Meeting Noord Brabant ?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:41

Destinietje schreef:
Ik denk dat dat paardenwisselen niet werkt. Ik weet inderdaad dat je hier op sonniushof bij mijn weten paarden kan huren. Maarja, ik hoor het wel, als het niet in best is kan ik helaas niet mee...


ik ook niet, anders kunnen we samen n keer gaan rijden???

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:39

We kunnen ook een keer bij mij afspreken. Ik woon op 10 minuutjes stappen van de Loonse en Drunense duinen af. Echt geweldig hier Lachen

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 22:28

rinnie1982 schreef:
We kunnen ook een keer bij mij afspreken. Ik woon op 10 minuutjes stappen van de Loonse en Drunense duinen af. Echt geweldig hier Lachen


En hoe is het met de beesten bij jou in buurt ?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:33

Destinietje schreef:
Als het bij mij in de buurt is ga ik zeker mee! Mss dat bij het Joe mann leuk is? Als jullie dat kennen haha! Daat staat mijn pony binnenkort vlakbij dus dan kan ik zeker mee! Anders moet ik vervoer regelen, en ik ben er wel achter dat dat niet makkelijk is...:S


sorry, ff offtopic, komt ie dan weer bij esther te staan?
Ik had nog niet eens gezien dat je dat had geschreven maar goed.

Zonnetje81
Berichten: 18767
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:40

Sando schreef:
Ehh.. ik had het over savonds......hihii..... welke GEK gaat er nu om 6 uur sochtens rijden....


Uhhhh ikke dus Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:41

Als het goed is komt misty van de zomer een weekje op vakantie bij willem en jolanda, dat zit iig in de planning. Maar ik weet nog niet of dat allemaal doorgaat enzo, maar die afstand is ook wel te rijden voor mij, dus dan kan ik wel mee iig. En ik wil best een keer rijden hoor, alsik daar in de buurt ben.

Zonnetje81
Berichten: 18767
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:48

Uh bij sonniushof doen ze voortaan wel wat moeilijker maar als ik het vraag weet ik eigenlijk wel zeker dat ik het geregeld krijg hoewel het nu wel drukken tijden zijn....maar dan moet je op zondags gaan ofzo denk ik.
Die paarden lopen heel de zomer mee met de buitenritten........misschien zijn ze gehard????

Uh, xtostarlight.......bij ONS zitten ze wel die schijtbeesten dus als je bij ons voorbij komtmoeten ze er wel zijn. Hoewel ze zitten bij ons in de bomen bij de oprit en vliegen mee achter mijn paard aan. Daarbij heb ik een paard wat er absoluut NIET tegen kan.... dus omdat jij mooi in bewegingblijft valt het misschien mee maar je meot er toch wel zat zien. Of ze vinden mijn paard gewoon lekker Tong uitsteken.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:09

IK heb er hier ook veel last van marieke... en bij t joe mann daar zal t nog wel erger zijn.. Maarja, waar niet he.

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:42

vandaag ben ik weer ff de bossen in gegaan, bij ons valt het normaal wel mee, maar vandaag dus echt niet! terwijl het al 21.00 was, waren de bouwen er toch, en ik had ze ook nog ingespoten Boos! .
Weet niet hoe het aan jullie kant van brabant is maar in deze streek is het echt niet meer te doen.
Maar ik vind de BBQ een super idee! Daar kom ik iig voor! (Mischien te combineren met een hele vroege dauwtraprit }> Knipoog *LOL* )

Pauline
Berichten: 12191
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:57

Bij Sonniushof kan idd ook, maar tja....we zouden het bij De nieuwe Ark in mierlo kunnen vragen (heike?) ik heb daar niet zo'n goede contacten mee. Dat is dichter bij nog en kan ieereen op z'n eigen paardje blijven Lachen
Anders alleen maar bbq-en en wie wil rijden de volgende ochtend?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:42

Pauline schreef:
Bij Sonniushof kan idd ook, maar tja....we zouden het bij De nieuwe Ark in mierlo kunnen vragen (heike?) ik heb daar niet zo'n goede contacten mee. Dat is dichter bij nog en kan ieereen op z'n eigen paardje blijven Lachen
Anders alleen maar bbq-en en wie wil rijden de volgende ochtend?


De nieuwe Ark ligt vlakbij de STrabrechtse heide dus dat zou een optie kunnen zijn. misschien kan heike iets regelen en uiteraard zelf mee. MAar dan zitten we nog met die beroerde insecten.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:45

orionneke schreef:
Uh bij sonniushof doen ze voortaan wel wat moeilijker maar als ik het vraag weet ik eigenlijk wel zeker dat ik het geregeld krijg hoewel het nu wel drukken tijden zijn....maar dan moet je op zondags gaan ofzo denk ik.
Die paarden lopen heel de zomer mee met de buitenritten........misschien zijn ze gehard????

Uh, xtostarlight.......bij ONS zitten ze wel die schijtbeesten dus als je bij ons voorbij komtmoeten ze er wel zijn. Hoewel ze zitten bij ons in de bomen bij de oprit en vliegen mee achter mijn paard aan. Daarbij heb ik een paard wat er absoluut NIET tegen kan.... dus omdat jij mooi in bewegingblijft valt het misschien mee maar je meot er toch wel zat zien. Of ze vinden mijn paard gewoon lekker Tong uitsteken.


ja dat stukje vanaf ons naar de st oedenrodese weg is wel erg, vooral dat stukje in jullie straat met die sloot aan het eind, maar starlight krijgt al het hele jaar knoflook, ik doe een vliegendeken op en spuit dr helemaal in.
Echt last heeft ze er niet van, ikke meer want ik wordt wel gestoken

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:13

Ik wil wel mee als ik geen wedstrijd heb!! De tijd en plaats maakt mij niet uit, mijn moeder brengt mij waarschijnlijk toch wel Lachen
En die BBQ, lijkt me helemaal leuk!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:53

Nieuwe Ark en Strabrechtse Heide hmmmmm dat is niet echt bij elkaar!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:44

Branca schreef:
Nieuwe Ark en Strabrechtse Heide hmmmmm dat is niet echt bij elkaar!

volgens heike ben je zo in de bossen en kun je via die bossen naar de strabrechtse heide.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 11:32

ik was gisteren om 21.00 uur Peru aan het longeren.....
Kon dus mooi naar binnen, werd helemaal lekgestoken !!

Het plannetje gaat in duigen vallen denk ik...... Huilen

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:34

Pauline schreef:
Ik wil wel mee naar de Strabrechse Heide om 6.00 u in de ochtend. s'Avonds zitten er juist meer beesten dan in de ochtend. Dauwtrappen dus Tong uitsteken
Idee: verzamelen bij ons en evt ander adresje, de dag vantevoren, en dan de volgende ochtend gaan. Mag bij ons logerenb dan hoor


Dat wil ik ook wel! Tenminste als jullie het niet erg vinden als er een hengst meegaat Haha!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:35

Branca schreef:
Nieuwe Ark en Strabrechtse Heide hmmmmm dat is niet echt bij elkaar!


Dat is toch niet zover hoor...
en als we 's ochtends heel vroeg gaan dan is er toch nog geen kip op de weg Knipoog

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 14:14

nee, maar dan ga ik niet mee, ik kan moeilijk om 5 uur op stal staan, onmogelijk.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:16

Nieuwe Ark --> Strabr Heide is even ver als vanaf rand Nuenen naar Helmond! En dan ben je er pas...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:58

klinkt wel heel leuk!maar vergeet niet dat tussen 9&10 's ochtends de bouwen er weer massaal zijn!

dus als je dan een flink eindje moet rijden voor je bij de strabrechtse heide bent, kan je gelijk weer terug, want vanaf 9 uur zijn de bouwen actief, en vanaf 10 uur wordt je gillend gek van die beesten!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:23

ik zie het niet meer zitten met die rit hoor. Paardrijden in nederland is onmogelijk in de zomer.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:29

Desiree schreef:
ik zie het niet meer zitten met die rit hoor. Paardrijden in nederland is onmogelijk in de zomer.


ik heb er helemaal nog niet zoveel last van, als je jezelf inspuit en je paard natuurlijk ook een een vliegendeken opdoet gaat het toch wel?
Bij mij valt het iig best mee, alleen op sommige stukken zit je in zo'n zwerm maar na 50 meter (of minder) zijn die ook ineeens weer weg. Ik moet zeggen dat starlight ook wel erg stinkt met dat spuitspul Haha!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:06

Pfff....ik ben gisteren eventjes weg egweest rond 6 uur, en het viel hardstikke mee daar, ik had mn paard niet eens ingesmeerd, alleen maar een vliegendeken en daar was het handig mee te redden, en de terugweg wat zal het zijn...uurtje of half 8, was het echt MAKKELIJK haalbaar, maargoed dit is natuurlijkw eer aan de overkant van brabant Tong uitsteken

Zonnetje81
Berichten: 18767
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:44

xtostarlight"]
[quote="Desiree schreef:
ik zie het niet meer zitten met die rit hoor. Paardrijden in nederland is onmogelijk in de zomer.


ik heb er helemaal nog niet zoveel last van, als je jezelf inspuit en je paard natuurlijk ook een een vliegendeken opdoet gaat het toch wel?
Bij mij valt het iig best mee, alleen op sommige stukken zit je in zo'n zwerm maar na 50 meter (of minder) zijn die ook ineeens weer weg. Ik moet zeggen dat starlight ook wel erg stinkt met dat spuitspul Haha!
[/quote]

Ik denk dat het er ook aan ligt hoe gevoelig je paard ervoor is. En ik rijd bijv dan heel de tijd in het zelfde stuk dat scheelt waarschijnlijk ook.
Ik vind trouwens met een vliegendeken rijden in de bossen levensgevaarlijk maar dat zal wel weer een kronkel van mij zijn.....