Boktrit Lunteren PART TWO!!! 19 oktober????

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:38

haha Eveline_B ik heb tijdens de eper 4daagse 3 dagen steeds bij jou in de buurt gereden.
Jij hebt een Fries toch? die hoorde je al van verre aankomen met zijn gebrul *LOL*
Ik was dat meisje met een klein bruin paard naast een mega grote bruine tuiger.
Ik had een onwijs felle gele jas aan *LOL*
een geheime boktmeeting dus!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 22:16

ik zou graag willen, groomen of wat dan ook... maar ik doe het niet! Ik kan evt. ook Puck proberen mee te nemen, daar kanik wel goed mee buitoenrijden, maar daarvoor heb ik hem nog niet lang genoeg naar mijn zin onder het zadel!
Dus sorry... werderom moet ik het aflaten weten!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 22:26

Tuurlijk mag je mee GribaldiFAN! Ik hoor het wel als je het zeker weet neem ik aan? En dan wil ik ook graag weten of je meegaat pannenkoeken eten.
Jammer Esmee, maar je komt maar snel in Ede wonen, kun je vaak zat met me mee. Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 13:36

Bij deze wil ik trouwens vast een plekje reserveren aan de tafel waar Mayo en Iloon zitten. Ben namelijk wel heeeeeeeeel benieuwd of die conversatie aan die tafel weer net zo uit de hand gaat lopen als vorig jaar Haha!

Lobbes
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Otterlo

Boktmeeting Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:12

Het lijkt me leuk om jullie allemaal te leren kennen. Ik ga zeker mee met mijn 'Lea'. Ik sta wel op een reservelijst voor de wedstrijd in Rhenen maar ik denk niet dat ik daar nog kan starten.
De Ginkelse Heide en omgeving is voor mij bijna dagelijkse kost (hoe bedoel je verwend ?), maar voor de gezelligheid lijkt het me zeker een aanrader !
Zonder tegenbericht ben ik zaterdag 19 oktober van de partij !

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:17

Maarten schreef:
Bij deze wil ik trouwens vast een plekje reserveren aan de tafel waar Mayo en Iloon zitten. Ben namelijk wel heeeeeeeeel benieuwd of die conversatie aan die tafel weer net zo uit de hand gaat lopen als vorig jaar Haha!


Ligt eraan of we Doree nog kunnen verhandelen... Die was namelijk het 'lijdend' voorwerp! }>

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:20

Ik ben afgelopen zaterdag met Ret naar een regionaal soort 'Zandgat' geweest. Was een aparte ervaring. Haha!

Ik vermoed dan ook dat jullie mij en Ret na het Zandgat in Lunteren kunnen aanklagen wegens huisvredebreuk. Haha!

Maaike

Berichten: 11865
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:21

t lukt voor mij zowiezo niet om met een paard te komen helaas, maar denk wel dat ik kom groomen. Wie groomen er nog meer?? wil t eigenlijk niet missen nl Haha!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:32

Maaike schreef:
t lukt voor mij zowiezo niet om met een paard te komen helaas, maar denk wel dat ik kom groomen. Wie groomen er nog meer?? wil t eigenlijk niet missen nl Haha!


}>

Oh nee, ik schiet foto's en loop in de weg, dat is wat anders Lachen

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:12

ik ga toof. en ik heb een auto tot mn beschikking, dus je kan met mij meerijden als je wil. ik wil als groom trouwens wel echt werk te doen hebben dus ik verwacht dat iedereen witte bandages omdoet die dan tijdens de rust allemaal omgewisseld moeten worden Haha!

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:26

Jaa, witte bandages! Dan mag jij ze om doen, doe ik ze af (daar heb ik op geoefend *LOL* )
Dat ga ik doen, áls ik kom tenminste Verdrietig Mijn ouders doen erg moeilijk, dat ik al genoeg meetingen heb gehad, maar ik ga ze gewoon flink overtuigen heb ik besloten Haha!

Maaike

Berichten: 11865
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:35

oh yeah dus dat is ook geregeld Haha! geweldig. Assie das een diel hoor ik kan wel bandageren en dan doe jij ze weer af. Wedden dat dat snel gaat aan t eind van de dag??

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 23:49

Mike"]
[quote="Maarten schreef:
Bij deze wil ik trouwens vast een plekje reserveren aan de tafel waar Mayo en Iloon zitten. Ben namelijk wel heeeeeeeeel benieuwd of die conversatie aan die tafel weer net zo uit de hand gaat lopen als vorig jaar Haha!


Ligt eraan of we Doree nog kunnen verhandelen... Die was namelijk het 'lijdend' voorwerp! }>
[/quote]

Hahaha!!! Maarten je plekje is gereserveerd

Enne Mike, geen idee of we D... ook aan tafel hebben, maar hoe dan ook, wanneer gewenst kan een gesprek door/met mij gemakkelijk uit de hand lopen *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 00:02

Hihi, deze muts kan daar ook wel wat van, dusse.....kom maar op!!! Als ik maar wel weer naast Mike met de erwtjes mag zitten *LOL*.

Maaike

Berichten: 11865
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 19:13

ilo??? Komt er ook een groep die een rit maakt zonder galop?? Kim zal t vast ook nog wel aan je vragen hoor maar ik wil t ook graag weten. Want dan is er namelijk een kansje dat ik wel kan rijden met de lunterenrit *op Nimm*, maar die kan alleen mee als er een rit gemaakt wordt zonder galop....

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 19:16

Is er een brede kont aanwezig (32" ofzo) waar ik mijn hors achter kan parkeren in noodgevallen?

In z'n dooie uppie issie best braaf buiten, maar met andere paardjes erbij kan hij nog wel eens net doen of de remmen heel erg kwijt zijn. Haha!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 19:58

Karin schreef:
Is er een brede kont aanwezig (32" ofzo)


Ik kom een heel eind. Tong uitsteken

Maar ik waag me niet meer aan buitenritten.

DubbelFun

Berichten: 88929
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 20:26

Karin schreef:
Is er een brede kont aanwezig (32" ofzo) waar ik mijn hors achter kan parkeren in noodgevallen?

Omgerekend 81,28 cm Knipoog , dat red zelfs mijn Quarter niet Verward Rijd er iemand op een Bels mee Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 21:16

Oei, dat is ff lastig Maaik.... ik weet niet of die er is... Ik denk wel dat we opsplitsen in groepen aangezien het grote aantal ruiters deze keer en een groot deel van de rit stappen en draven we (kun je beter kletsen...Tong uitsteken). Vorige keer hebben we op een zandweg ook een galopje gepakt en iedereen heeft gegaloppeert in het Zandgat. We zouden op zich wel weer zoiets kunnen doen, dat de galop dan tot het Zandgat bespaart blijft, iedereen zich daar afzonderlijk kan uitleven en jij meekunt? Misschien dat er ook wat mensen zijn die inzijn voor een rustige rit....We kaarten het ff aan in een volgend topic. Okee?
vvtje, we kunnen best nog wat grooms gebruiken hoor Tong uitsteken.

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:31

Jurga schreef:
vvtje, we kunnen best nog wat grooms gebruiken hoor Tong uitsteken.


Ik denkt er nog even over na, ik rij zeker niet mee. Haha!

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:36

Ka ik heb een groninger Kont genoeg dus *LOL*
Marjo als jij de auto hebt wil Mike wel met ailin rijden en hij rijd echt netje hoor Lodewijk heeft er ook vaak zat ingestaan bij hem

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:45

Mayo schreef:
Hahaha!!! Maarten je plekje is gereserveerd

Enne Mike, geen idee of we D... ook aan tafel hebben, maar hoe dan ook, wanneer gewenst kan een gesprek door/met mij gemakkelijk uit de hand lopen *LOL*


Hmmm... Denk dat we het bijna een eis moeten gaan noemen dat het uit de hand gaat lopen... We kunnen Maarten natuurlijk niet teleurstellen! Lachen

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:46

Nimber schreef:
Ka ik heb een groninger Kont genoeg dus *LOL*
Marjo als jij de auto hebt wil Mike wel met ailin rijden en hij rijd echt netje hoor Lodewijk heeft er ook vaak zat ingestaan bij hem

ik heb alleen een miniauto zonder trekhaak tot mn beschikking. dus dat schiet helemaal niet op Boos!

Maaike

Berichten: 11865
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:47

is goed hoor moeten we maar even zien. Kim wil liever niet dat er met Nimm gegaloppeerd wordt buiten nl maar dat snap je vast wel. Maar als dat niet wil lukken ga ik alleen mee groomen. Zou t erg leuk vinden als ik kan rijden maar als alles van mij af hangt voel ik me ook weer zo l**lig tegenover de rest Haha! we wachten ff af Lachen Kim zal t je binnenkort ook vast nog vragen *LOL*

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:48

maarten jij mag mijn plekje hebben hoor!!! nog zo'n avond aan die tafel overleef ik niet! tsk over dododildo etc brrrrr.
Ik weet ongeveer een dag van te voren of ik een auto heb dat weekend omdat mijn ouders de 18de pas terug komen van vakantie en nu nog niet kunnen zeggen of ze 'm nodig hebben.
anders kan die voor mijn trailer met stinker erin?