Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Naar welke provincie gaat je voorkeur uit?

Utrecht
89 (58%)
Brabant
63 (41%)

Totaal aantal stemmen: 152


San_
Berichten: 1496
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 23:07

Ik heb dr superveel zin in! Haha!
Ik verheug me dr helemaal op!
Wanneer is het trouwens ongeveer gepland?
Maar ik wil iig supergraag meerijden, lijkt me gaaf!

xx_Irisje

Berichten: 12348
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:08

ik wil ook wel meedoen Knipoog
heb dr zin in.


wat moet er nog gebueren? welke functie is dr nog Tong uitsteken

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 09:10

Ik heb er ook zin in!

Samy

Berichten: 11080
Geregistreerd: 16-07-02

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:36

Weten jullie al in welke provincie het is?
Wil me ook wel opgeven om ergens aan mee te helpen!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:35

Misschien kunnen er nog wat meer functies worden genoemd. Lachen

Jigger_lief

Berichten: 1548
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: midden van het land

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:08

ik wil wel graag samen met Margon, maar ik weet nog nit welke functie zij wil Lachen

Dus dat strodorp daar kunnen andere mensen zich ook voor aanmelden Tong uitsteken

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:36

Hoi!!

Allereerst hartstikke lief dat mensen blijven aanbieden dat ze willen helpen organiseren, maar (begrijp me niet verkeerd), meer mensen in de organisatie is niet nodig.
Dit is echter iets geheel anders dan mensen die de organisatie ondersteunen door bijvoorbeeld op de dag zelf mee te helpen. Mensen die dat willen doen zijn namelijk heel erg nodig!!

Ik zal even uitleggen wat ik bedoel...Op dit moment hebben we 8 mensen die helpen organiseren. Als het dadelijk drukker wordt is het waarschijnlijk noodzakelijk om ook eens persoonlijk af te spreken en hoe meer mensen er dan moeten kunnen hoe moeilijker dat wordt.
Verder bestaat het risico dat hoe meer mensen in de organisatie hoe onoverzichtelijk het wordt en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik hoop dat jullie dat snappen en niet denken dat ik er niemand bij wil hebben. Dat is namelijk niet zo, maar wil het gewoon zo goed mogelijk doen en uit mijn ervaring is gebleken dat 8 mensen zelfs al erg veel is om het goed overzichtelijk te houden en makkelijk te kunnen afspreken. Maar goed.....

Op dit moment zijn er dus de volgende 8 mensen die in de organisatie zitten:

Risje: secretaris / voorzitter
- Ik zal iedereen op de hoogte houden van de stand van zaken. Daarnaast zal ik contact onderhouden met de locatie en het officiele aaspreekpunt zijn naar buiten. Verder zal ik de mail bijhouden en zorgen voor het inschrijven van de deelnemers. DIt laatste echter wel in samenwerking met marrie, onze wedstrijd commissaris.

marrie: wedstrijdcommisaris
- Marrie zal (samen met mij) de inschrijvingen van de wedstrijd coodineren. Ze zal zorgen dat de deelnemers op tijd van alles op de hoogte worden gebracht. Tevens zal marrie ervoor zorgen dat we ook een jury hebben. Dit laatste kan eventueel in samenwerking me tiemand anders.

GillyZidane: showcommisaris
- De showcommisaris regelt de shows (oa. rassendefile) en onderhoud het contact met de deelnemers. Verder zorgt ze ervoor dat tijdens de show alles aanwezig is wat nodig is (zoals licht en geluid / muziek), zodat de show zo goed mogelijk kan verlopen.

Krato: penningmeester
- de penningmeester regelt het financiele gedeelte. Zo zal ze bijvoorbeeld het inschrijfgeld van de deelnemers regelen en tijdens de dag zelf de kas beheren.
Verder worden alle andere dingen die met geld te maken hebben door haar gergegeld.

Margon: strodorp
Jigger_lief: strodorp
- de strodorp mensen regelen ten eerste dat er een strodorp komt. Er moeten dus kraampjes worden geregeld en mensen die in die kraampjes bijvoorbeeld hun spullen willen verkopen. Verder kunnen er in het strodorp allerlei leuke dingen komen zoals pony-ritjes voor de kids of sminken. Dit alles zal het stro-dorp team regelen, oftewel jigger_lief en margon (als margon wil).

Wanja: Sponsor commisaris
- de sponsorcommisaris regelt de sponsoring voor de wedstrijd. Omdat alles voor het goede doel zal zijn moeten we zoveel mogelijk sponsoring krijgen. Het mooiste is als we alles wat we gebruiken gratis ter beschikking krijgen (zoals prijzen) zodat we het deelnemers geld zo laag mogelijk kunnen houden. Ze schrijft sponsoren aan en onderhoud daarmee het contact.

xx-Irisje: functie...zeg maar wat wil je doen? Misschien sponsorcommisaris helpen?

Dit zijn slechts korte beschrijvingen van de functies binnen de organisatie. Wat mij betreft hoeven hier niet meer functies bij te komen, mede vanwege bovenstaande reden. Denken jullie echter dat ik toch wat vergeten ben, gewoon melden hoor!!
Overigens hebben we eventueel nog iemand nodig die de catering regelt. Dit is echter pas zeker als we de locatie weten. Een groot aantal locaties heeft namelijk zelf een kantine, wat zou betekenen dat wij dan niks hoeven te regelen.

Voor alle functies geldt overigens dat degene die deze functie vervuld altijd hulp in kan roepen van anderen. Deze anderen worden dan zeg maar assistent, bijvoorbeeld assistent showcommisaris. Degene die de functie vervuld binnen de organisatie moet er echter altijd voor zorgen dat hij / zij overal van op de hoogte blijft. Maar goed, extra hulp te rondersteuning is natuurlijk zeer zeker niet verboden en zelf welkom. Ik denk alleen dt we de organisatie niet verder moeten uitbreiden......

Wat vinden jullie?

Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:44

Helemaal top Risje OK dan!, ik ben het met je eens wat betreft het aantal mensen. Teveel mensen komt de organisatie niet ten goede, maar er zijn genoeg helpende handen nodig op de dag zelf!
Ik kan inderdaad nog wel wat hulp gebruiken bij de sponsoring, dus als iemand mij wil helpen, dan graag!

San_
Berichten: 1496
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:59

Super! OK dan!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:55

ik ben het er ook mee eens!

JoT

Berichten: 4016
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:06

Leuk idee zeg! Als het rond Utrecht wordt georganiseerd kom ik zeker kijken. Is het overigens alleen bedoeld voor Bokkers of ook voor andere mensen? Als het ook voor niet-bokkers is bedoeld, loont het dan misschien om iemand specifiek op de promotie te zetten?

Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:30

JoT schreef:
Leuk idee zeg! Als het rond Utrecht wordt georganiseerd kom ik zeker kijken. Is het overigens alleen bedoeld voor Bokkers of ook voor andere mensen? Als het ook voor niet-bokkers is bedoeld, loont het dan misschien om iemand specifiek op de promotie te zetten?


Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar ik denk dat een boktshowdag echt bedoeld is voor leden van bokt, maar daar ga ik niet alleen over.
Verder wordt voor promotie al gezorgd door mij via sponsoring.

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:51

Hoi!!

Wat mij betreft mag iedereen deelnemen, maar mensen van BOKt hebben voorrang.
Waarom ik dat vindt? Is door BOKt georganiseerd dus die mensen ehbben voorrang. Mochten de rubrieken die we uiteindleijk willen gaan doen echter niet vol komen met mensen van bokt dan mogen wat mij betreft ook anderen meedoen. Elke deelnemer is tenslote weer een bijdrage voor eht goede doel;-)!

Wat vindt de rest?

JO!!

Kylan

Berichten: 4201
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Wageningen

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:26

Ik ontdek dit topic ineens... Wat een leuk idee!! Als het niet te gek ver weg is dan kom ik zeker! Als het zo uitkomt met de datum kan ik wel een kurtje rijden met Ky, ik heb ook nog wel een pas des deux proef liggen die ik wel een keer kan rijden.
Ik ben benieuwd naar de datum/plaats!

xx_Irisje

Berichten: 12348
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:27

ik kom helpen met de sponsering dan Knipoog

je zal me moeten vertellen waar je mee bezig bent en hoe Haha!
maar zeg t maar Tong uitsteken

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:49

zeg, als we bart/mods lief aan kijken, kunnen we mss wel een forum krijgen. als we dat nu al snel doen, kun je topics maken met mensen die ideeen neerzetten, opgeven wedstrijden, opgevens shows/clinics en opgeven rassendefile. en alle andere. is veel overzichtelijker dan in dit topic. niemand ziet dit. en zo'n heel forum wel!

xx_Irisje

Berichten: 12348
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:52

goed idee Liene,

dan is het overzichtelijker en gok dat als dit wat bekender is veel bokkers wel willen komen en vooral helpen Lachen

Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:32

Lijkt me hardstikke leuk als je me gaat helpen. Dan moeten we maar een keer iets afspreken, want over het forum wordt een beetje lastig, wat vind jij?

Een forum lijkt me een supergoed idee, ik denk dat we dat toch wel voor elkaar moeten krijgen of niet!

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:13

Yep lijkt me ook wel, ik zal Bart direct een bericht sturen en vragen wat de mogelijkheden zijn. Overigens weten de mods er al vanaf omdat ik hen ook op de hoogte houdt, vond ik wel belangrijk.
Of beter gezegd heb Elles een van de mods verteld wat de plannen zijn en zij zou het erover hebben met de mods. Als het goed is zijn ze dus al aan het kijken waar we onze berichten het best kwijt kunnen;-)

Tsja denk ook overal aan he;-)

Zodra ik antwoord van ze heb horen jullie het!!

Wanja

Berichten: 1641
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Årjäng (Zweden)

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:26

Ok, top Risje OK dan!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:52

wat als we nou binnekort met zn alle (de crew) de lokatie gaan bekijken?

xx_Irisje

Berichten: 12348
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 16:51

goede lien Tong uitsteken

afspreken lijkt me goed plan wanja,
kan je me nu een beetje vertellen waar je begonnen bent, eventueel; per pb ?

San_
Berichten: 1496
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:10

xx_Irisje schreef:
goede lien Tong uitsteken

afspreken lijkt me goed plan wanja,
kan je me nu een beetje vertellen waar je begonnen bent, eventueel; per pb ?

Zou ik ook wel willen weten! Lachen

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:29

lijkt me zowiezo een goed plan om elkaar op de hoogte te houden van wat al wel is geregeld en wat nog niet....

Canter

Berichten: 1642
Geregistreerd: 04-12-04
Woonplaats: Bussum

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:32

Ik heb ook net dit topic ontdekt en vind het een erg leuk idee! Onder voorbehoud dat ik op de datum zelf niet op een andere wedstrijd sta wil ik me bij deze aanmelden voor het strodorp!