Ik zie nu pas dit topic en die andere, als er een vaste datum en idee is (sorry had in die andere geen zin om 50 pagina's door te lezen) dan beslis ik wel of ik mee wil doen of niet. is voor mij namelijk erg lastig plannen met school en examens
Heb ook gestemd (heb in het andere topic ook gereageerdt) In principe kan ik alle dagen zolang ik het maar een maand van te voren weet ivm vrij vragen etc...
als het koopzondag is zijn er toch best wel veel mensen in de stad?
Debbie
Geplaatst: 14-01-10 19:24
Volgens mij weten nog veel mensen uit het 'vorige' topic niet dat we hier nu zitten.. En kun je niet aan een mod vragen of dat Besloten nog uit de titel kan? Zo trekken we niet echt veel mensen aan
Je kunt ook deze topic bekend maken in andere forums
Noatjuhh
Geplaatst: 18-01-10 20:38
Ja lieziej heeft gelijk! Kunnen we geen nieuwe poll maken, met de data eruit rond de examens? En alles een beetje bekend maken zodat er iets meer als 19 mensen komen.. Duurt wel weer even, maar zo komt er ook niets van.
Ola, ik meld me ook even hier, lijkt me leuk om eraan mee te doen, maar ik vroeg me even af hoe jullie aan de locatie zijn gekomen, mij lijkt de dam veel logscher, Utrecht ligt natuurlijk wel centraal, maar het heeft toch een veel leuker effect als het in de hoofdstad gebeurt? Waarom staan er geen zaterdagen bij, op zondag is het toch over het algemeen erg rustig, tenzij het een koopzondag is. Hoe gaan we een eventueel dansje oefenen eigenlijk (is een dansje ook wel handig)? Wie zorgt er voor muziek en publiciteit? Ik heb in het andere topic ook gereageerd, misschien is het een idee om te vragen of het op de voorpagina mag, zodat alle bokkers het te zien krijgen. Het zou natuurlijk wel erg gaaf zijn als half bokt daar ineens staat !
Anoniem
Geplaatst: 21-01-10 00:58
Heldere vragen! Op een aantal kun je al een antwoord lezen in het vorige topic.
Amsterdam is misschien wel de hoofdstad, maar ik denk dat Utrecht nou eenmaal praktischer is . Niet alleen omdat Utrecht nou eenmaal centraal ligt en dus het best bereikbaar is voor iedereen, maar ook omdat ik niet zou weten hoe je onopvallend muziek moet regelen in de open lucht (als dat überhaupt al mogelijk/haalbaar is. Je moet natuurlijk ook nog aan stroom komen en boxen e.d.). Als er van tevoren al grote boxen klaar staan, dan is het hele effect van de flashmob weg . In Utrecht is de boel natuurlijk overdekt en zijn er al boxen aanwezig, dat maakt het een stuk makkelijker .
Er is al een hele discussie geweest over wat we nou precies zouden doen. Uiteindelijk is er gekozen voor een dansje omdat daar de meeste liefhebbers voor waren geloof ik. Zoals je ziet gaat het prikken van de uiteindelijke datum al lastig, laat staan dat we een datum en plek (en geld voor de treinreis ) kunnen vinden om allemaal van tevoren samen te oefenen. Er zal een filmpje op internet geplaatst worden. Niet op YouTube omdat dat te opvallend is, maar op Photobucket of zoiets. Iedereen kan dus thuis oefenen.
De rest van je vragen laat ik aan de andere hier over
GRRRR!!! ******* heel verhaal getypt, valt m'n laptop uit, accu was leeg, maar kreeg geen waarschuwing, had niet door dat ie niet in het stopcontact zat.
Poging 2 dan maar, even iets beknopter nu. Ik denk dat er op de dam wel iets te regelen valt qua muziek, zonder dat het teveel opvalt, er wordt daar natuurlijk zo vaak iets gedaan, daar kijkt niemand van op. Tenzij je het met een flashmob doet natuurlijk . Hoe ga je trouwens zorgen dat het muziekje op utrecht CS hoorbaar is dan? Discussie over de locatie en het dansje zijn natuurlijk al lang gevoerd, snap ik, maar het gaat dan toch niet te moeilijk worden he? Ik ben niet zo'n held in dansjes . Dansje is ook wel leuk natuurlijk, maar dat stilstaan vond ik ook wel vet .
Maar dan blijven de vragen, waarom de zondagen en waarom niet vragen of het op de voorpagina mag, dan krijg je ws veel meer mensen mee. En die zondagen maken het ook moeilijker om er te komen, dan is de dienstregeling namelijk vaak veel slechter, dus als je een beetje uit een uithoek komt, dan is het bijna niet te doen (dan gaan er maar eens in het uur treinen ofzo). En dan heb je dus ook niet zoveel mensen die er rondlopen. Als je het op het station doet, dan moet je het eigenlijk op een doordeweekse dag in de spits doen, dan heb je ook een beetje effect van je flashmob. Als je het wel op een zaterdag of zondag zou doen, dan moet je eigenlijk in de stad gaan staan, anders doe je het voor 3 mensen ofzo, dat is een beetje jammer.
Wanneer komt het filmpje trouwens? Is daar al wat over bekend? Datum komt steeds dichterbij en het is toch wel handig om 1x met zn allen te oefenen ivm bijspringen, allemaal tegelijker tijd beginnen gaat niet is er ook al aan een bepaalde choreografie gedacht?