Clinic over bloedlijnen, skelet en oorsprong

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:37

Ik wacht ook nog!

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:47

Is er al iets bekend ? Ik zou graag komen en heb via PB ook mijn fotografieruimte in Amsterdam als mogelijke locatie voorgesteld, heb echter nog niets vernomen. Vanzelfsprekend kom ik ook graag naar Utrecht.

_Vet_
Berichten: 7
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:49

Een zeer interessant idee. Daarom dit onderwerp terug naar boven!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:04

Gaat hier nog iets mee gebeuren, of schaffen we het hele boeltje nou maar weer af? Hoop het toch niet, dan is al die heibel voor niks geweest, en mij lijkt het nog steeds een erg interessante clinic waar ik graag heen zou gaan!!!

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 12:00

Alle personen die mij een PB hebben gestuurd met een aanmelding, hebben inmiddels bericht over de datum, plaats, aanvang en de kosten.
De overige deteials worden per PB verder aangekondigd.
Verheug mer er al op om jullie allemaal eens te zien en uiteraard op het gebodene in deze clinic.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:10

Anna42 schreef:
Alle personen die mij een PB hebben gestuurd met een aanmelding, hebben inmiddels bericht over de datum, plaats, aanvang en de kosten.
De overige deteials worden per PB verder aangekondigd.
Verheug mer er al op om jullie allemaal eens te zien en uiteraard op het gebodene in deze clinic.


Anna nu heb ik geen pebe ontvangen, dus weet nog van niks, zou toch graag komen Haha!

Bucephalus

Berichten: 2469
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:12

Nou, en de vakantiegangers dan? ik hoop niet, dat ik achter het net vis. Lijkt me ont-zet-tend interessant. Count me in (met waarschijnlijk nog twee anderen...)

Morrie

Berichten: 22344
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:41

kan ik me nog opgeven???? Ik lees het nu pas, ik ben betrokken bij het fokken van Zuidduits Koudbloedpaarden en Norikers, kan ik ook nog iemand meenemen????

Morrie

Berichten: 22344
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:59

blijkbaar ben ik te laat dus, heb nog niets gehoord, weet iemand misschien wanneer en waar dit plaatsvindt???

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 15:05

Hm, ik heb dus ok niks gehoord, zou graag willen komen. Ben dan misschien niet zo'n discussieerder, maar ik vind het wel heel interessant om te komen luisteren Lachen

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:52

dames stuur Anna een pebe, je krijgt er gegarandeerd antwoord op Haha!

Morrie

Berichten: 22344
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:00

proef ik enig sarcasme hier???? zal het eens proberen.....

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:22

smurf schreef:
proef ik enig sarcasme hier???? zal het eens proberen.....


nee, zeker niet sarcastisch bedoelt, raar nu ik het teruglees komt het wel zo over, mijn excuses, was zeker niet zo bedoelt Haha!

Anna was mij ook vergeten, maar ik kreeg keurig een pebe van haar, dus alles is geregeld, ik ga dus OK dan!

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:41

Is het nou echt nodig om zo ontzettend selectief te zijn? Het lijkt erop dat het een soort 'geheime meeting' is voor een select groepje. Dat is niet iets wat hier op Bokt wordt aangemoedigd, dus ook niet iets wat zich via BM zou moeten afspelen IMO. Als je alleen 'bepaalde mensen' op je meetinkje wilt, benader dan zelf die 'bepaalde mensen' en maak het dan niet openbaar op Bokt. Enkele mensen die hier in dit topic vragen naar het hoe en waarom van deze beslotenheid krijgen niet eens antwoord, dat vind ik op zijn minst erg onbeleefd.

Het mag duidelijk zijn dat ik het roerend eens ben met wat Heike hier stelt:

Heike schreef:
Mensen worden uitgesloten van iets wat openbaar kenbaar gemaakt wordt. Verder staan een aantal mensen niet open voor anderen alleen maar voor hun eigen meningen.


Jammer dat het nu weer net zo moet gaan als bij ik weet niet hoeveel topics op FA. Jammer dat mensen niet volwassen met elkaar kunnen omgaan. En jammer dat dat allemaal zo via Bokt gespeeld moet worden. Scheve mond

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:40

Hoe weet jij of deze mensen geen antwoord krijgen?
Lees het antwoord van geral, je krijgt heus wel antwoord hoor.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 21:41

Karin"]
Is het nou echt nodig om zo ontzettend selectief te zijn? Het lijkt erop dat het een soort 'geheime meeting' is voor een select groepje. Dat is niet iets wat hier op Bokt wordt aangemoedigd, dus ook niet iets wat zich via BM zou moeten afspelen IMO. Als je alleen 'bepaalde mensen' op je meetinkje wilt, benader dan zelf die 'bepaalde mensen' en maak het dan niet openbaar op Bokt. Enkele mensen die hier in dit topic vragen naar het hoe en waarom van deze beslotenheid krijgen niet eens antwoord, dat vind ik op zijn minst erg onbeleefd.

Het mag duidelijk zijn dat ik het roerend eens ben met wat Heike hier stelt:

[quote="Heike schreef:
Mensen worden uitgesloten van iets wat openbaar kenbaar gemaakt wordt. Verder staan een aantal mensen niet open voor anderen alleen maar voor hun eigen meningen.


Jammer dat het nu weer net zo moet gaan als bij ik weet niet hoeveel topics op FA. Jammer dat mensen niet volwassen met elkaar kunnen omgaan. En jammer dat dat allemaal zo via Bokt gespeeld moet worden. Scheve mond
[/quote]

Iedereen die een pb heeft gestuurd, heeft inmiddels bericht gehad over de datum, plaats en tijd. Helaas zitten we met het probleem dat in de ruimte die door Excuseme ter beschikking is gesteld niet meer dan maximaal 40 personen kan bergen. De interesse blijkt nu aanmerkelijk groter dan dit aantal. Mijn voorstel is dus om een 2e clinic te organiseren voor de degenen die ook graag deze clinic willen bijwonen.
De mensen die inmiddels, na het bereikte aantal van 40, hebben gereageerd, zullen dus ook in de gelegenheid worden gesteld om deze interessante clinic bij te wonen. De procedure blijft hetzelfde. Voor de degenen die de 2e clinic willen bijwonen graag een bevestiging middels een pb.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:42

dus de 19e september is al vol, noem dan even die 40 namen

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:45

sarabande schreef:
dus de 19e september is al vol, noem dan even die 40 namen


Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
En verder zou ik het heel fijn vinden als alles gewoon hier via het forum bekend gemaakt zou worden.
Dus: datum, plaats, tijd e.d.
Waarom moet alles via PB??

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 21:45

Bucephalus schreef:
Nou, en de vakantiegangers dan? ik hoop niet, dat ik achter het net vis. Lijkt me ont-zet-tend interessant. Count me in (met waarschijnlijk nog twee anderen...)


Naar aanleiding van ons telefoontje had ik je er al opstaan voor drie personen.
De datum is 19 sept. te Utrecht. Aanvang 19.00 uur. De kosten bedragen 15 euro p/p. Nadere details volgen nog.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 21:48

sarabande schreef:
dus de 19e september is al vol, noem dan even die 40 namen


Ik kan me niet herinneren dat me door jouw als secretaresse heb laten inhuren.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:54

Anna42 schreef:
Ik kan me niet herinneren dat me door jouw als secretaresse heb laten inhuren.


Wooow, de vriendelijkheid straalt van je af Schijnheilig
In elk ander topic op Boktmeetings zie je lijstjes met namen staan van mensen die zich hebben opgegeven dus zo'n rare vraag vind ik het niet.
Waarom al die geheimzinnigheid?

fokfanaat

Berichten: 20220
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:58

Hi Samsam,
De clinic wordt op 19 sept te Utrecht gehouden. Aanvang 18.00uur De kosten bedragen 15 euro. Details volgen nog.
Groetjes Anna


N.a.v. bovenstaand PB wil ik dus effe melden dat ik 1 van de 40 ben, en vraag me af of het nu om 18.00 of 19.00 is?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:17

Waarom de 40 namen noemen, is dat interessant?
Ik vind namelijk van niet, ik hoop dat het een gezellige avond word waar we met z'n allen wat van kunnen leren.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 22:17

Samsam schreef:
Hi Samsam,
De clinic wordt op 19 sept te Utrecht gehouden. Aanvang 18.00uur De kosten bedragen 15 euro. Details volgen nog.
Groetjes Anna


N.a.v. bovenstaand PB wil ik dus effe melden dat ik 1 van de 40 ben, en vraag me af of het nu om 18.00 of 19.00 is?


Bedankt Samsam. Slip of the pen. Aanvang 18.00 uur.

fokfanaat

Berichten: 20220
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:19

adriana schreef:
Waarom de 40 namen noemen, is dat interessant?
Ik vind namelijk van niet, ik hoop dat het een gezellige avond word waar we met z'n allen wat van kunnen leren.


Waarom niet? Ik vind het, netzo als bij andere bokt-meetings, leuk om te weten wie er allemaal komen!