Ja ja, daar gaan we weer! een nieuwe meeting!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:29

Wel leuk !

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:31

Ja klopt, denk zelfs dat als we niet te veel merrie's voor Nib hebben (ivm stallen) er enkele paarden (3) zouden kunnen komen en in stallen kunnen staan, en dan mee kunnen doen met clinic. En naar buiten toe, is een stuk water speciaal afgezet voor paarden! :D Maarja, echt jammer dat ik in zo'n boerengat woon!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:16

Liiisaaa schreef:
Zou de meeting niet in twee 'delen' kunnen? Eerst iets doen waar iedereen aan mee kan doen, en daarna altijd nog iets voor degene die willen rijden of weet ik wat ze willen doen? :D Misschien een idee..

Ik denk dat we beter gewoon bij 1 meeting kunnen houden.. en dan een toch een compromi zoeken
Want ik wil zelf ook dolgraag rijden maar heb simpelweg geen paard om mee te nemen. En zo zijn er meer.

En als degenen met eigen, meeneembaar paard willen meeten dat dan zelf regelen ofzo..

Maar dat bij jou op stal Lisa klinkt idd leuk alleen is iid wel beetje ver weg..

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:15

Hey dit is een oud topic?

Zijn er nog mensen die een meet willen? Het topic veranderd zo snel qua mensen dat ik heb niet meer bij hou.

Prissey

Re: Ja ja, daar gaan we weer! een nieuwe meeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:17

Hoihoi,

Is er al iets bekent over een nieuwe meeting?

Of mogen er nog nieuwe ideetjes ingebracht worden

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:19

we waren al beetje aan het brainstormen voor idd een nieuwe 2e meeting.. maar dat is beetje stil gevallen.. Dus kom maar op Prissey met je ideeen :P!!

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:22

Uit mijn het zelfde verhaal, ik ben niet instaat om een paard mee te brengen, en net als madeira zou het ook leuk zijn voor haar om mee te kunnen en daarbij een beetje rekening te kunnen houden..

Tjaa wat vinden de Damens leuk?

Houden ze van ontspanning of juist actie?
Of van lekker eten...

Dat erotisch eten blijf ik hartstikke leuk vinden, maar weet niet welke leeftijden er allemaal mee gaan dat speelt wel een grootte rol hierbij :D

wat ook erg leuk is om ons zelf een keer lekker in de watten te leggen ipv onze paarden :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:27

Tsjah ik vind het ook wel weer leuk om toch iets met de paarden te doen. Hoeft niet perse met eigen paarden te zijn, kan ook manege paarden bijv.

Maar mss eerst eens kijken of er genoeg geinteresseerden zijn! Dan kunnen we tzt ook stemmen bijv.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:30

:) jou brein borreld al lekker +:)+
ik denk idd dat dat eten wat lastig wordt ivm leeftijden.. en is ook fijn als het beetje centraal in het land wordt.. Rotterdam is voor mij wel erg ver..

Mezelf in de watten leggen hoefd voor mij niet zo ;) (hou niet zo van vreemde handen aan me lijf :+ )

maar verder maakt het me echt niet uit! ben overal voor in :P

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:31

Jaa maar voor madeira is het misschien niet zo'n fijn idee om op een ander paard te rijden als zij zo slecht zicht heeft. En vind persoonlijk dat we toch rekening met elkaar moeten houden!
Manege paarden lijkt mij ook hartstikke leuk, maar wil wel dat als mensen aangeven die mee willen doen aan de meeting ook de kans moeten krijgen hiervoor..

Dus al madeira aangeeft graag mee te willen moeten we toch wel rekening houden met haar vind ik dan hoor

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:33

Dat is zeker waar!
Maar eerst maar eens genoeg mensen verzamelen. De laatste meting duurde het ook nog máanden voordat we daadwerkelijk een groot groepje bij elkaar hadden en iets geregeld hadden, dus we hebben nog genoeg tijd om na te denken.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:34

Jaa dat sowieso Hinke.. Eeerst maar even een groepje samen stellen!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:38

En hopen dat het groepje ook blijft :+ vorige keer haakten nog veel af op laatste moment..
Maar zijn meer dingen waar we rekening mee moeten houden, net als vorige keer drachtige merrie's en drachtige baasjes ;)
Maargoed.. idd tijd zat en komt vanzelf :)

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:40

Idd laten we eerst beginnen met bokkers die echt mee willen zodat we een lijstje kunnen samen stellen

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:43

Nathalie83 - Nathalie - Assen

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:43

Ik begin vast met lijstje :+
ff quoten jezelf toevoegen :P

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 00:44

Nathalie83 schreef:
Nathalie83 - Nathalie - Assen
Prissey - Priscilla - Leiden ZH

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 09:14

Citaat:
Nathalie83 - Nathalie - Assen DR
Gothic_TeZZY - Tessa - Almere FL

I'm in!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 09:15

Citaat:
Muppetmayo - Marjolein - Moordrecht/Gouda ZH

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 09:40

Prissey schreef:
Jaa maar voor madeira is het misschien niet zo'n fijn idee om op een ander paard te rijden als zij zo slecht zicht heeft. En vind persoonlijk dat we toch rekening met elkaar moeten houden!
Manege paarden lijkt mij ook hartstikke leuk, maar wil wel dat als mensen aangeven die mee willen doen aan de meeting ook de kans moeten krijgen hiervoor..

Dus al madeira aangeeft graag mee te willen moeten we toch wel rekening houden met haar vind ik dan hoor

Paulien heeft er niet zo'n moeite om op andere paarden te rijden als ze maar te vertrouwen zijn...
citaat schreef:
Peelie - Gail - Blaricum NH

Iets met manegepaarden kunnen we zowiezo doen. Dan kunnen mensen, die daar behoefte aan hebben, alsnog hun eigen paard mee nemen.

Maar wat gaan we dan doen? een beetje bakhobbelen is nou niet echt mijn favo bezigheid om het moment dat ik weg ga met een trailer. Misschien kunnen we wel een rustig buitenritje doen?

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:17

citaat schreef:
naomimak-naomi-andijk NH

inderdaad voor paulien is dat lastig die kan niet zo maar een paard vertrouwen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:24

Oke kijk... Ik vind het niet prettig om op een ander paard te zitten :o maar zolang ze te vertrouwen zijn (en ik bedoel dus echt een bomproof paard) dan durf ik nog wel. Madeira krijg ik ben ik bang voor 1 dagje niet mee, want die haat trailers en ga ik niet 2x in de trailer proberen te krijgen dat is echt gewoon een ramp. Verder is het zo dat ik geen trailer heb, dus word ook wat lastig om haar mee te nemen. Als we gaan buitenrijden, moet ik iemand hebben die echt alles aangeeft: hier hangt een tak, hier links/recht ligt water, hier is dit en hier is dat. Dus ik rij liever in een binnenbak, kan ik tenminste horen waar ik rijd.. Maar ja durf nog wel buiten te rijden maar dan alleen als iemand mee gaat die echt alles aangeeft..

Edit: typ foutje.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 12:26

hihi, dat is wat ik zeg ;)

Trouwens Paulien, we moeten echt weer een keertje meeten, heb je al zo lang niet meer gezien...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 13:07

naomimak schreef:
naomimak-naomi-andijk NH
Joopiexx - Jody - Nootdorp ZH

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 13:27

Madeira_ schreef:
Oke kijk... Ik vind het niet prettig om op een ander paard te zitten :o maar zolang ze te vertrouwen zijn (en ik bedoel dus echt een bomproof paard) dan durf ik nog wel. Madeira krijg ik ben ik bang voor 1 dagje niet mee, want die haat trailers en ga ik niet 2x in de trailer proberen te krijgen dat is echt gewoon een ramp. Verder is het zo dat ik geen trailer heb, dus word ook wat lastig om haar mee te nemen. Als we gaan buitenrijden, moet ik iemand hebben die echt alles aangeeft: hier hangt een tak, hier links/recht ligt water, hier is dit en hier is dat. Dus ik rij liever in een binnenbak, kan ik tenminste horen waar ik rijd.. Maar ja durf nog wel buiten te rijden maar dan alleen als iemand mee gaat die echt alles aangeeft..

Edit: typ foutje.

Mocht het zo zijn dat we idd iets te paard gaan doen, wil ik met alle liefde jou ogen zijn Paulien!! No problem!!

Maar we moeten natuurlijk ook rekening houden met Jolanda!! Ik denk dat zij met haar zwangere buik ook niet zomaar op een vreemd paard stapt.. en denk sowieso dat ze tegen die tijd een behoorlijke toeter heeft.. Toch ook wel iets om rekening mee te houden..