mijn verslag van het schaatsen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

mijn verslag van het schaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 23:33

Dennis en ik werden vanmorgen wakker en ik zeg tegen dennis: we gaan vandaag schaatsen (we konden allebei niet omdat we geen geld hadden) en ik zei dus van: ik heb wel zin om te gaan schaatsen. Nou bleek dat dennis ook zin had om te schaatsen, maar we hadden geen geld en geen vervoer, dus ik mijn ouders lief aangekeken, en jawel hoor, ze zouden ons wel ff brengen en mijn moeder betaalde onze entree. Dus wij op naar Eindhoven, eenmaal daar bijna aangekomen kom ik er ineens achter dat ik mijn paspoort was vergeten Frusty jaja, en je had een legitimatie nodig voor de schaatsen te huren. Maar ik had gelukkig een pasje van de NS bij me en een schoolpasje dus legitimatie genoeg zullen we maar zeggen. Eenmaal daar aangekomen gingen we naar binnen en zag ik al 2 giechelend geitjes staan *LOL* Knipoog en aangezien ik vanmorgen nog ff snel het topic had doorgekeken en ik had gelezen dat laratjuh een rode trui zou dragen had ik al vrij snel door dat een van die giechelende geitjes lara moest zijn Haha! ik had het dus goed, en dennis en ik gingen schaatsen huren. Dennis is geloof ik wel 2x terug gegaan omdat hij steeds een andere maat moest hebben, en ikke maar 1x (kijkt trots Haha!) Toen gingen we maar eens schaatsen, op het begin nog heel voorzichtig maar later ging het al een stuk beter. Vooral binnen vond Lara het nogal leuk want daar kon ze zich vasthouden aan de rand Haha! maar ze kon ook wel los schaatsen hoor Haha! maargoed, al met al was het een kei gezellige dag en de mensen die er niet waren: jullie hebben heel wat gemist!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:10

het was idd heeeeeeel erg leuk..
dennis was volgens mij wel 3 x terug gegaan Haha!
jen en ik hadden meteen de goede..
alleen heb ik nu wel nog steeds rode ( hele zere) plekken op m`n schenen ..
en die rand was idd erg handig om me aan vast te houden Haha!
maar ik had toch wel mooi op de buiten baan heel netjes geschaatst ( voor mijn doen)
Want als je mijn maniet van schaatsen met die van dennis vergelijkt dan ... Is dat niet eerlijk Huilen
dennis kan veel te goed schaatsen.. Knipoog

naja ... groejtesss!!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:13

Hahah ik ben maar 2x terug geweest. Normaal heb ik 46 en nu 44?! Maarja. Ik vond wel dat ik erg hard ging eigenlijk met het schaatsen. Ik had al 5 jaar niet meer geschaatst maar het ging super goed. Ik heb de andere nog een paar keer ingehaald! Dank je dank u. LOL. Maar Lara kon je binnen zonder je vast te houden ook schaatsen??? Volgens mij heb ik je wel een keer op moeten rapen of was dat nou een droom? haha. En jesus Lara wat kan jij praten man!! Woooow echt niet normaal ze praat gewoon aan 1 stuk door. En dan is het eindelijk stil en dan: O wat vinden jullie van....... en dan begint ze weer *LOL* Maar je bent wel lief hoor!!! En jij ook Jennifer!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:18

Dennis v m schreef:
En jesus Lara wat kan jij praten man!! Woooow echt niet normaal ze praat gewoon aan 1 stuk door. En dan is het eindelijk stil en dan: O wat vinden jullie van....... en dan begint ze weer *LOL* Maar je bent wel lief hoor!!! En jij ook Jennifer!

goh, waar heb ik dit vaker gehoord ? Schijnheilig
*grinnik*
binnen kon ik maar een klein stukje zonder de rand, maar dat kwam ook omdat iedereen daar de andere kant op schaatste en dan ben je bang om te botsen.. maar jij maakte toen opeens een hele onverwachte bocht en ten viel ik Verdrietig .. Nu heb ik nog wel last van me schouder ( kan me niet herinneren dat ik daarop viel maarja.. Verward )
jij was ook lief hoor dennis, en schattig Knipoog

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:22

waarom ben ik schattig en lief??? Vertel vertel en waarom zijn wij het liefste koppel???? Ik ben wel nieuwsgerig hoor!! En waarom is er altijd iemand van bokt die op een meeting mijn sigaret moet erkloten???
1. limbomeeting--------> paardenfan (anne)
2. eftelingmeeting------> Nathalie
3. schaatsmeeting------> Laratjuh
waarom?????????

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:27

liefste koppel >>>> jullie passen zo lief bij me kaar.
jij schattig en lief >>>>>>>>> omdat als je jou ziet denk je van : mijn god wat ene patser , en als je je dan een beetje leert kennen ben jij hartstikke lief enzo, en ben je helemaal niet zo`n patser
dat van die sigaret weet ik niet, Haha!
mijn vraag : vind je het dan niet leuk dat we je lief vindenn

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:30

Daar moet nog een vraagteken achter!!! O jawel hoor, ik vind het juist leuk als mensen mij lief vinden. Maar ik wil altijd wel eens de reden weten, waarom ze mij lief vinden. En dat we zo bij elkaar passen zijn we zelf ook achter gekomen. He schat? Ik ben blij dat jij dat schattig vind.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 19:39

jaja, de meeting was echt kei lachen, en lara is inderdaad een spraakwaterval jeetje mina, ik dacht dat ik erg was Haha! haha maar dat geeft niet hoor laar. We hadden ook nog bijna aan een "show" meegedaan Haha! haha maar achteraf toch maar niet meer gedaan. En ja den, daar waren wij ook al achter gekomen. Ow haha en dan nog die k*kkers vreselijk! Misselijk maarja zo'n mensen heb je ook maar lachen was het wel.

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:41

en dat ene meisje met dat rokje op de wc hahaha. lara banketstaaf je oren van je hoofd ja sjees, ik ben best wel verlegen. hebben jullie denk ik wel gemerkt. maar het was wel leuk ja

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 19:43

haha ja de wc ja Haha! gnagna daar ben ik nogal vaak geweest Haha! en hoe vonden jullie mij?

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:45

heel stom Knipoog nee hoor geintje
ik vond jullie allemaal wel aardig hoor. jij hebt een wc verslaving volgens mij Tong uitsteken en lara die bijna een meisje omverschaatst haha

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:53

Niet waar, ik week al uit maar niet ver genoeg Bloos
maarja had ik dus geen spijt van Haha!
aukje was kei lief ook al , heel schattig.. maar die jas van der was wel irri hoor Haha! nee hoor Knipoog

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 20:00

ja die wou steeds bij iemand anders logeren haha. het was wel heet met jas aan hoor maar als je dan weer ff stil had gezeten kreeg je het weer koud. en dennis schaatste 2 ronjes hadden lara en ik er pas 1 geschaatst Bloos

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 20:41

haha ja, maar jullie schaatse ook wel extreem langzaam Tong uitsteken haha en ik heb inderdaad een wc verslaving Haha! ja ik zal maar toegeven, ik doe mee aan een onderzoek naar wc's, en om nou echt een goed overzicht te krijgen moet je natuurlijk wel wat vaker als 1x keer gaan Haha! maar die rand van de binnenbaan was best wel hard eigenlijk. *LOL* en als ze hadden schoongemaakt was het echt super glad, maar wel leuk, alleen liet elke keer weer een zeker iemand mij schrikken Haha! maar dat gaf niet hoor Lovers

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 01:58

en ik lag ziek op bed Huilen

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 14:20

aah wat zielig! dus daarom was je der niet, je hebt wel heel wat gemist hoor, maarja volgende keer beter

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 16:37

Voel je je nu al wat beter?
jammer dat je niet mee kon.. was leuk geweest.. naja er komt vast en zeker nog wel een volgende keer toch jongens? Haha!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 16:46

ik vind van wel Haha!
volgend jaar of dit jaar nog :p

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 16:48

zo snel mogelijk Haha!
nadat me spierpijn over is.. Haha!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 19:12

haha ik vind het ook wel een goed idee. Zeg maar wanneer, dan ben ik weer van de partij (als ik tenminste geld heb)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 22:01

Jaa snel weer dan kan ik WEL komen. Echt ontzettend naaien dat ik ineens 's ochtends niet meer mocht Boos!
Maar de volgende x zal ik erg lief zijn de hele week van te voren! Haha

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 17:19

ja doe maar goed lief.. en overal in huis op de muur kladden met briefjes dat je een meeting hebt dan en dan.. dan kunnen ze iig niet zeggen dat ze er niks van weten Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 21:35

Goed ID. Haha! En goed checken of me opa toevallig niet jarig is ofsow.. Schijnheilig

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:56

haha maar ik vind ook dat het snel herhaald moet worden. Het was super gezellig, alleen willen er de volgende keer wat profesioneler schaatsers meegaan ?? :p want dat schaatsen van Lara en Jennifer dat schiet niet op *LOL*

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:28

Verdrietig en ik vond die rand al zo handig Verdrietig