maareh, 100 kunnen ze aan hoor.. op een open dag hadden ze er 200-300.
en stuiterend zal wel meevallen. Ik hoop eigenlijk meer dat iedereen zich gewoon rustig houd. Die grappen waren leuk bij de rendac enzo, maar dit is gewoon een crematorium + uitvaartcentrum, iets meer kalmte mag dit keer denk ik wel
We moeten ons idd netter gedragen als op Rijnland, maar ik vraag me ook echt af hoe dat gaat.. Zo'n uitvaart van een paard. Mogen we foto's en filmpjes maken?
fotos filmpjes tijden ed moet ik nog vastleggen. Nog wat meer details zullen geregeld moeten worden. Maar ik wacht nog even af met bellen. (volgende week waarschijnlijk weer)
En misschien meld er zich dus wel iemand over een week of 4/5 die zegt dat die persoon zijn paard laat inslapen over 3 weken ofzo, dan is het denk ik ook deels aan die persoon of we fotos mogen maken. (techniek ed zonder paard erbij mag geloof ik al wel)
oh, ga trouwens een "gelatine" topic openen. Na de rendac is hier door heel wat topics het gelatine verhaal al gegaan. Ik ga eens duidelijkheid brengen. (heb alle tabellen met producten en eindproducten erbij gevonden) (ja het zit werkelijk waar in ontelbaar veel producten.) producten pagina heeft zelfs dropjes als header...
zet dit trouwens hier neer omdat rendac topic dicht is en omdat rendac topic lezers hier in geinteresseerd zijn.
ik moet zon 4 a4tjes aan tabel vertalen van engels naar nederlands, met allemaal productnamen er in (hemoglobine colloidal protein enz enz enz) en moet over 10 minuten weg.. morgen komt ie op bokt.. maar waarschuw hier iedereen alvast
ik werk er nu aan, zo weg en dan daarna en dan morgen of misschien laat vanavond het moet een verhaaltje worden met harde feiten
en hier gaat het op neer komen:
Ben je veganist? niet dus.. t zit zelfs in verf, hout, bindmiddel voor plasters (tex ed) en als bijv quote:
Ingredient for adhesives, paper industry, copper electrolysis, rubber rollers, leather industry, production of ammunition, matches
maar dit is niet alleen voor bijv veganisten een klap (ja die willen niks dierlijks...)
maar net zo goed voor andere mensen, als je paard geslacht is als cat. 3 en de botten + bloed word naar sonac ed gestuurd... tzja..dat zal ff schrikken zijn voor een boel mensen.