Six Flags in de herhaling op 28 juni???

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 07:41

Romkabouter schreef:
ohoh Scheve mond


Stout K-boutertje! Boos!

Brak! En zo op pad! Tong uitsteken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 08:02

Veel plezier allemaal!!!!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 08:16

Veel plezier allen. Ik weet het zal moeilijk zijn zonder ons Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 08:29

Wij zijn er bijna klaar voor, nog even zorgen dat ik geld heb Tong uitsteken

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 09:03

Veel plezier allemaal, en ik wil alles horen!! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 09:30

Nou de organisatie vertrekt zo van huis Haha!

Let the joy begin!!!!!! Party!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 09:43

Hmm.. bij nader inzien... Frusty (heb er een extra weekje kranten rijden bij), had ik dus wel mee gekund... Frusty
Maar goed, helaas... ik wens jullie in ieder geval héél véél plezier toe en hoop dat jullie nog even aan mij denken terwijl jullie plezier hebben Knipoog

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:51

NNNNNNOOOOOOOOOGGGGG EEEEEEEN KEEEEEEERRRRR!!!

El Condor was behoorlijk euh... Naar! Haha! Damn! Daar voelde ik toch wel iets van stress toen ik daar helemaal vooraan hing, maar wat een kick gevoel als je eenmaal gaat! Goliath voorin was TOP! Waren Maureen en ik het wel erg over eens Haha!

De tweede rit voorin en de laatste rit met allebei de handen los waren ook enorm ok Tong uitsteken Foto's en meer volgen snel, ik gaat nu lekker een biertje opentrekken en genieten van een filmpje! Tong uitsteken

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 23:19

Mijn verslagje dan ook maar even Haha!

Ik tracht het kort te houden, want het is teveel om goed op te noemen Tong uitsteken

Het was gaaaaaafffff!!!!! En m'n strotje leeft nog half *LOL* Ik heb weer heerlijk kunnen krijsen Bloos Haha!

Ik heb dit keer wat meer dingen gedaan dan de vorige keer. Ik heb naast de El condor, de Goliath (na een hoop patat en een triple-burger Vingers aflikken), Superman The Ride, de boomstammen en de wildwaterbaan, nu ook Bugs Bunny Wereld gehad Haha!

Ik ging even met Jessica en Damian naar het kinderpark en ik mocht lekker in vanalles mee Ik ben met Damian in de vliegtuigjes geweest (hij mocht eigenlijk net niet qua lengte en ik had 20cm lengte teveel), waar een glimlach al niet goed voor is *LOL* En ik ben met hem in luchtballonnen geweest en in het treintje en in een ronddraaiende bus. En Damian is gesminkt als een hele gevaarlijke tijger Lachen

We zijn nog bij de kinderboerderij geweest en in de grote draaimolen Dus ook even paardje gehobbeld *LOL*

En daarna zijn Maureen en ik de vuurdoop van La Via Volta ondergaan, die is coooooooooolllll!!!!! Eerst schreeuw je je helemaal rot en vervolgens lach je de spierpijn zo je buik in *LOL* Helemaal als je Maureen met haar Aqua-achtbaan-effect ziet Haha!

En dit keer een wonder, ik was amper nat geworden in de wildwaterbaan Haha! Dit keer waren Maureen en Jessica aan de beurt *LOL*

Maar Damian is de stoere vent van vandaag, want met z'n bijna 3 jaar is hij meegeweest de boomstammen in, waar hij wel erg van onder de indruk was Haha! En ook in de wildwaterbaan, die hem uiteindelijk toch beter beviel *LOL*

Later nog even heerlijk in de buggy van Damian gezeten, waarbij Damian ineens vrolijk met mij in de buggy aan de haal ging *LOL* Wat een ventje Lovers Ik heb me kostelijk vermaakt met de kleine kerel

Al met al een geweldig dagje gehad, heerlijk brak, weer een stukje stem kwijt en wacht met angstige spanning de foute foto's af *LOL*

Oh ja, uiteindelijk waren we met: Mike, Obsession, Mause, Jurga, Sypheron, AnneOmie (+2 stalgenootjes), Danifur, Gomir, Goldie, ik en aanhang en de kleine stoere vent Damian.

Lobje had ik nog op de lijst staan om ook mee te gaan, maar die hebben we niet gezien helaas.

Nou ik ga weer lekker verder met brak zijn Haha!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 00:17

hmmm, wat zal ik zeggen.....

de dag was vandaag echt GEWELDIG!!!!

Maar nu eerst naar bed, want deze oma is echt niets meer gewend....

Morgen komt er een uitgebreid verslag, waarschijnlijk geillustreerd met foto´s en misschien ook wel een filmpje, waar je mij overduidelijk op kunt zien (en horen... Knipoog)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 17:45