Mijn verhaal dan ook maar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12068
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Mijn verhaal dan ook maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 21:01

Dit was voor mij ook de eerste echte boktmeeting. Toen ik 's-morgens wakker werd was ik opeens een beetje misselijk, dat komt natuurlijk niet van al dat snoep wat ik wegwerk nu is gestopt ben met roken Schijnheilig Gelukkig trok de misselijkheid weg en vertrok ik vol goede moed met Horsey naar Leende.

Daar aangekomen hebben we kennisgemaakt met Desiree die in het echt een stuk aardiger bleek dan op het forum Knipoog Haha! , Sando had ik al een keer gezien, evenals Kim. Na ook kennisgemaakt te hebben met de rest (wat een gedoe met die boktnamen en eigen namen) werden de paarden verdeeld voor degenen die hun paard thuis hadden gelaten.
Ik wilde graag op een rustig braaf beest want tja, de ouderdom he. Mijn spieren gaan nogal snel in protest.
Volgens de jongen van de manege was Derby heel braaf. Onze ontmoeting verliep soepeltjes. Hij legde meteen zijn oren in de nek. Ook het bit ging niet zonder slag of stoot naar binnen. Het hoofd ging omhoog en de tanden stijf op elkaar. Nu ben ik lang en ken ik het aloude trucje van de vinger in de mond dus veel helpen deed het niet maar ik kreeg de indruk dat Derby niet zoveel zin had

Na het opstijgen in de bak waarbij ik links wilde en zij rechts ging gaf ik het maar op en besloot ik gewoon mee te liften op haar. Samen met Horsey vormde ik de achterhoede want al snel bleek dat Derby niemand in haar buurt dulde. Ze trapte naar alles wat voorbij kwam. Ook bleek haar tempo wat hoger te liggen waardoor ik wat uitgerekte armen kreeg. Nathalie werd door haar paard steeds naar voren getrokken wat er ook heel ontspannen uitzag }>
Aan het eind van de rit bood Horsey aan even te ruilen zodat ik het ook wat gemakkelijker kreeg, haar paard had beslist mindere gangen maar was een stuk braver. Vervolgens sloeg Horsey op Derby af naar links *LOL*

Na de rit reden we dwars door Eindhoven naar de stal van Nathalie waar we op de valreep Make nog te zien kregen die in het echt nog leuker is dan op de foto Lovers
Het eten was heel erg lekker en bijzonder gezellig

Ik vond het heel erg leuk om zo eens wat bokkers te meeten en ik ga ook zeker mee met de toetjestocht Tong uitsteken

Bij thuiskomst bleek dat als de kat van huis is de muizen dansen en hadden mijn man en zijn vriend een server geinstalleerd met Linux er op. Dat was nog niet zo erg behalve dan dat ik vandaag om de haverklap gebeld werd door de vriend die nog even iets uit wilde proberen zodat ik steeds maar korte reacties kon schrijven en vervolgens up en down etc kon intypen op de server.

Ook loop ik vandaag iets minder kwiek, mijn enkels gaven het gisteren te paard al op zodat ik met mijn beugels ergens halverwege mijn voet moest gaan rijden, vandaag voelde ik hoe hard het zadel was en hoe goed Derby kon trekken, ik loop als een kreupele door het huis heen Haha! Dat krijg je met zo'n comfortabele Tinker, ik ben niets meer gewend Knipoog


Percy

Berichten: 12068
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 14:04

Op zich had de manege het ook prima geregeld, daar viel niet over te klagen.

Ik weet dat de van Hornehoeve in Weert wel paarden uitleent aan vreemden maar uitsluitend als er een aantal mensen met prive-paarden meegaan. Dan hebben ze er wel vertrouwen in.


Percy

Berichten: 12068
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 17:21

Daar kan je supermooi rijden, je kan zelfs helemaal naar Belgie Haha!

Er zijn geloof ik ook ruiterroutes want het is daar zo groot dat we daar net zo gemakkelijk kunnen verdwalen als zondag Knipoog [/i]

Percy

Berichten: 12068
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 17:59

We kwamen in elk geval weer mooi op tijd aan!

Bij ITP heb ik net foto's neergezet van Horsey op mijn Tinker, ik hoop dat ze me straks nog aardig vindt Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers