Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
desi92 schreef:Ik moet eerst werken tot 15.30. Wordt dan denk ik beetje laat om nog te wandelen/rijden richting jullie. Eer ik opgezadeld en wel klaar ben... Anders was ik graag meegegaan
peaches schreef:desi92 schreef:Ik moet eerst werken tot 15.30. Wordt dan denk ik beetje laat om nog te wandelen/rijden richting jullie. Eer ik opgezadeld en wel klaar ben... Anders was ik graag meegegaan
Ja jammer!
Morgen toevallig wel tijd? Zaterdag kan ik niet, maar misschien zondag wel ligt er een beetje aan wat onze planning is.
nessinator schreef:Ik wil mij ook graag melden! Mijn paardjes staan ook in Zeddam, vlakbij de chinees!
peaches schreef:nessinator schreef:Ik wil mij ook graag melden! Mijn paardjes staan ook in Zeddam, vlakbij de chinees!
Ow dat is ook lekker dicht bij het bos! Even in je profiel gesprek en wat een leukerd die Valentino!
Rij je met de andere in het bos?
Desi92 ik heb even gecheckt maar zondag gaan we naar s-Heerenberg naar dat middeleeuwen festival dus dat word hem ook niet. Kun je volgende week?
istri schreef:@istri, kan het kloppen dat ik ook voor jou vader op huntenpop heb gewerkt ? En volgens mij zelfs een dag met jou heb samengewerkt ?
annibel schreef:Leuk Ilja!
Mijn pony's hebben een tijd lang bij t loilse broek gestaan nu gelukkig aan huis. Sta je dan bij die stal net voordat je nieuw wehl in rijdt?
Ilja_1997 schreef:Ja klopt! Mijn paard heeft helaas last gehad van haar longen waarsoor ze zo lang mogelijk buiten moet staan, daardoor kon het loilsebroek helaas absoluut niet.. Paard aan huis is natuurlijk helemaal super... zou hier ook kunnen, heb dan alleen geen ruimte voor een bak..
annibel schreef:Ilja_1997 schreef:Ja klopt! Mijn paard heeft helaas last gehad van haar longen waarsoor ze zo lang mogelijk buiten moet staan, daardoor kon het loilsebroek helaas absoluut niet.. Paard aan huis is natuurlijk helemaal super... zou hier ook kunnen, heb dan alleen geen ruimte voor een bak..
Buiten staan is altijd beter
Ze staan daar niet zoveel buiten, de accommodatie is wel super mooi.
Wil je niet verhuizen naar t montferland?