midden nl eens ff denken. Als we het nou wat eerder gepland hadden hadden we naar bosbad in lunteren kunnen gaan Maar dat lijkt me enigszins fris in okt activiteiten in midden NL ff denken....
1 nadeel is dat het sprookjes land OOK buiten is ............
Hmmz.. tja en met zoveel mensen BV ergens een bakkie te doen bij iemand thuis is ook geen doen. Is er niet ergens een gezellig pannekoek restaurant of mega ballen bad. of overdekt speeltuin (dippie doe, ofzo iets maar dan OOK voor kleintjes??)
NOg maar net geplaatst en nu al twee pagina's!! Ik heb jullie data nog niet allemaal gelezen. Voor mij zou zaterdag 27 september (stond er toch ook bij?) het beste uitkomen. Ik heb 5 oktober Benthe's verjaardag en ben 24 okt. uitgerekend (den kzelf dat het de 22e komt trouwens ) Ik lees morgen bij (hoop ik!) Ook op ons eigen topic trouwens... Ben daar nu op 194
Doeidoei!
*edit, het is 17 sept zie ik. Mijn man gaat mee als er meer mee gaan en niet als er geen meer meegaan. Hij is best makkelijk wat dat betreft. Alleen met de kids rijden vind ik geen probleem, maar dan moet het wel makkelijk te vinden zijn.
Ik zal eens googlen morgen. Graag binnen met 'uitloop mogelijkheid'. (Net paarden hihi)
Waar ligt Enkhuizen? (jajaja topografie is niet mijn sterkste kant)... Maar dat klinkt wel leuk namelijk! En dan kan Vanes ook nog mee, da's wel zo leuk.. Of we kunnen met z'n alle haar Beeb bewonderen...
In het midden van het land zit niet zo gek veel qua pretparken. Ja de Julianatoren in Apeldoorn, maar die is best prijzig, ik geloof dat de kinderen zelfs iets van 25 euro zijn... Is wel een leuk park trouwens voor kids...
Ow.. andere kant van het meer... hahaahaha.. Nou mij maakt het niet zoveel uit, maar dat ligt ongeveer op dezelfde lijn als Ijhorst.. dus voor de meesten te ver naar het Noorden waarschijnlijk... Ik ga eens even googlelen... voor iets in het midden van het land..
Ja, dat klopt, maar er zijn er toch een heel aantal 'gebonden' aan de babies. En die van mij lopen werkelijk overal heen. En daarbij moeten ze ook weer ooit aangekleed worden... Ook zo'n gedoe. Ik ga mee als jullie allemaal wel willen hoor, daarn niet van, maar dat kidzcity lijkt me erg leuk.
lame, ik ga ook op jouw link kijken (zo kom ik op 'ons' topic niet bijgelezen)
*Edit, die heb ik bij 'favorieten' gezet, om een andere keer te bekijken.
Ja Irre, dat Kidzcity lijkt me ook top! Heb dan nog wel geen kind.. maar dan ben ik wel een "extra oog"... hahhaha.. Dat kan ik trouwens ook bij het zwemmen zijn hoor Sas...
Wie vind wat leuk? Ik vind het zwemmen het leukst omdat ik daar zelf ook nog aan mee kan doen.."(en kunnen jullie mijn ubercharmante bikini zien...hahaha)