mijn verslag van het schaatsen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:13

Hahah ik ben maar 2x terug geweest. Normaal heb ik 46 en nu 44?! Maarja. Ik vond wel dat ik erg hard ging eigenlijk met het schaatsen. Ik had al 5 jaar niet meer geschaatst maar het ging super goed. Ik heb de andere nog een paar keer ingehaald! Dank je dank u. LOL. Maar Lara kon je binnen zonder je vast te houden ook schaatsen??? Volgens mij heb ik je wel een keer op moeten rapen of was dat nou een droom? haha. En jesus Lara wat kan jij praten man!! Woooow echt niet normaal ze praat gewoon aan 1 stuk door. En dan is het eindelijk stil en dan: O wat vinden jullie van....... en dan begint ze weer *LOL* Maar je bent wel lief hoor!!! En jij ook Jennifer!

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:22

waarom ben ik schattig en lief??? Vertel vertel en waarom zijn wij het liefste koppel???? Ik ben wel nieuwsgerig hoor!! En waarom is er altijd iemand van bokt die op een meeting mijn sigaret moet erkloten???
1. limbomeeting--------> paardenfan (anne)
2. eftelingmeeting------> Nathalie
3. schaatsmeeting------> Laratjuh
waarom?????????

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:30

Daar moet nog een vraagteken achter!!! O jawel hoor, ik vind het juist leuk als mensen mij lief vinden. Maar ik wil altijd wel eens de reden weten, waarom ze mij lief vinden. En dat we zo bij elkaar passen zijn we zelf ook achter gekomen. He schat? Ik ben blij dat jij dat schattig vind.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 14:56

haha maar ik vind ook dat het snel herhaald moet worden. Het was super gezellig, alleen willen er de volgende keer wat profesioneler schaatsers meegaan ?? :p want dat schaatsen van Lara en Jennifer dat schiet niet op *LOL*

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:43

je kan ook goed schaatsen allen je moet het iets sneller gaan doen. Lara kan niet schaatsen zij is inmiddels gevallen en NIET door mij :p lekker puh.. Jawel hoor Lara kan wel schaatsen en is ook wel lief, als ze van mijn sigaret af blijft.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:39

Ja is toch zo! Iedereen zit altijd te kloten met mijn sigaretten. Al kan dat komende meetingen gelukkig niet meer omdat ik gestopt ben.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:09

Ja Carlos kom maar eens snel naar Nederrland, want we willen je toch wel eens meeten met allemaal die praatjes.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:46

denk net dat je je paintball geweer het vliegtuig in krijgt. En doe geen moeite ik maak je af. Maar is wel gaaf gewoon hier in de bossen mag helemaal niet maarja. okeey effe ontopic weer.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers