Jaaaah, ik heb toestemming gevraagd aan mijn ouders en ik mag het weer gaan organiseren, de Boktrit Lunteren 2002!!! Dat laat ik me natuurlijk geen tweede keer zeggen na het succes van afgelopen jaar.
Dus ga ik bij deze even peilen wie er allemaal belangstelling zouden hebben voor een rit in Lunterencity....
Ik zat zelf te denken aan oktober, wel op een zaterdag denk ik. Suggesties?
Even wat puntjes:
Alleen eigen paarden kunnen mee, er is geen mogelijkheid tot het huren van paarden hier in de buurt.
Ik stap zelf dit keer op SuperJurga, aangezien ik geen zin heb in weer dat KIJK UIT DIE BOOM!!!!-gespring van Harald, dus Jur is niet meer available.
Natuurlijk kunnen er ook weer mensen als groom mee net als vorig jaar, toen we (deelnemers aan de rit) met de grooms geluncht hebben en 's avonds pannenkoeken hebben gegeten.
Ook dit jaar weer ergens gaan eten met zijn allen na de rit.....
Ik denk dat het het slimst is om bij grote deelname op te splitsen in groepjes, aangezien rijden met een grote groep problemen met de paarden op kan leveren en er zo ook mensen meekunnen die een wat lastiger paard hebben.... (als je begrijpt wat ik bedoel hehe....)
Misschien kunnen we verschillende afstanden rijden ivm conditie van de paarden.
Als er ook menners zijn die meewillen, valt er altijd wat te regelen natuurlijk....
Als iemand meer ideeen heeft of vragen, reageer maar.... Ik hoor het wel.
Laatst bijgewerkt door Jurga op 05-09-02 12:16, in het totaal 2 keer bewerkt