Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Naar welke provincie gaat je voorkeur uit?

Utrecht
89 (58%)
Brabant
63 (41%)

Totaal aantal stemmen: 152


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:16

Ik denk dat je het nu gewoon in één regio moet organiseren. Mocht het echt een succes zijn kan het altijd nog ook ergens anders georganiseerd worden.

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:59

Ja, want wie gaat het dan per regio organiseren? Ik vind het best leuk om zoiets te organiseren, maar niet in 10 verschillende regio's waar je dus weer zoeken moet naar een locatie, mensen uitnodigen, sponsors en/of stands, programma maken enz. En is het eigenlijk niet ook eens leuk om een evenement te houden waar gewoon zo veel mogelijk mensen naar toe komen? Dat je juist de kans hebt om als limburger een groninger te spreken...

Annash
Blogger

Berichten: 26586
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 21:14

Ik zal zo mijn moeder eens in gaan lichten.... ze bokt wel altijd mee onder mijn naam, maar volgens mij nooit hier.

Ik hoop dat ik nog mag hoor, als het in Utrecht is! Hier in de buurt kan nog wel. Als Boas nu van mij was, maar dat is ook niet zo!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:09

Het topic is al aardig weggezakt. Zijn er nog nieuwe plannen ?

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:59

Hmmm het ziet er naar uit dat het Utrecht word...jammer want dan word het niets voor mij, Utrecht vind ik echt te ver. Scheve mond

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:03

Inderdaad ik had ook wel mee willen doen *volg t topic al tijdje Haha!* maar utrecht is te ver weg...helaas

Annash
Blogger

Berichten: 26586
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 17:29

Tja, Utrecht was ook niet mijn optie. Alleen stond het er ineens.. tja!

Hoop dat ik nog wel mag nu!

Samy

Berichten: 11080
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:33

Je moet wel komen Shanna, want het was jouw idd

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:05

Leuk iedee !

als je de datum eenmaal weet, kan ik kijken of mijn vader vrij heeft zodat we marko mee kunnen nemen Lachen Als toeschouwer kan ik eigenlijk bijna altijd wel komen Lachen

Annash
Blogger

Berichten: 26586
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 11:41

Tadano schreef:
Je moet wel komen Shanna, want het was jouw idd


Samen met Hester Knipoog *Easterlover*

Maar het was niet mijn idee om het zo ver weg te organiseren Tong uitsteken:P

IK zal kijken wat ik kan doen hoor! Ach, als ik me moeder heel lief aankijk valt er miss wel wat te regelen Knipoog

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:09

Gaat dit hele idee over? Want ik heb niet het idee dat er nog schot in zit...

retseH

Berichten: 1558
Geregistreerd: 07-08-04
Woonplaats: Vorden

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 14:12

Whoeiiii Haha!
haha... ja cker Shanna.. het word al wat actiever!
Ja in het voorjaar is wel het beste ja!.. maar waar..? dat moeten we dan nog ff bekijken..Knipoog.. maar verder nog ideeën..? KOM MAAR OP!! Haha!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 13:34

Ik wil ook wel mee, ik moet alleen even kijken of ik Nibbit Mee kan nemen.

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 13:45

het lijkt me wel een leuk idee Lachen

hoop dat me knollie dan inmiddels braaf is,
dan kantie meekomen haha

anders kom ik als toeschouwer

Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 00:06

Lijkt me leuk!! Leuk idee zeg!! Kwil ook meedoen Tong uitsteken haha weet alleen nog niet met wat Tong uitsteken

Anoniem

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:50

Coool!!

ik hoop wél dat het in utrecht is, is dichterbij..
Lisa zal ik (doh) niet mee kunnen nemen maar misschien Lola en Pebblesje hier op bokt met Sam,.... ff kijken!

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 12:01

of mylla Schijnheilig damn waarom haal je mij er nou weer bij whahaa geintjuh! het is een heel leuk idee! moet even kijken hoe we dat dan met vervoer gaan doen en wát we gaan doen Knipoog

Anoniem

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 12:19

Pebblesje schreef:
of mylla Schijnheilig damn waarom haal je mij er nou weer bij whahaa geintjuh! het is een heel leuk idee! moet even kijken hoe we dat dan met vervoer gaan doen en wát we gaan doen Knipoog



Showteam Black Star komt in actie Tong uitsteken hahah

Met in o.a Lolita Star, Mylla Star, Sambo Star en de wilde rocky's

whahahhahahah *LOL*

jongleurtje
Berichten: 1057
Geregistreerd: 11-05-04

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:19

gaat het nu nog door? zo ja dan heb ik nog wel een leuk ideetje voor het springen!! en ik ben van de partij

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 01:29

Wat een gaaf idee! Go jij! Go jij! OK dan!

Is er nu inmiddels wel een locatie als het in Utrecht gehouden zou worden? Misschien dat het anders bij ons op stal kan (in Driebergen).. Er is een buitenbak, een binnenbak (bijna af Tong uitsteken) en er komt nog een buitenbak bij (binnen nu en een maand als het goed is!), en er liggen ook megaveel weilanden omheen (voor parkeren, tijdelijke stallen en eventueel buiten organiseren!) Op zich is het met de auto goed te bereiken, met het openbaar vervoer redelijk (vanaf bushalte 10 minuten lopen).

Dingen die op zo'n dag goed werken zijn pony rijden voor de kinderen, doe je gewoon tussendoor in de 'pauze(s)'. Daar vraag je dan bijvoorbeeld een euro voor. Om te zorgen dat er dan geen rare dingen met de pony's gebeurd blijft er dus altijd iemand naast lopen Knipoog
Verlotingen doen het ook altijd goed, voor je prijzen kun je het beste proberen een sponsor te vinden.

Een hindernisbaan is ook goed aan te leggen in de wei (autobanden, een hooi/strobaal, een blauw zeil als sloot en ga zo maar door Knipoog), ook altijd leuk om naar te kijken, en leuk om aan mee te doen, je kunt de mensen ook laten wedden wie er wint, dan kun je daar ook nog iets mee verdienen! Haha!
Voor het springen heb ik ook nog wel een paar gave ideeen, als je meer wilt weten dan pb je me maar! Met mennen kun je ook echt hele leuke dingen doen!

Je moet zowieso wel proberen een aantal sponsors te vinden, zoals een aantal mensen al hebben gezegd, dat geeft je gewoon net iets meer mogelijkheden...

Ik weet uit ervaring dat het organiseren van een show een heleboel werk is, maar uiteindelijk is het zó leuk! Ik hoop ook echt dat deze dag doorgaat! Ja

Anoniem

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:14

Harstikke gaaf!!! Pebblesje en ik zijn er sowieso, met of zonder paarden!

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 12:54

Gaaf topic!!
En als je het mij vraagt een prima idee. Was alleen wel een hele klus om alles weer door te lezen maar goed dat geeft niks!

Als je het mij vraagt is ergens rondom utrecht of anders Ermelo het makkelijkste. rondom utrecht zou je bijvoorbeeld kunnen denken aan Zilfia's hoeve in houten. Prima accomodatie en bovendien willen die misschien wel meewerken.
Toen laatst met BOKT voor azie zijn ze namelijk ook al benaderd en stonden ze er op zich positief tegenover. Helaas is het toen niks geworden, amar dat kwam niet doordat ze zelf niet meer wilden, maar meer doordat we het gewoon niet op tijd rondkregen.

Ik help graag met organiseren trouwens. Organiseer al jaren evenementen op dit gebied., dus heb nog ervaring ook. Laatste wedstrijd die ik georganiseerd heb (met nog wat andere bokkers) is de benefiet wedstrijd brabant in februari dit jaar.

De formule die we daar hadden werkte perfect en iedereen heeft een leuke dag gehad.
Wat we daar deden is alles voor het goede doel organiseren, dus proberen de bak gratis ter beschikking te krijgen, sponsoren regelen die prijzen te rbeschikking stellen etc. Daarnaast ging alle opbrengst naar het goede doel. Inschrijfgeld, geld van de loterij-lootjes, gedeelte baropbrengst, echt alles ging naar goede doel. Hierdoor kun je sponsoren iets aantrekkelijks bieden en kan er gericht gepromoot worden. We hadden zelfs een website en mooie promotie posters.

Het lijk mij het leukste om deze formule ook te gebruiken bij de SHOW dag waarover in dit topic gesproken wordt. Het goede doel kunnen we dan met zijn allen kiezen.

Ik heb nog niks gelezen over wanneer we dit willen organiseren, maar ik heb er zelf wel een idee over. Mij lijkt het me namelijk het beste om dit pas te organiseren NA de zomervakantie!
Waarom?
Omdat we nu vlak na de Azie acties zitten en bij veel sponsoren en dus mogelijke geldschieters het idee heerst, alweer een goed doel, we hebben al zoveel gedoneerd. We willen natuurlijk wel dat het zo goed mogleijk verloopt, dus even wachten lijkt me hierdoor beter.
Daarnaast hebben we natuurlijk met zijnallen wle voldoende tijd nodig om zoiets op poten te zeten. Zeker als we meerdere disciplines erbij willen betrekken en allerlei shows willen geven kost dit nu eenmaal behoorlijk wat tijd om alles goed geregeld te krijgen.
Daarnaast las ik allerlei leuke ideetjes van mensen die wel een show wilden geven en die mensen moeten natuurlijk ook voorbereidingstijd hebben.

Kortom mij lijkt het het beste om de dag te organiseren eind augstus of begin september. Dit is natuurlijk maar een idee. Heeft er iemand een ander (en mogelijk beter) idee kom maar op!!

Verder lijkt het mij ook leuk om er een BOKT competitie aan toe te voegen.
Na de benefiet wedstrijden van begin dit jaar zijn er namelijk een heleboel BOKT mensen geweest die het erg leuk vonden om een BOKt wedstrijd te rijden en het wel vaker wilden doen. Als het aan mij ligt wil ik daar graag aan meehelpen en moet het zeker mogelijk zijn.
We zouden bijvoorbeeld een dressuurrubriek kunnen houden, maar ook springen en andere disciplines zijn mogelijk zolang er maar genoeg mensen willen meedoen.
Eventueel kunnen we de wedstrijd dan openstellen voor combinaties van buitenaf en het klassement voor de BOKT wedstrijd apart houden ofzo.
Wat wedstirjdne organiseren heb ik genoeg ervaring dus heb er nog wel meer goede ideetjes over. Om nu alleen alles hier te plaatsen heeft denk ik (nog) geen zin.

We moeten met zijn allen eerst maar eens kijken wat we kunnen oprganiseren voor we verder gaan plannen, toch?
Voor het inschrijven van de deelnemers kan ik overigens wle een sponsor regelen. Het inschrijven zal dan online gebeuren, zeker makkelijk gezien de deelnemers uit alle delen van het land zullen komen.

Even samengevat wat voor de organisatie nodig hebben:
Een voorzitter: iemand die alles coordineerd en het overzicht over alles houdt. Deze persoon zal tevens aanspreekpunt zijn.

Een secretaris: iemand die de inschrijvingen bijhoudt en de correspondentie regelt tussen bijvoorbeeld ons als organisatie en de deelnemers.

Een penningmeester: iemand die de financien bijhoudt. Hoeveel hebben we als sponsoring binnen en hebben deelnemers bijvoorbeeld al betaald zijn dingen die deze persoon bij moet houden.

Een sponsorcommisaris: iemand die het regelen van sponsoring coordinerd, dit kunnen uiteraard ook meerdere mensen zijn. Er moet echter wel een persoon zijn die het overzicht houdt.

Een show-commissaris: iemand die het regelen van de shows coordineerd en als aanspreekpunt kan fungeren voor de mensen die de shows komen geven.

Verder is er afhankelijk van de accomodatie waar we het mogen houden misschien ook iemand nodig die de catering regelt, oftewel zorgt voor een lekker hapje en drankje voor de deelnemers / bezoekers.
Of we een dergelijk eprsoon nodig hebben weten we alleen pas als de locatie bekend is aangezien veel stallen / maneges ook een eigen catering voorziening hebben.

Als ik iets vergeten ben, kom maar op;-)!!

Mijn voorkeur gaat uit naar voorzitter (vanwege ervaring in andere wedstirjden organiseren) of secretaris (ook vanwege ervaring maar is gewoon enorm leuk om te doen en vanwege inschrijf sponsor die ik zou kunnen regelen).

Wie willen verder nog helpen met organiseren. Hadden zich al een aantal mensen aangeboden, maar aangezien dit topic even heeft stil gelegen is hetmisschien handig als we nogmaals kijken wie er willen helpen, toch?

Mh jeetje, mijn verhaal is wel erg lang geworden, snorry! Maar goed vind thet dan ook een erg goed idee!!

Groetjes Jolanda!!

ps: iemand die wil mag me ove ridt onderwerp best op msn toevoegen!

Kratoow

Berichten: 118
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 14:27

Gaaf idee! Haha!
Ik wil misschien dan ook wel mee doen... als mn ouders enzo t goed vinden!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 11:38

Super gaaf idee. en hierboven al gezegd word. wedstrijd is wel super.. ook de accomodatie die hier boven aangeboden word lijkt me wel wat. veel plek. 2buitenbakken en een binnenbak en tijdelijke stallen.. van mirjammie

ook is het misschien een leuk idee om ons eigen strodorp op te zetten dmv bokkers die hun spulletjes willen verkopen! altijd handig en leuk om rond te snuffelen!

al met al heb je dan een flinke dag met:
shows, wedstrijden, rondsnuffelen, lol maken!

Toushie

Berichten: 7282
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:48

echt een heel leuk idee.
ik wil ook altijd wel komen ofzo hoor. licht aan de locatie. Haha!