meeting 16 november in Maarssen (deel 2)

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 12:20

Tallie1979 schreef:
Ik ben niet in de gelegenheid om stokbrood te halen bij de goede bakker.. Hopelijk is er bij AnneOmie nog iets in de buurt waar ze goed eetbaar stokbrood hebben.. *LOL*

Maar de aardappelsalade en kruidenboter worden zeker gemaakt Knipoog


Dat gaat helemaal goedkomen Ik krijg al trek Vork

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 18:14

Yes morgen is het zover!!!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 18:32

ik blijf btw niet lang Boos!
Ik ga rond een uur of 8 's avonds weer naar huis..
Om jullie dan misschien weer met het uitgaan tegen te komen in de Winkel van Sinkel Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 19:33

fleur en ik zijn er na het avondeten en gaan na 11en weer weg.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:48

Mijn pc draait als een tiet dus laat Counterstrike maar komen Haha! (het moet er alleen nog even door iemand opgezet worden, maar ik neem aan dat dat goed komt Haha! )

Ik meld me alleen wel even af voor het slapen. De volgende dag heb ik een verjaardag van mijn opa en mijn ma en mijn broer gaan daar ook naartoe en ik ga hun chauffeuren. Mijn ma heeft enorm veel last van haar rug dus treinen naar Utrecht zit er voor haar niet in... Had me wel erg gezellig geleken om te blijven pitten, maar helaas...

Ik zorg btw voor een extra opklaptafel en zal voor alle zekerheid ook een paar klapstoeltjes meenemen Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 22:47

Jeuhh heb er echt al zin in! Ik vertrek morgen om half 8/kwart voor 8 al richting apeldoorn. *gaap* Waar ik eerst met jess & deem sinterklaas welkom ga heten Haha! En dan rond een uurtje of 12 vertrekken we richting Maarssen.
Ik weet neit of er mensen zijn die niet uitgaan?? Denk niet echt dat t een succes wordt om mee te gaan. Haha! Tenminste.. Ik weet niet hoe oud je moet zijn om binnen te komen!?
Komt trouwens niet goed met mij ben ik bang. Haha! Ben nu al super moe van een vermoeide stage week en volgende week weeer.. En zal niet veel slapen ben ik bang.. Haha
Ach ik heb er echt zin in!!!
Is er trouwensnog een bank vrij ofzo? heb geen luchtbed oid kunnen regelen.. Boos!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 23:16

Nathalie schreef:
Jeuhh heb er echt al zin in! Ik vertrek morgen om half 8/kwart voor 8 al richting apeldoorn. *gaap* Waar ik eerst met jess & deem sinterklaas welkom ga heten Haha! En dan rond een uurtje of 12 vertrekken we richting Maarssen.
Ik weet neit of er mensen zijn die niet uitgaan?? Denk niet echt dat t een succes wordt om mee te gaan. Haha! Tenminste.. Ik weet niet hoe oud je moet zijn om binnen te komen!?
Komt trouwens niet goed met mij ben ik bang. Haha! Ben nu al super moe van een vermoeide stage week en volgende week weeer.. En zal niet veel slapen ben ik bang.. Haha
Ach ik heb er echt zin in!!!
Is er trouwensnog een bank vrij ofzo? heb geen luchtbed oid kunnen regelen.. Boos!

Ik ga ook zeker niet uit. En met zoveel pc's hoeven we ons ook niet te vervelen denk ik... Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 23:59

Jeeeuuhh morgen is t zover!
Puntmuts komt mij om 14.00 uur ophalen, dan zijn we anderhalf uur later wel in Maarssen.

Moet ik nog iets meenemen?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 12:36

Nathalie schreef:
Jeuhh heb er echt al zin in! Ik vertrek morgen om half 8/kwart voor 8 al richting apeldoorn. *gaap* Waar ik eerst met jess & deem sinterklaas welkom ga heten Haha! En dan rond een uurtje of 12 vertrekken we richting Maarssen.
Ik weet neit of er mensen zijn die niet uitgaan?? Denk niet echt dat t een succes wordt om mee te gaan. Haha! Tenminste.. Ik weet niet hoe oud je moet zijn om binnen te komen!?
Komt trouwens niet goed met mij ben ik bang. Haha! Ben nu al super moe van een vermoeide stage week en volgende week weeer.. En zal niet veel slapen ben ik bang.. Haha
Ach ik heb er echt zin in!!!
Is er trouwensnog een bank vrij ofzo? heb geen luchtbed oid kunnen regelen.. Boos!


zo, alles is aan kant, heb zelfs voor jullie het toilet nog een keer uitgebreid geboend... !!

Nathalie, ik heb twee banken, dus dat komt wel goed. Daarnaast heb ik nog twee matrassen die jullie kunnen gebruiken.

Naz, neem maar wat te drinken mee, wat jij iig lekker vind. Heb zelf ook wel wat eten en drinken in huis, maar niet genoeg voor 25 man.

vanaf 1330 uur is iedereen welkom!

tot straks!

Groet, Maureen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 13:08

Mause schreef:
heb zelfs voor jullie het toilet nog een keer uitgebreid geboend... !!
da's idd wel erg belangrijk ja. hopelijk kom ik veilig aan. fleur staat bekend om haar ...hmm... rijgedrag. Haha! oh, niet alle chips opeten voor ik er ben, kee?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 13:12

AnneOmie"]
[quote="Tallie1979 schreef:
Ik ben niet in de gelegenheid om stokbrood te halen bij de goede bakker.. Hopelijk is er bij AnneOmie nog iets in de buurt waar ze goed eetbaar stokbrood hebben.. *LOL*

Maar de aardappelsalade en kruidenboter worden zeker gemaakt Knipoog


Dat gaat helemaal goedkomen Ik krijg al trek Vork
[/quote]

voor het geval jullie dit nog zien, stokbrood is geregeld! Dus dat hoeven jullie niet persé mee te nemen!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 14:27

Tot zo, ben al in utrecht. Lachen

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 15:02

Ik ben al weer terug.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:53

Krijg ik nou nog een routebeschrijving???????

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:13

Kijk ff in je PB's Pregini. Lachen

De aardappelsalade en kruidenboter zijn mmmmmmm.... Vork