote="Vonnie84"]
Ik denk dat je uhmm he ik kom niet op de naam. Maar ik weet welk pannekoekenhuis je bedoeld. Er zijn daar alleen geen stallen, maar een soort stands zeg maar.
[/quote]

Volgens mij hebben ze er van die 'containerstallen' en twee van die balken waar je je paard gewoon aan vast kunt zetten. Maar de laatste keer dat ik er ben geweest is dik vier jaar geleden, dus er kan een hoop veranderd zijn

[quote="Vonnie84 schreef:
Wij hebben vorig jaar onze paarden in de stallen van Meulendijks mogen zetten (de manegepaarden werden eruit gejaagd, geen idee waarnaartoe eigelijk ) en toen hebben wij even heerlijk gegeten.


Naar de wei waarschijnlijk... lijkt me.